pondelok 7. mája 2012

Make me smile 12

 prepáčte ale dnes iba krátka časť ...nestíhala som :):(...prajem pekné čítanie Baška :)


Ráno som sa ponáhľala ku Tomlisonovcom, tak že som nedávala pozor na cestu..Teda nedívala sa pod nohy.No a to sa mi stalo osudným...teda nie mne ale jedne čivave.No bežala som po chodníku len aby som stihla zelenú na prechode.A zrazu sa mi spod nôh ozýval pískot.Keď som sa tam pozrela ..dalo by sa povedať že som na to chlpatom čosi skoro stála.,,Ty ulčníca. zmizni z mojej Fufy.Zavolam ta teba polício.Pomooooc.To je ublíženie na zdraví, podám na teba žalobu.´´zobrala si to psisko na ruly a skoro že si tam predomnou nezačali vymieňať telesné tekutiny,Blééé, fuj, hnus.Striasla som sa pri spomienke na ten hrozný pohľad.Rýchlo som sa pobrala preč aby si to tá stará ešte nerozmyslela.Že ubliženie na zdraví,pch, a čo je to človek? Milejem psy ale hento? Veď to ani nebol pes.
Napálené z ranného konfliktu aom sa predierala cez fanynky,ktoré ako inak boli zasa pred domom.na príjazdovej ceste som videla autá chalanou, takže to bol asi dôvod prečo ich tu dnes bol asi 5 násobok.Bola som kúsok od výbuchu.Môj pohár trpezlivosti bol úplne naplnený, už som len čakala kedy na niekoho vybuchnem a vykričím mu všetko.Chudák, je mi toho človeka vopred ľuto.,,Aha na tú štetku.Určite spáva s niekym z chalanov.Určite sa len chcce presláviť.´´,,Jasné prečo iné by sem vždy chodila!?´´počula som ako si to za mojim chrbtom šuškajú.tak toto nie.Otočila som sa tak prudko, že mi skoro seklo v krku.,,Tak počujte.S nikým z kapely nič nemám.Chdím sem opatrovať dievčatá.Nepotrebujem sa presláviť takýmto úbohým spôsobom a ani po tom netužím. A s tým rozmaznanými deckami, ktoré ešte pobehujú po dome v pamperskách nechcem mať mič spoločné.Nikdy by som si s nikým z nich nezačala. Mám priateľa a nevymenila by som ho za nič.Tak si láskavo dajte pokoj, lebo keď niečo také bodem ešte raz počuť zmalujem vám fizúrutak, že dva mesiace budete jesť cez slámku.´´otočila som a odišla.Asi som to prehnala, ale vravela som to.Tých kráv dole mi teda nie je vôbec ľúto, mohla som im naložiť ešte viac.Treskla som za sebou drevami až sa obrázky na stene zatriasli. Vošla som do obývačky odkiaľ sa ozýval smiech, spev a hudba.Keď ma uvideli dosť vystrašene sa na mňapozreli.Neviem či sa báli o mňa alebo radšej o seba.Porbala som sa do kuchyne kde som si postavila vodu na čaj. ,,Si v poriadku?´´povedal niekto za mnou.Podľa hlasu som vedela že je to Fizzy.,,Hej som.´´,,Vážne? Nevyzeráš, vyzeráš ako keby si niekoho práve zabila.´´smiala sa Lottie.Neviem kedy sem prišla lebo som im bola otočená chrbtom a pozerala sa na ten dav dievčat pred bnarákom. ,,Ver či nie nemala som od toho ďaleko.´´,,Fanynky?´´ozval sa pobavený hlas osoby, ktorá ma vždy rozosmeje.Niall.Hneď som sa otočila .Až teraz som si všimla že on vlastne v obývačke hral na gytare bez trička.Pri pohľade na neho mi telom prešli zimomriavky.Beta, spamätaj sa, máš chalan.
,,Hej. Najprv som akejsi paničke zašľapla  čivavua teraz ma tie kravy vonku ohovárajú že s vami spávam. Chodím s vami kvôlo sláve a neviem čo ešte. Uhhhh ja mám také nervy.´´Niall sa začal somiť na plné kolo, fajn aspoň niekomu sa tu smeje. Hodila som na neho pohľad, ala zabijem ťa a otočila sa mu chrbtom. Zalievala som si čaj, keď som čítila ako ku mne čosi pristúpilo.Teda ktosi.,,Ale no ták rose. Nehnevaj sa na mňa.Nechcel som ťa nahnevať, ale si taká zlatá keď sa hneváš.No ták otoč sa, za chvíľu odchádzam a nechcem aby sa na mňa kamarátka hnevala. ´´,,Čože?´´ otočila som sa k nemu.,,Ako si mi to povedal?´´,,Rose.´´povedal ľahostajne.Celkom sa mi aj uľavilo keď povedal že kamarátka ale aj tak ...ten má kuráš.,,ja sa na teba predsa nehnevam.Kto by sa na teba dokázal hnevať, sunshine.´´usmiala som sa ne neho. Niall prišiel ku mne a objalma. Bola sa v tako šoku že som navbedela zo začiatku čo robiť. Ale potom som sa prebrala apritúlila sa k nemu.Vtedy čisi tresklo. Odtrhli sme sa od seba.Stál tam Louis.,,No jasné, top som si mohol myslieť.A vraj kamarát.Teba by som nekdy nepodrazil, za nič nevymenil.Také keci si strč vieš kde. Si obyčajný sráč, ktorý sa tu zahadzujen s nejakou sedliackou kravou bohvie odkiaľ.´´o odyšiel. A už je po kľudných dňoch.Dosť ma to zasiahlo. Nevedela som ako sa správať.

1 komentár:

  1. waaau :D som v šoku :D už sa teším, že čo bude ďalej :) takže rýchlo ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť