sobota 28. apríla 2012

Make me smile 8

LOUIS 
Je 16:30, takže doma je už neskorý večer. Už vyše dvoch hodín skypujem s dievčatami. Lottie musela pred pol hodinou odísť, povedala že ide za babami , ale nejak sa mi to nezdalo. Poznám keď klame.

Ak som za celý čas čo som tu nepočul najmenej 3000x  meno Bety, tak ani raz. To dievča ma tak vyčerpáva, hoci som sa s ňou ešte nestretol.,,A dnes sme boli aj s Konnym a Molly v parku. A Bety ma naučila pískať, aha.´´ ,, Aaaa Daisy prestaň. Vieš to. Super, ale prestaň lebo ohluchnem.´´-musel som si zakryť uši.,, A dnes sme hrali twistera na záhrade a roztrhla som si nohavice.Aha pozri sa. ´´-bežala po nohavice do skrine a keď som ich uvidel, musel som sa začať smiať. Tie dve mrkvičky mu už tak chýbajú, ale už len deň a pol a budem s nimi. Aj s mojou princeznou,Elenor.,, Mrkvičky, tak mi chýbate.´´-odul som spodnú peru.,,Aj ty nám.´´,, Ako  sa má mamina, Molly a Konny?´´,,Mamina stále pracuje, takže sme spolu skoro neni. Ale Bety s nami stále niečo podniká, takže je to fajn.´´zasa . ,,Konny je fajn, tak ako vždy. Ale Molly sa už začínajú triasť ruky.Keď sa mamina s tetou Jennifer rozprávali, teta Jennifer povedala, že tu už dlho nebude.´´- Phoebe sa pustila slzička z oka.Vždy spolu tak dobre vychádzali. Pri predstave že, Molly čoskoro odíde som musel odvrátit zrak a rýchlo zaklipkať očami, aby som zahnal slzy.,, Bolí smrť? ´´-zaskočila ma Daisy. Nevedel som im na to odpovedať. ,, Bety povedala, že sa z nej stane anielik. Bude lietak z obláčika na obláčik a už ju nebude nič bolieť.´´-toto by ma nenapadlo, má môj obdiv ,, Áno má pravdu.Bude jej tam lepšie.´´-nasilu som sa pousmial.,, Ale vieš že cudie rozhovory sa nemajú počúvať.´´-musel som ich pokarhať, toto nemali počuť. ,,Dúfam, že sa mi staráte o Kevina.´´-rýchlo som zmenil tému, začali sa smiať , takže sa mi to podarilo.,,Sunshine.Do postele. ´´-počul som niekde zozadu hlas. To bola asi Bety.Niekto vošiel do izby, nevidel som do tváre, videl som iba nohy. ,, Už ideme.Dobrú noc Lou. Sladké sníčky, máme ťa radi.´´-Ešte mi poslali pusinky, zakývali mi a bežali za osobou stojacou pri dverách. Za počítač si sadla Fizzy. ,, To bola Bety?´´,,Hej prečo?´´,,Ale len tak.Molly na tom teda nie je dva-krát najlepšie.´´,,Nie, nie je. V nemocnici trávi viac času ako doma.´´,, To čo počuli...´´,, Nemali to počuť.Keď to počuli, riadne to s nimi zatriaslo.Ale Bety im to vysvetlila...´´-bolo jej ťažko o tom rozprávať.,,Akam išla Lottie?´´,, No ona išla za babami.´´,,Ale noták, už vás poznám,viem že klameš. Tak kam išla?Noo ona išla.. teda pôjde ku Bety spať, hej presne pôjde k nej spať.´´,,A prečo išla teda odišla, keď bety je ešte tam?´´,,No ona išla ku Emily,.Emily má vraj chalana, tak to išli rozoberať. Veď to poznáš, babské reči.´´,,No veď preto, už som sa zľakol že má chalana.´´-to by to chlapec neprežil, na moje mrkvičky mi nikto nebude šahať .
,,Už sa neviem dočkať kedy budem s mamou.´´-zoširoka sa usmial Harry ,,Jasné mamičkyn maznáčik.´´-podrypoval hneď Zayn ,, Ozaj kedy ideš domou Nail, kedy ti letí lietadlo?´´zaujímal sa tatko Liam. ,,O dva dni.´´-chudák Nail je mi ho aj celkom ľúto, že má rodinu tak ďaleko.
na letisku nás čalaka masa fanyniek. Bolo to pekné privítanie.
Betka
Včera išla Lottie s Markom von. Povedala že si to musí nadbehnúť,lebo keď bude doma Louis nepôjde to.Keď som sa jej potom na to pýtala povedala že Louis by nesúhlasil aby s niekym chodila.Vraj je na to ešte malá. Je to pekná hlúpasť, ale je zlaté ako sa o ňu strachuje. Dorábala som akurát mrkvový šalát, ke´d pred domom zastavilo veľké čierne auto.po chvíli sa otvorili dvere a vystúpil Louis.Začala som byť akási nervozna. Stál tu predomnou, už to nebol len chalan z časopisou a telky. Bol skútočný a stál len pár mentov odomňa.,,Dievčatá je tu Louis.´´-zakryčala som a po schodoch sa rozbehlo stádo koní, vyleteli von a hodili sa na Louisa.Lucy rýchlo odložila prácu a bežala za synom, ktorý sa jej po dlhej dobe rátil domou. ,,Mami.´´schytil ju okolo pása a zatočil sa s nou. Bolo zlaté ich pozorovať len tak opretá o dvere.

,,Harry.Liam. Nial. Zayn.´´-vrhli sa dievčatá na chalanou stojaci pri aute. ,,Loius toto je Betka. Betka toto je Louis.´´predstavila nás Lucy. Neviem či sa mi to zdalo alebo som v jeho očiach videla hnev a ... nenávisť? Nie , určite nie.

3 komentáre:

  1. úžas :) aj keď mám trochu zmätok v menách detí...super :)) ďaľšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne :) rachlo dalsie casti ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada že sa vám páči :)...ani si neviete predstaviť ako som šťastná :D :D

    OdpovedaťOdstrániť