piatok 20. apríla 2012

Make me smile 5

Dnes som mala ísť s dievčatami na pláž. Ráno som si do tašky ešte rýchlo hodila pásikavé červeno biele plavky. Dievčatá odviezla do školy Lucy takže som sa nemusela stresovať a mohla si v kľude robiť svoju prácu. Pred jednou som sedela na lavičke v parku a čakala na dievčatá.Pozrela som sa ešte raz , pre istotu do tašky, či mám všetko. Osuška, deka, ovocie, plavky, opaľovací krém, klobúk, freesbe a lopta a aby som nezabudla 3 nafukovačky. ,,Bety.´´ -skočila na mňa Daisy. ,,Čauko. Kde je Lottie?´´,,Nevie sa odtrhnúť od svojho Romea.´´-smiala sa Fizzy. Och ta jej nedá pokoj. ,,Tebe to robí radosť stále ju podpichovať.´´-uchechtla som sa a ona len mykla plecami. ,,Včera neskoro večer sme skypovali s Louisom. Hovorila som mu o tebe, už sa na teba teší keď ťa stretne.´´-tak toto ma dostalo. Vybuchla som v taký rehot že som sa až prehýňala v pase.

LOUIS
,,Už mi to lezie na nervy. Nič iné stále nepočúvam len aká je Bety úžasná, aká je super. Zajtra ideme tam a pozajtra tam.To dievča mi ide na nervy, veď mi ich úplne kradne.Už žiadne také že mám ťa rada, chýbaš nám, kedy sa vrátiš alebo niečo také, čo mi predtým hovorili. Teraz ? Ako tam je ona nič také som od nich nepočul a keď sa na niečo také opýtajú tak typu: Kedy prídu chalani? A ako sa majú chalani? Odkáž im že nám chýbajú a tešíme sa na nich. A ja ? Akoby som bol vzduch, akoby som ani nebol ich brat.´´ kypel som v hotelovej izbe. Čakali sme dokým po nás neprídu SBS-kári a neodvedú nás do haly na koncert. ,, Ale bráško hádam by si nežiarlil. Oni len majú teraz niekoho s kým trávia celé dni, to preto sú z nej také unesené, to prejde.´´- upokojoval ma hneď tatkovsky Liam. ,, Takže dievčatá sa na nás tešia ,heeej. A pýtali sa aj na mňa? A pýtala sa na mňa Lottie? ´´ ,,Harold! Zopakuj to ešte raz a týždeň budeš jesť polievky cez slamku. Ich sa ani nedotkneš.´´-Harry sa začal smiať, takže mu to vyšlo. Chcel ma ešte viac naštvať a ja som mu to umožnil, kurník. Potreboval som sa nadýchať čerstvého vzduchu, vyšiel som na balkón. Och Eleanor, ako mi len chýbaš.Princezná. Už len pár týždňov a budeme spolu.,,Louis poť už, David je už tu.´´-zakričal na mňa Zayn a tak som sa teda pobral do toho šialenstva pred hotelom, ktorý som tak miloval.

Betka
,, Hahahahaha.´´ ,,Čo je ti také smiešne?´´-spýtala som sa Lottie po tom čo sa strašne začala smiať.Hneď som sa začala kontroľovať či mi niečo nevybehlo, ale všetko bolo v poriadku. ,, Nič, len že v tých plavkách by si sa páčila Louisovi.´´-čože? ,,Louis je zaťažený na pásiky.´´- vysvetlila mi Daisy.Ďalej som tu tému radšej nerozoberala.,,Prihraj, prihraj. Aaaaaa mám to , Phoebe chytaj.´´ - hrali sme freesbe keď okolo prechádzala skupina celkom pekných chalanov. ,, Hmmmm. No krasotinky, ktorá z vás je nezadaná.´´ prišiel k nám jeden z nich. ,, Pre teba všetky.´´-odpálila ho Fizzy. ,, Tak ty si mu ale dala.´´-drgla som do nej. Ešte chvíľu sa mňa  a Lottie pokúšali zbaliť, ale keď im to nešlo tak sa pobrali preč. Keď odchádzali Daysi sa otočila a zapískala na nich. To  sme nevydržali a všetky sa od smiech začli váľať po piesku. Slnko pomaly zapadalo, posadili sme sa na deku a kochali sa na tu krásu pred nami. Och kedy si tu mohol byť so mnou.
Romantická chvíľka prešla a nás čas hnal, veď dievčatá majú zajtra školu. Lucy bola doma, takže si ich pred domom prevzala. Bála som sa že bude nahnevaná že sme prišli tak neskoro, ale nebola za čo som veľmi rada. Doma som si dala studenú sprchu, aby som zmyla všetku soľ. Potom som sa natrela levandulovým mliekom a v pyžame si vzala na kolená notebook a zavolala mame.Kecali sme spolu ešte asi 2 hodiny, bola som rada že ju konečne počujem. celkom som aj zvedavá ako to bude keď sa Louis vráti z turné. Som zvedavá či je to taký namyslený narcis, ktorému sláva treskla do hlavy alebo je to úplne normálny chalan.Chcela by som vedieť či sa stretnem aj so zvyškom skupiny.Ako nie že by som po tom nejak túžila, ale nebránila by som sa tomu. :D

plavky,kt. mala oblečené Betka
 

                                                     

4 komentáre:

  1. odkedy je v Anglicku teplo?:DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo je to problem super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anglicko je na sibíri? Pokiaľ viem tak na juh od londýna je pobrežie s plazou a v lete je tam tiež 30 stupňov ty krava

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlato, to je fan-fiction ...pokiaľ nevieš čo to znamená, tak ti to objasním: je to vymyslený príbeh, ktorý nemá s realitou nič spoločné a neviaže sa na konkrétne miesta, osoby, čas .....čož znamená: môžem tam napísať čo len chcem bez ohľadu na to, či je to pravda alebo nie. Ak sa ti to nepáči, tak nečítaj.....ale láskavo si odpusť takéto sprosté poznámky! ak v tom chceš pokračovať, tak si láskavo nájdi iný blog! tu na to nik nie je zvedavý!! Ďakujem :)

      Odstrániť