sobota 5. mája 2012

Make me smile 10

Sedel som v izbe na zemi asi hodinu a rozmýšľal o všetkom čo sa v poslednej dobe deje. Za tie dva týždne čo som bol na turné sa mi Elenor ani raz neozvala. Žiadna SMS, e-mail nič.Vie že som dnes prišiel, inokedy ma chodila čakať na letisko alebo čakala u nás doma. Ale dnes nič.Budem musieť za ňou zájsť.,,Čau brácho. Čo ty tu tak sám? Veď poď na záhradu, vieš aká je sranda?A Bet....´´-vbehol do izby Nail. ,,Ani nevyslovuj jej meno. Mám jej už po krk!´´,,Kľúd. Čo si hneď taký podráždený?Počuj, čo vlastne proti nej máš? Celý deň ju vraždíš pohľadom.Veď ti nič nespravila!´´,,Nič nespravila?! Nič nespravila?! Ty to nevidíš?! Najprv mi ukradne mamu, potom sestry a teraz aj teba?!Už si z nej dočista zmagorený.´´vyskočil som zo zeme a začal kričať. Keby som mohol tak všetko okolo seba porozbíjam.,,Veď ju ani nepoznáš a keď sa budeš chovať takto tak ju ani nespoznáš.Najprv ju  spoznaj a potom ju posudzuj.Myslím že si len nahnevaný že sa ti Elenor že celý čas neozvala a teraz si svoju zlosť vybíjaš na nej.Mal by si za El zájsť, a Bety sa ospravedlniť. Utvoril si si na ňu mienku a ani o nej nič nevieš.´´povedal úplne kľudným hlasom a odišiel.Nepotrebujem ju spoznať. Viem o čo jej ide, ale to jej nedovolím pokiaľ budem tu. Prinútim ju odtiaľto odísť samu.Zaumienil som si a vybral sa za El.Otvorila mi Elina mama a povedala aby som na ňu počkal, že je ešte na fotení. El sa vrátila okolo 8 večer a do 11 sme kecali a maznali sa.Potom som sa musel vrátiť domov.Keď som prišiel v dome bolo ticho iba z obývačky sa ozývala televízia, pred ktorou sedel Nail.,,Všetci už spia?´´,,Áááá´´.vyskočil Nail zo sedačky s obrovským krikom.,,Zbláznil si sa? Chceš aby som dostal infarkt?´´,,Sorry.Mal si sa vidieť ako si sa tváril.´´zvíjal som sa v kŕčoch na zemi.,,Myslel som že domov neprídeš, že prespíš u El.´´,,Aj ja, ale nemal som akosi náladu.A mame som nič nepovedal, bála by sa o mňa.A aj tak, El ide zajtra o 4 ráno mimo mesto fotiť,takže by sme si to aj tak neužili.´´,,Jáj.´´,,A ona tu už nieje?´´,,Tá ona má aj meno,keď už tak, a áno nie je tu.Už išla domov.´´,,Fajn, ja si idem ľahnúť tak dobrú.´´
Betka
Po tom včerajšom Louisovom správaní sa mi k ním ani nechce. zas celý deň trpieť jeho odutý výraz a sprosté pripomienky ma mňa a na všetko čo spravím.Ale on mi je ukradnutý,idem tam kôli dievčatám a kôli Nailovi.Vraj tam dnes má prísť zvyšok kapely,neviem sa ich dočkať:D
Po ceste k Tomlinsonovcom mi zavolala Lucy či by som im neskočila niekde na nákup,a aby som nezabudla na 4 balíky mrkvy. No jasné carrot king je doma.Pred domom stálo asi 20 dievčat vo veku od 10do 20 rokov kričalo ako zmyslov zbavené.Fajn ak to takto bude celý čas čo bude Louis doma, tak ma si vystrie.Keď som sa cez ne predierala ovešaná taškami,zazerali na mňa a čosi si pošuškávali.Nebolo mi to vôbec príjemné,bola som šťastná že som konečne za sebou zavrela dvere a necítila som na chrbte nenávistné pohľady.,,Ahoj´´-pribehla ku mne Phoebe a zavesila sa na mňa. ,,Ahoj. Pomôžeš mi prosím   ťa ? Myslím, že mi už odumierajú ruky. ,,Jasné´´-Usmiala sa,zobrala mi dve tašky a vydala sa do kuchyne. Pri vybaľovaní som sa jej spýtala,,To je vždy takto? Myslím to, že váš dom obkolesujú fanynky.´´,,Hej. Vždy keď je Lou doma to tak je. Neboj zvykneš si. ´´,,Myslím, že nezvyknem.Keby mohli tak by do mňa pred chvíľou vypálili dieru.´´,,Hahaha.Ale nie, nepoznajú ťa, nevedia kto si to len preto´´,,Rose.´´zakričal niekto spoza mňa. Otočila som sa a bol to Nail,,Čo? ´´bola som dosť vykoľajená z toho ako ma nazval.Chcel niečo povedať ale to už do miestnosti vstúpil Louis.Chcela som sa k nemu správať normálne, ale keď som videla ako sa na mňa pozerá a po tom čo zase povedal som si hneď povedala NIE,,Ty si tu zasa?´´Na to som mu nijak neodpovedala len sa otočila a pokračovala vo vybaľovaní nákupu.Nebudem si míňať svoj čas a ani energiu na nejakého namysleného fagana, ktorému z kútiku úst kvape ešte materské mlieko ale robí tu zo seba veľkého macha.Nail mu strelil pohlavok a pokrútil hlavou,,Prepáč. Nevšímaj si ho. Nechápem prečo sa tak správa.´´otočil sa ku mňe hneď ako odišiel Louis.,,Ty sa mi neospravedlňuj. A on je mi ukradnutý.´´chcela som prejsť okolo neho a šišky dať do chlebníka no zabránila mi v tom Nialova ruka,ktorá ma chytila za ruku a otočila si ma ku sebe.,,nechcel aby si sa kôli nemu trápila.´´rukou mi odhrnul neposlušné pramene vlasov z tváre, pohladil ma po líci a usmial sa. A toto čo malo akože znamenať:? Najprv to oslovenie a teraz toto? Nevedela som ako zareagovať a tak som sa usmiala, sklonila hlavu a chcela prejsť. Ale zasa ma zastavila Nailova ruka. Bojím sa toho čo to bude tento raz. No Nail sa len usmial a z vrecka so šiškami mi jednu zobral a išiel otvoriť, lebo niekto zvonil.Z dosť veľkého šoku ma prebral až krik, ktorý sa ozýval z chodby. Boli to chalani.
Chalani sú úplne senzačný.Je s nimi sranda stále sa smejeme.teda až na Louisa. To si všimol aj zvyšok skupiny a dohovárali mu, ale neúspešne.No čo, aspoň sa zabavíme my. Zayn s Liamom mi pomohli s prípravou obedu. Chcel aj Nial ale to mu chalani zakázali.Vraj by všetko zjedol skôr ako by sa to dalo na tanier:)..Harry, Nail a dievčatá sa dohodli pripraviť stôl na terase,je krásne tak čo sa nenaobedovať na vonku. Louis sa niekde vyparil a Lucy pracovala v spálni.,,Uhm.No chalani klobúk dole, je to fantastické.´´chválila chalanov pri obede Lucy,,Ale to nie je iba našou zásluhou, svoju úlohu tam má aj Betka.´´Objal ma okolo ramien Harry a zoširoka sa usmial. Čo to pre pána jána je dnes s nimi ?Nail,Harry.Začala som sa nekontrolovateľne červenať, čo dosť pobavilo Zayna.Louis sa nezaobišiel bez poznámky, za čo si zaslúžil štuchanec od Liama.

2 komentáre:

  1. Užatná :) a dúfam, že keď sa poriadne vybališ tak bude časti aspoň každy deň jedna :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale mne prišlo čudné že Zayn išiel prvý do vody ale inak toto je úplne suprová poviedka :D

    OdpovedaťOdstrániť