streda 18. apríla 2012

Make me smile 3

Ani neviem ako a bolo pol 2. Za ten čas som sa stihla zoznámiť si ich práčkou( s ktorou zrejme kamarátka nebudem), uvariť cestoviny so šampiónovou omáčkou a poupratovať kuchyňu a jedáleň z raňajok .Cestu do školy som zvládla až na moje očakávania, ani som nezablúdila :)Čakala som pred školou odkiaľ mala vyjsť Lottie a Fizzy. Dvere sa rozvalili a po schodoch začali vybiehať skupinky ľudí. Medzi jednou som uvidela Lottie, stál vedľa nej celkom milý chalan a držal ju okolo pása. Uuuu, musela som sa usmiať:). Boli fakt milý, hodia sa k sebe. Obzrela sa a keď ma uvidela že sa na ňu pozerám začala sa červenať a jeho ruku zhodila zo svojho pása. Dievča toto už nezakryješ :)Dala mu rýchlu pusu a utekala ku mne. ,,Ahoj.´´ pozdravila ma ale nepozrela sa na mňa. ,, Ahoj. A kto je ten fešák? ´´,,Nikto, kamarát.´´,,Jasné, a to sa bežne bozkávaš s kamarátmi ? ´´-začala som sa smiať a ona sčervenala ešte viac. ,,Fizzy by mala už za chvíľu prísť, a Daisy s Phoebe majú budovu tam oproti , už skončili,  vyzdvihneme v školskom parku.´´ ako chce zmeniť tému. ,, Fajn. A ako sa volá? ´´ -usmiala sa. Už mi chcela niečo povedať ale v tom na nás niekto zakričal, bola to Fizzy. Spolu sme išli pre dievčatá, ktoré ma privítali veľkým objatím. Dohodli sme sa, že si spolu zájdeme na zmrzlinu. Lottie som nechala ZATIAĽ tak, ale ju výsluch ešte čaká :). ,,Fizzy?Ako sa volá ten Lottin cukrúšik?´´Fizzy sa začala nekontrolovateľne smiať.Lottie jej dala rýchlo ruku na ústa aby mi to nemohla povedať ale Fizzy vykríkla ,,Mark.´´,,Ty si. Za to ti nepožičiam to tričko, si hrozná a to sa považuješ za moju sestru?´´ -lottie bola trošku nafučaná a tak som jej pichla prstom pod rebrá. ,,Vyfuč lebo praskneš.´´-to nevydržala a začala sa smiať.Keďže nemali úlohy ponúkli sa že ma prevedú mestom.Londýn je nádherný, asi som sa do neho zamilovala. Cestou späť sme uvideli jeden plagát, na ktorom bolo napísané že o 2 týždne by tu mal byť cirkus. Nebude nijaký veľký, taký rodinný na okraji mesta. Dohodli sme sa že naň pôjdeme.Z Lottie so stihla vytiahnuť niečo o Markovi. Je to jej spolužiak, má rád matematiku a šport  chcel by ísť na Harward. No chlapec sa nezdá, ale je vidieť že Lottie je do neho až po uši zaláskovaná. Doma sme sa dotlačili cestovinami a pri filme čakali na Lucy. Kukali sme Happy feet. ,,Ahojte.´´- ozvalo sa od dverí, bola to Lucy ovešaná taškami. ,, Počkaj daj, ja ti ich zoberiem.´´-prišla som hneď k nej,  v kuchyni som nákup vybalila. Bolo už pol 7, o 10 minút mi ide autobus domou.,,Lucy nehnevaj  sa že už idem ale o chvíľu mi ide bus.´´,,Nevadí, ďakujem že si prišla.´´,, Baby Lou  je na skype.Poďte.´´,,Zakričala z poschodia Fizzy a dievčatá hneď vyskočili z pohovky a bežali na poschodie . Iba som sa usmiala. ,, Tak dobrú. A ahojte.´´ zakričala som od dverí a ponáhľala sa na zástavku.

                                                                   Lottie a Mark

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára