nedeľa 6. mája 2012

Make me smile 11

To fantastickom obede dievčatá naložili riad do myčky aLucy sa pobrala späť do spálne pracovať. Ako dezert mala byť tyramisa so zmrzlinou a ovocím, ale boli sme taký plný, že by sme do seba nič ďalšie nedali. Samozrejme až na Nialla, ktorý zakotvyl v chladničke. Nechápem ako môže mať taký dobrý metabolizmus.Liam vytiahol na dvor edeky a rozostrel ich. Dievčatá doniesli karty, človeče,twistera, párty a zábava sa začala. Bolo mi to zozačiatku dosť trápne hrať sa s nimi twistera. Predsa len. Preplietať sa tam s hviedami, o ktorých niektoré dievčatá snívajú. A za druhé dosť som sa za seba hanbila. Moja postava v porovnaní s postavou Eleanor či Daniella bola hrôza.Práve sa presúval Niall.Jednú nohu mal prepletenú cez Zayna a Liama a Druhú cez Harryho a mňa.Dalo by sa povedať že na mne takmer ležal.Tvár mal len pár milimetrov od mojej .Cítila som jeho horký dych, z ktorého mi naskočila husia koža .Dosť som znervóznela a ešte viac keď som zistila že sa na mňa pozerá. Len sa pousmial a keď sa začal premiestňovať Harry jemne sa dotkol svojím lícom toho môjho. Neviem či to bolo naschvál alebo to bola len náhoda,no tak na to vyviedlo z rovnováhy, že som už nevydržala byť v takej krkolomnej polohe a ruky sa mi podlomili a spadla som na zem Jasné že ako domček z karát na mňa popadali aj chalani.Keďže som bola úplne naspodku ledva som lapala po dychu.Čo rozosmialo dievčatá a aj Louisa.
,,Poďme do bazéna.´´vykríkla Fizzy.,,Jasné po´dme.´´-zdvihol sa Zayna už utekal ku bazénu.Po ceste si vyzliekal tričko,obliali na poty. Tak toto asi neprežijem, toto vidím na infarkt. Uf, začalo sa mi ťažko dýchať ke´d som videla Liama bez trička. Oči sa mi otočili asi desať krát keď som videla ako si Harry vyzlieka košeľu.,,A ty čo nejdeš?´´otočila sa na mňa Niall.Začal si vyhŕňať tričko, oči mi vybehli pomaly z jamiek.112, 112 zavolajte niekto 112.,,Uhhm no ja tu nemám plavky.´´nevedela som kam sa mám pozerať.,,To nie je problém, ja ti nejaké požičiam. Poď.´´schmatla ma za ruku Lottie a ťahal za sebou do domu.Keď som prechádzala okolo Louisa tak čudne sa na mňa pozeral.Za celý čas čo sme boli na záhrade ku nám ani raz neprišiel, len sedel na terase na stoličke. Bolo to fakt trápne a ja som sa cítila dosť nepríjemne za to že sa takto správa kvôli mne. No chalani mi nakázali takto prestať rozmýšľať, vraj keď sa odfučí príde sám.
,,Na tieto by ti mohli byť dobrá.´´podala mi Lottie plavky
Boli také obyčajné ale pekné.,,Lottie ja neviem či mi budu dobre.´´zaxichtila som sa na ňu.,,Ale budú.Mne sú veľké, nenosím ich.Tebe budú 100%.´´prezliekli sme sa. Pomali sme išli ku terase. Keď som stála jednou nohou na terase, zrazu ma chytil taký amok že som sa chcela vrátiť späť. Hanbila som sa vyjsť pred nich takto oblečené, teda vyzlečené.Moje už aj tak dosť nízke sebavedomie začínalo dosť silné zemetrasenie. Už som sa otáčala že sa vrátim, keď ma chytila čiasi ruka. otočila som sa, bol to Niall.Rengenoval ma svojim pohľadom od hlavy až po päty. Moje sebavedomie ihneď kleslo pod bod mrazu a rozbehla som sa dovnútra.Nevydržala som to.,,počkaj, kam utekáš?´´chytila ma opäť za ruku Niall a otočil si ma tvárou ku sebe . Nemohla som sa mu pozrieť do tváre, tak strašne som sa hanbila.rukou mi jemne zdvihol tvár a pozeral sa i rovno do očí.,,Si krásna, tak neutekaj.Nemáš sa za čo hanbiť.´´prišlo mi to akoby ma prekukol, presne vedel čo sa so mnou deje.,,Poď, chalani sú už vo vode.´´išla som poslušne za ním.Keď  som prechádzala okolo Louisa cítila som ako ma prepaľoval pohľadom.Prišli sme ku bazénu. Zayn sa na mňa pozrel a začal pískať. Sčervenela som ako paradajka. Zrazu som letela vetrom a pristala v studenej vode, ktorá ma hňe´d schladila.Niall ma sotil do vody a potom skočil za mnou.Blbli sme vo vode,špliechali sa, potápali hrali vojny, nosili sa na pleciach. Jediné čo mi bolo dosť ľúto bolo to že Louis tam len tak sám sedel.Liam si to na mne všimol a priplával ku mňe. ,,Čo ťa trápi?´´,,Ale nič.Teda ... ja.. rozbíjam vaše priateľstvo, asi by bolo lepšie keby som tu nebola.´´Liam sa mi pozrel cez plece na Louisa.,,Tým sa netráp. Nič nám nerozbíjaš. Každý sme raz za čas taký. Na každého to doľahne.´´usmial sa na mňa a plával za Zaynom a niečo mu šuškal.Potom obaja vyliezli z vody a išli ku Louisovi. Niečo mu hovorili a potom ho schmatli za ruky a nohy a bežali s ním ku bazénu.,,Raz, dva, tri.´´plesk. Louis sa ponoril pod vodu, za ním skočili chalani do vody. Louis sa začal smiať a bolo po zlej nálade. Dokonca aj ku mne sa začal správať normále a začala sa zábava tak ako sa patrí.Louis stále podpichoval Harryho až sa nakoniec ponorili pod vodu.Nechápala som čo sa dele.,,Len sa dívaj.´´smial sa Niall. Keď som videla čo tam tí dvaja dorábajú nevedela som najprv čo si myslieť.No potom som spustila nekontrolovateľný smiech.

Celý zvyšok dňa sa niesol v zmysle zábavy a bola som fakt rada. Louis už iba sem tam na mňa zazrel. Večer keď som uložila najmenšie mrkvičky a chystala sa ísť domov,Nial sa ponúkol že ma odprevadí.Ale som odmietla,zrejme by to môj krvný tlak nevydržal.

1 komentár:

  1. Krásne :) rýchlo ďalšiu, lebo som zvedava čo bude ďalej :D

    OdpovedaťOdstrániť