nedeľa 22. apríla 2012

Make me smile 6

,, Ktoré topánky si mám k tomu dať ? Modré či šedé?´´,, Prestaň sebou stále škubať lebo ti to nikdy nenatočím. Daj si tie modrá.´´-predné vlasy som jej jemne netočila na kulme a ofinu zapla so sponkou na bok.,, oh dievča.´´-pohľad na ňu bol priam očarujúci a keď vás k tomu začala ešte skenovať  s tými jej očami...už viem prečo je to nej Mark taký pobláznený. ,, Už je tu  a niečo nesie.´´-vletela do izby Daisy, ktorej sme kázali aby sliedila pred oknom a keď príde aby nám to hneď bežala oznámiť.Lottie si zahryzla do pery a uprela svoje veľké oči na mňa. ,, Na čo čakáš? Bež už, nebude predsa na teba vyčakávať.´´ Lottie sa rozžiarila ako slniečko a hodila sa mi okolo krku a rozbehla sa po schodoch dolu až som mala strach že sa vysype.Pred schodmi sa ku mne ešte otočila.,,Si krásna.´´ usmiala som sa na ňu. S dievčatami sme sa postavili za dvere aby sme všetko počuli. ,,Ahoj.´´,,Ahoj.Si prekrásna.´´aa to je zlaté ako sa obaja hanbia.,,No ,uhhh, toto je pre teba .´´podal jej krásnu ružu.,,No choď už. ´´postrkovali sme Lottie, ale tak aby nás Mark nevidelRužu si položila na stolík a vybehla von, z okna sme videli ako si dali jemnú pusu , chytili sa za ruky a pobrali sa londýnskými ulicami.,, No dievčatá vyzerá to tak že si spravíme ŽURKU.´´-vykríkla Fizzy a pustila DJ Antotoine- My cherie (http://www.youtube.com/results?search_query=dj+antoine+ma+cherie&oq=dj+an&aq=2&aqi=g4&aql=&gs_nf=1&gs_l=youtube-psuggest-reduced.1.2.0l4.2212087.2213446.0.2216669.5.5.0.0.0.0.333.969.0j4j0j1.5.0.) naplno. Celý večer sme preskákali a prespievali. Všade bol rozhádzaný popkorn ( z popkornovej vojny :) a chipsy, ešteže dnes Lucy nepríde domov.to by nás asi pohnala . ,, Už idúúúú.´´skríkla Phoebe a všetky sme sa nalepili na okno. ,, Podľa mňa sa nepobozkajú. ´´,, Jasné že sa pobozkajú.´´,, Možno ani nepôjde domov spať.´´ s otvorenou pusou som sa pozerala na tie 3.,, Ha ja som hovorila že sa pobozkajú.´´,, Jasné že ty Fizzy máš vždy pravdu.A dosť dievčatá, nechajte ich.´´ horko-ťažko som ich odtlačila od okna. Buchli dvere.Do obývačky prišla celá vysmiata Lottie a sadla si vedľa mňa. ,,Tak čo, ako bolo?´´-nič.,,No tááák vyklop to.´´,, On je taký úžastný.´´pochopila som :D,, No dnes sa  toho od nej moc nedozvieme Takže babuľky šup-šup už je veľa hodín a zajtra nás čaká upratovanie.´´,,Ale no tááák.´´Keď už boli všetky dievčatá u seba v izbe,išla som za Lottie.,, Júlia ,spíš už?´´,,Myslíš že by som bola schopná po dnešku zaspať? ´´,, Môžem?´´,, Jasné.´´-posunula sa mi na posteli a ja som si k nej ľahla,bola som ticho, vedela som že to nevydrží.,,On je taký ústny.Najprv sme išli do kina na nejakú komédiu . Ani neviem o čom bol.´´zachichotala sa.,, Potom ma zobral na zmrzlinu a išli sme sa prejsť do parku a tam boli kolotoče. Kúpil lístky a potom ma kŕmil cukrovou vatou.Celý čas mi hovoril ako ma ľúbi a stále ma držal za ruku.´´svietila ako slniečko. Tie detské lásky, musela som sa usmiať. Skoro do 4 ráno sme kecali. Rozoberali chalanov, Marka, Louisa, moje lásky. Kopu sme sa nasmiali. To dievča si začínam stále viac a viac obľubovať. Nakoniec som zaspala spolu s Lottie v jej posteli. Ráno bude kruté.

Ďalší týždeň ubehol ako voda.Zavítala som do ďalšej rodiny.Bola to Lucyna kamarátka, Jennyfer.Mala dve deti Konnyho a Molly. Niekto si tam hore na Jennyfer asi zasadol. Najprv sa jej narodí syn s  autyzmom a potom dcéra s Pomopeho chorobou.
Jennyfer a Tonny Kaulitz majú syna, Konnyho je mu 16 má autyzmus .A malé usmiate zlatíčko menom Molly, je jej 9. Ako som už povedala má Pompeho chorobu. Je to postihnutie mnoho typou buniek a tkanív, čo má za následok poruchy funkcií či zničenie buniek, predovšetkým vo svalovej tkanine srdca, dýchacieho systému a kostrových svalov.Postupne v tele odumierajú všetky svaly a chabnú kosti, až ste nakoniec odkázaný invalidnému vozíku. Ľudia s touto chorobou umierajú pomerne skoro.Doktori hovoria, že je zázrak, že je tu Molly už 9 rokov. Neostáva jej podľa nich už veľa času. No aj napriek tomu je stále usmiata a plná života. Dievčatá sa s ňou poznajú takže sme poobedia travievali spolu.Molly je nehorázne dobrá v hrách s kartami a ešte lepšia je, keď sa o niečo hrá. Tak som pri nej už prišla o pár bankoviek , náramok, zmrzlinu....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára