streda 9. mája 2012

Make me smile 13

Umývala som riad.Louis sa po tom incidente už neukázal, ani sa neprišiel s Niallom rozlúčiť. To mi bolo asi najviac ľúto, ale on si s tým nerobil starosti. Ako Niall odišiel ostalo tu akési ticho, už ma nemá ani kto rozosmiať.Chalani po jeho odchode tiež odišli domovza rodinami.
Počula som kroky, tak som sa otočila.Bol to Louis.Niesol tanier.Pozrel sa na mňa tak povýšenecky, až mi z toho bolo zle.,,Na, tu máš umy to.´´ hodil ten tanier na kuchynskú linku a odišiel.Tanier preletel cez linku, spadol a rozbil sa.Dosť šokovane som sa pozerala na miesto, kde ešte pred chvíľou stál Louis.A čo som tu ja slúžka??Tak to nie chlapče, to si vyhoď z hlavy!!Obišla som črepy na zemi a šla za dievčatami.,,Poďme do parku.´´musela som odtiaľto odísť, inak by som asi zošalela.Zobrala som si aj foťak, môžme sa tam pofotiť.
No ja ako čumím.Lottie ja taká fotogenická.A tie oči. Áááá.Bláznim.


A Fizzy, tá nezaprela svoju šialenú povahu. Pri jej fotení som sa ale nasmiala.
Zobrala som ich na zmrzlinu.Dievčatá išli na preliezky a my sme si sadli do trávy kúsok od nich.,,Čo je medzi tebou a Louisom?´´spýtala sa Fizzy.,,Nič, čo by bolo.´´,,Ale no ták.Tú nenávisť medzi vami by videl aj slepý.´´-mykla som plecom.Bola to pravda. Ale nejak som si to nechcela priznať. Neviem prečo. Preto že sa nenávidím so známou hviezdičkou?Preto, že mám pocit, že začína vyhrávať?Preto, že začínam mať pocit, že čím viac ho nenávidím, tým viac na k nemu niečo ťahá? Alebo preto, že sama neviem čo chcem?,,Jednoducho sme si nesadli.´´zhrnula som to. Načo im toto všetko rozprávať?A pokračovať  ďalej vo vete typu:on je taký debil, najradšej by som ho zabila.... som radšej nechcela.Predsa len je to ich brat, nech je akýkoľvek.,,Viem presne čo si myslíš.´´začala sa smiať Lottie a Fizzy sa k nej pridala.Najprv som ostala zaskočená. No potom som sa ukľudnila,určite myslia tú druhú možnosť.Aspoň myslím....
,,A čo ty a Mark?´´-otočila som sa na Lottie.Hneď sa prestala smiať.,,Nič, absolútne nič.Teraz sa nesmieme stretávať.Keby na to prišiel Louis.Jeho by odstrelil a mňa by poslal do kláštora.Och, Bet, mne tak chýba.´´škemrala Lottie.Bolo mi jej ľúto.,,Vieš čo?Choď za ním.´´,,Čo?!´´,,Choď za ním.My aj tam budeme asi ešte hodinku tu v parku. Ty zatiaľ môžeš byť so svojím cukrúškom.No tak padaj, čas ti už beží.´´Lottie sa mi hodila okolo krku so stálym ´dakovaním.Len som sa smiala.S Fizzy sme zvyšok času strávili na tráve.Stále sme kecali.Prebrali sme asi všetko,od školy cez chalanov až po problémy.Bolo mi jej aj celkom ľúto.Všetci v škole uprednostňovali Lottie, lebo bola krajšia. A on ju nechala.,,Je to moja sestra, nemôžem jej to vyčítať.Som rada že ju mám.´´táto veta ma dostala.
Lottie k nám dobehla celá rozžiarená. Chcela som ju podrýpnuť, ale láska robí svoje.Keď som došla do kuchyne črepy zo zeme boli spratané. Víťazne som sa usmiala.Vedela som, že vyhrám.nedalo mu to.



1 komentár:

  1. uu :D zaujimavé :D rýchlo ďalšiu :) chcem vedieť že čo bude medzi nimi :D

    OdpovedaťOdstrániť