utorok 24. apríla 2012

Make me smile 7

 Sobota
Boli sme u Tomlinsonovcov doma.Boli s nami aj Mollly a Konny. Akurát som krájala  ovocie na ovocnú misu. ,, Bety? Môžem si zahrať s Molly karty?´´,, Ideš sa dobrovoľne pripraviť o majetok ? Tak fajn, len nenechaj Molly dlho kopať, už sa jej trasú ruky´´- Lottie vybehla na dvor za deckami.Daisy a Phoebe sa hrali s Konnym, neviem ako, ale našli nejakú hru aby ju mohol hrať aj on. Hoci sú to ešte deti sú rozumné. A Fizzy, Molly a Lottie hrali karty :D. Prišla som k nim a na stôl položila misu. ,,Bety,ostaneš tu dnes spať? ´´,,Hej ostanem.Lucy sa má vrátiť až zajtra podvečer.´´,,Juchúú.´´-vyskočila hneď Fizzy,,Aj ja by som tu chcela spať.´´-zaprosíkala Molly a ohla spodnú peru. ,, Och zlatko neboj sa, aj ty tu budeš spinkať. Ale dnes nie lebo zajtra idete ku starkej. Ale poobede pôjdeme spolu do parku čo ty na to?´´-obiala som ju a posadila si na kolená.Len tíško prikývla, bolo na nej vidieť že je jej to ľúto.Celý zvyšok hry som sa len zabávala na tom ako Lottie a Fizzy prichádzajú o majetok :D ...ja som už s Molly odmietala hrať ..veď pri nej by človek zbankrotoval :DJennifer si okolo 7 prišla pre tie dve slniečka a my sme mali pred sebou celý večer. Najprv som nahnala Daysi a Phoebe do vane ... to že kúpeľňa po nich ostala akoby tam prišla prívalová vlna, radšej nejdem rozoberať. Potom sme postupne išli do sprchy ja,Fizzy a Lottie. Vykupkané a vyvoňane sme si ľahli do manželskej postele Lucy a v DVD prehrávači si pustili Chipmankov 3.Obklopené chipsami, pukancami, džúsmi a cukríkmi sme sa zabávali na tých malých, chlpatých stvoreniach v telke.
Film sa pomaly končil a ja som cítila že Daysi(ležiaca mi na hrudi) už spokojne oddychuje. Phoebe bola na tom rovnako.,, O týždeň aj niečo príde Louis.´´-povedala polohlasom Fizzy. ,, Uhhmm.´´-na nič iné som sa nezmohla, ríša snov ma pohltila.

Nedeľa
Ráno sme sa na moje prekvapenie zobudili vyspaté. Keďže Daysi a Phoebe sa zobudili skôr než my, spravili nám raňajky a vyniesli nám ich do postele.,,Takýto luxus si ani nezaslúžim.´´-nasmiala som sa pri jedení tousta a pozeraním Gumkáčou.
Potom som postavila polievku a bežali sme do kostola.Keď sme sa vrátili akurát sme si zajedli výbornej polievky, ktorá mi pripomínala domov. Druhé mala byť ryža a kuracie prsia zapečené s broskyňou a syrom. Dohodli sme sa že si to dáme až neskôr, a kým sa to dopečie pôjdeme si zahrať twistera na záhradu.To že som až taká ohybná som fakt netušila, no bola som rada že moje nohavice to prežili v zdraví.
Poobede sme skočili pre Molly a Konnyho a išli do parku.

1 komentár:

  1. pekná časť :) ...gumkáči..to mi pripomína detstvo:)

    OdpovedaťOdstrániť