štvrtok 19. apríla 2012

Make me smile 4

Sadla so si na voľne sedadlo a dala si do uči slúchadlá. Až vtedy som si uvedomila ten fakt. Veď ja sa skoro 3 mesiace budem pohybovať po dome v ktorom býva/l Louis Tomlinson z One Direction. Musela som sa uchechtnúť pri predstave čo by na mojom miete robila iná baba /fanúšička.Predstava ako sa nejaká baba hodí na zem a začne ju bozkávať lebo po nej chodil ON je dosť nereálna ale aj tak som sa musela zasmiať. Do postele som padla úple mrtvá. Neviem či to má na svedomí ešte ten let alebo čo. Ráno bolo taká isté ako to včerajšie na stole ma čakali raňajky a peniaze na cestu. :) Musela som sa poponáhľať lebo dnes vystrájam dievčatá do školy ja.,, Ahojte už som tu.´´zakričala som hňeď ako som otvorila dovere.Rozbehla som sa do kuchyne aby som začala niečo chyatať.,,Dobré ráno.Zaviažeš mi keavatu lebo mne sa rozviazala?´´,,Čo?´´ vôbec som nevnímala, mala som také stresy z toho či ich desiatou ,ala čo chadnička dá, neotrávim že som Phoebe vôbec nevnímala.,,Ale ja to neviem.´´nakoniec som jej tu kravatu zaviazala na mašličku.,,Ktorú košeľu si mám dať? Túto či túto.´´prišla ku mňe Lottie s dvoma na vlas rovnakými košeľami.,, Čo sa chceš páčiť ,že. Lottie veď sú rovnaké, ale tak si zobet tú napravo.  Na tu máš desiatu.´´ neodpusila som si ju trošku podpichnúť :D Keď som ich vystrojila pustila som sa do upradovania poschdia: 3 dievčenské izby, 1 chlapčenská , 1 manželské, 1 hosťovská a kúpeľna.Utrieť prach, navariť,  povysávať, vymeniť obliečky, poskladať všetky veci, požehliť tie čo som včera oprala.Do 2 toho bola aku rát. Keď som prišla po dievčatá všetky sedeli na lavičke v školskom parku a rozprávali sa,,Louis včera hovoril že čoskoro prídu. Už im končí turné.´´,,Už  sa ne neho tak teším.´´,,Dúfam že nás prídu pozreť všetci a hlavne Harry.´´ zachytila som kúsok ich rozhovoru. ,,Tak čo krásky, umučené.Ako dobre že ja už do školy nemusím chodiť.´´,,Lottie ibe v piatok na rande s Markom.´´vychrlila na mň hned Daisy.,,Sklapni šteňa!´´ Okríkla ju Lottie.,,Ale čo?´´ ,,Nešla by si zajtra s nami na pláž? ´´ ako sa snaží zakaždým zmeniť temu, keď začnem hovoriť o Markovi.,,a Nemáte zajtra školu?´´ ,, Zajtra máme skrátené vyučovanie len do 1.A hňeď odtiaľto by sme mohli ísť na pláž.´´ prikývla som. Keď sme prišli domou išla som s lottie do izby pustili sme si hudbu a začla mi vbykládať celý šstník.Chcela aby som jej pomohla vybrať niečo na rande.Nakoniec sme sa rozhodli pre šedé dielko a modrú sukňu. Potom sme sa vybrali na záhradu kde sme strávili zvyško dňa, hrali sme frisbee a futbal (v ktorom sú fakt dobré, to ich naučil asi Louis).


oblečenie Lottie na piatkové rande

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára