pondelok 16. apríla 2012

Make me smile


Tak a je tu ten deň:)...och ja sa tak teším . S rodičmi a mladším bratom Aďom práve stojím v letiskovej hale v Bratislave v drvivom zovretí mami. ,,Och mami, veď neodlietam na rok niekde do Iránu. ´´- usmiala som sa na ňu a dala jej pusu na líce . ,, Spravila som ti účet na skype, budem ti volať každý deň. ´´- mamina jemne prikývla a dala mi neposlušné pramene vlasov  za ucho. ,, Dobre, ale dávaj si tam na seba pozor a a a ´´- otec objal mamu okolo pásu a ona sa mu schúlila do náručia a začala tíško plakať. Och nie mami, neplač lebo sa tu rozplačem aj ja, a veru nemám od toho ďaleko. Rýchlo som zaklipkala očami a tie dotieravé malé slané kvapôčky zahnala. ,,Dávaj si na seba pozor a každý deň nám volaj alebo aspoň napíš SMS.´´- povedal mi ocko a aj na ňom som videla že k slzám nemá ďaleko. „Oznam pre cestujúcich do Londýna : Hala C3 je otvorená. Prosíme cestujúcich aby sa čo najskôr dostavili.“- ozval  sa v hale ženský hlas. ,, Poslúchaj dobre? A dávaj si na seba pozor.´´ Objala som Aďa  a slzy si už razili cestu von a ja som sa im v tom ani nesnažila zabrániť. ,, Ahojte.´´ poobjímala som ich a vydala sa k letiskovej kontrole. Keď som stala na eskalátore ešte som sa  naposledy otočila a zamávala im. Necelú pol hodinu som si posedela v bezcolnej zóne, kým nás nevpustili do lietadla. Tak a už sedím na svojom mieste, jeeeh mám sedadlo hneď vedľa okna ...už sa teším aj na let celkom mám rada lietanie lietadlom ( hoci som s ním letela len 2 razy) ...len dúfam že si vedľa mňa nesadne nejaký dedko čo mi bude celý let buď chrápať za ušami alebo rozprávať celý svoj rodokmeň  a ako sa majú jeho deti .....ako ja s tým bežne problém nemám ale dnes na to naozaj nemám náladu, rada by som si dala do uši slúchadla a počúvala hudbu.
Asi by bolo aj na čase predstaviť sa, nie? :) Takže volám sa Alžbeta Marková a mám 17 rokov , študujem na gymnáziu a ďalej by som sa rada venovala práci s deťmi. Mám mladšieho brata Aďa (má 12 takže s ním niekedy riadne trieska puberta ....och niekedy je to fakt o nervy ). Spolu s rodičmi bývame na dedine. O necelý mesiac sa začínajú prázdniny, no mne sa začali už dnes J. V škole som si to vybavila tak aby mi dali predčasne vysvečko a uvoľnili ma na tie 2 týždne zo školy...aj tak tam teraz už nič nerobíme.
Maminina sestrenica Andrea spolu so svojou dcérou Vanessou býva v Londýne. Keď bola na návšteve na Slovensku spýtala sa ma či by som tam nechcela ísť brigádovať. Kto by s tým nesúhlasil....brigáda a ešte k tomu aj v Londýne ...Budem chodiť Adiným kamarátkam upratovať domy, sem- tam im navarím alebo postrážim deti. Deti priam milujem takže sa teším. Zároveň sa  zlepším v angline. Á ááá chápete prázdniny v Londýne :). Ja tomu stále neverím. Celý let som sa škerila ako ťuťo J....Vystúpila som z lietadla a išla si pre batožinu. ,, Ahoj.´´- skríkol niekto po slovensky a ja som vedela že to bude Adriana :) ,, Ahojte.´´ pozdravila som obe a objala ich. Spolu sme pobrali moju batožinu a vybrali sa k ním domov.

1 komentár:

  1. Ahojky :) Ja mám podobný blog no mám len 1. časť ;) Ak by si sa chcela pozrieť bola by som rada :) AK áno pridám si Ťa do kruhov ;)

    OdpovedaťOdstrániť