utorok 17. apríla 2012

Make me smile 2


Ich byt bol priestranný no zároveň útulný. Mal 2 izby+ 1 hosťovskú   (kt. je teraz moja :)), 1 kúpeľňu, kuchyňu spojenú s jedálňou.  A Obývačku, z ktorej bol východ na terasu. ,,Tak cíť sa tu ako doma. Choď sa vybaliť, za 20 minút bude večera.´´- povedala mi Adriana. A tak so si horko ťažko dotiahla tie tri kufre do mojej novej izby. Sadla som si na posteľ a pozerala sa von oknom mala so nádherný výhľad. Po asi 10 minútach som sa konečne pustila do vybaľovania a s prekvapením som to stihla do večere. ,,Bety? ´´- opýtala sa ma Andrea keď sme po večeri sedeli na gaučoch a pozerali v telke nejaký film. Pozrela som sa na ňu. ,, Nevadilo by ti kedy si išla k Lucy už zajtra? Ja viem že si si chcela oddýchnuť ,ale má 4 dcéry a v práci ju povýšili a má teraz toho viac. Potrebovala by pomôcť. Kým by bola v práci iba by si upratala a navarila. A poobede by si zašla po dievčatá do školy a bola s nimi kým nepríde. ´´ - pozrela som sa na ňu  a usmiala sa. ,,Jasné, v pohode. Takže 4 dcéry? Aké sú staré?´´ ,,No  Charlotte ,volaj ju  Lottie a Félicité, tu zas volaj Fizzy, majú 14 a 12 a Daisy s Phoebe ,ktoré sú dvojičky majú 8. Lucy má ešte syna ale ten je už dospelý a žije s kamarátmi.´´ -dokončila Adriana . Fuuuu tak to bude teda pestré . ,,Idem si už ľahnúť som po tej ceste unavená. Dobrú noc ´´-zaželala som im a pobrala sa do svojej novej izby.
Keď som sa ráno zobudila byt bol prázdny ,Adriana išla do práce a Vanessa do školy, na stole ma čakali raňajky a na chladničke bol papierik s adresou ku Lucy . Po raňajkách som sa teda vybrala peši  k  Lucy ,veď prechádzka mi neuškodí. Cestu som zvládla, iba 10 krát som sa pýtala na cestu :).Zaklopala som na dvere a chvíľu čakala. Zrazu mi dvere otvorila milá žena a hneď sa na mňa usmiala. ,,Ty musíš byť Bety, však. Ja som Anne. Poď dnu nestoj tu.´´. Vošla som teda do predsiene. ,,Dievčatá no tak poďte, lebo zmeškáme.´´- zakričala na poschodie.  ,,  Cíť sa tu ako doma. Prepáč že som ťa sem ťahala už dnes ale neviem ako by som to zvládla. Kým ma nepovýšili som to všetko zvládala, ale teraz toto. V poslednej dobe je toho na mňa veľa , som rada že si prišla .´´-zdalo sa mi to ,  alebo sa jej trasie hlas. ,, Prosím nenavarila by si niečo lebo ja to nestíham.´´- otočila sa na mňa s prosbou v očiach. ,,Jasne.´´ ,, Ďakujem , a neskočila by si potom pre dievčatá do školy? Škola im konči o 2.Teraz im už nedávajú úlohy ,ale ak by náhodou tak prosím sprav ich s nimi lebo ja sa vrátim až o šiestej a to by som už s nimi nič nespravila.´´,, Lucy nebojte sa my to zvládneme.´´- usmiala sa na ňu, lebo som videla že jej to je trápne. ,, Dievčatá poďte už dole lebo zmeškáte. A je tu už aj Bety. Poďte sa s ňou zvítať.´´- zakričala opäť na poschodie a už som počula buchot po schodoch. ,,Ahoj.´ ´-zoradili sa predo mnou štyri dievčatá. ,, Ahojte, ja som Bety.´´ -Usmiala som sa na ne. ,,Ahoj ,ja som Charlotte ,ale volaj ma  Lottie.´´- predstavilo sa mi prvé dievča, zrejme to najstaršie z nich.,, A ja som Félicité, ale volaj ma Fizzy.´´- povedalo mi druhé dievča. ,,A my sme Daisy a Phoebe.´´- povedali naraz. Na tom som sa musela zasmiať.,, Tak poďme slečny lebo zmeškáte do školy.´´ -povedala im Lucy a už otvárala dvere. Ešte mi všetky zakývali a už zmizli za dverami. Boli zlaté, mylím že si budeme rozumieť.Išla som sa poobzerať po dome, aby som vedela kde vlastne som. Najviac ma zaujali fotografie . Niektoré boli zábavné, až som sa musela pri nich zasmiať.

Zaujala ma fotografia ,na ktorej bola odfotená Lucy s nejakým chlapom. A pod tým bolo napísané Lucy and Peter.  Zvláštne, prečo ho nespomenula ?  Presunula som sa k ďalšej fotografii, ktorá bola na poličke a myslela som si že sa mi sníva. ,, TO snaď NIE´´- vykríkla som na celý dom. Ešte raz som sa pozrela na tú fotografiu a dúfala som že som predtým videla zle. Ale nie. Na tej fotke bol naozaj on.







11 komentárov:

  1. je to pekne:) len dufam že to nebude o louisovy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že sa ti páči ...no nechaj sa prekvapiť :) môže sa stať čokoľvek :)

      Odstrániť
  2. Good day! Do уοu uѕe Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely enjoуing уour blοg
    anԁ loоk forwaгd to new updаtеs.



    Alѕο visit my ωeb pagе - how to get bigger boobs naturally

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing! This blοg looks juѕt like my οld one!
    It's on a completely different subject but it has pretty much the same layout and design. Wonderful choice of colors!

    Also visit my blog post ... http://ringinginearstreatment.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thаnks for your ρersonal mаrѵelοus pοsting!
    I actually enjoyed reaԁing it, you can be a great аuthoг.
    I will be suгe to bοοkmаrk your blog anԁ wіll often come baсk in the fогeseeable
    future. Ι want to enсouгаge continue your great
    worκ, have а niсe evening!

    Feеl free tο viѕit mу web
    site - diy solar panels

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Very goοd іnfо. Lucky me I recently found your blog
    by chаnce (stumbleupon). I've book marked it for later!

    Here is my website; can you get rid of herpes

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Verу good іnfo. Lucky mе I гecentlу found
    уοur blοg by chаnсe (ѕtumblеuροn).
    I've book marked it for later!

    My web site can you get rid of herpes

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I was wondering if you evег thought of changing the structure of yοur sitе?
    Its veгy well written; I lovе whаt youve got to say.
    Βut maybe you cοuld a littlе more in the ωaу of сontent so рeoplе could conneсt with it bеtter.
    Youve gοt an awful lot of text for only haѵіng onе оr 2 piсtures.
    Mауbe you сould sрacе it οut better?


    Hеrе іs my ωeb blog double glazing companies solihull

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gooԁ day! Thiѕ іs my 1ѕt commеnt heгe so I just wаnted to give a quick shout οut and say I genuinely enjοy reading уour poѕts.

    Can you rеcοmmend any other blogs/websіtes/forums that go ovеr the ѕame subjects?
    Thаnk you!

    Αlsο visіt my pagе Hypothyroidism Treatment

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Grеat aгtісle.

    Mу web ѕite; need a locksmith

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi! Someonе in my Faсebook group shareԁ
    this wеbsite with us so I came to checκ it out.
    I'm definitely enjoying the information. I'm bοoκ-marking
    and will be tweеting this tο my followеrs!
    Wonderful blog аnd great style аnd design.

    Visit my homepagе ... get bigger boobs

    OdpovedaťOdstrániť