nedeľa 13. mája 2012

Make me smile 14

 ospravedlňujem sa, že som sem nič v predchádzajúce dni nepridala, ale zajtra mám skúšky na školu(tak mi držte palce :) čiže som sa učila.A včera som mala birmovku, takže som chystala veci.:) Ale nebojte, teraz sem budem pridávať články častejšie....aááá karta sa nám začína obraciať:)....dúfam, že sa vám bude páčiť ..príjemné čítanie           Bajuš:)


Celý zvyšok dňa sa Louis neukázal.Stále sedel zavretý za zamknutými dverami. Počúval pesničky, ktoré ja počúvam, keď som v hlbokej depresii a to je čo už povedať.Neprišiel sa vôbec najesť.Nech som ho akokoľvek nemala rada, začínala som sa oňho báť. Žeby ho to s Niallom až tak zasiahlo? Hlúposť, Nial spomínal, že to teraz nejak vŕzga medzi ním a El.Že na seba nemajú vôbec čas a jeho to dosť deprimuje.,,Fizzy, nemáš strach o Louisa? Celý deň nevyšiel z izby a  nič nejedol.´´mykla plecami.,,Ani nie.On do rána vyjde.Tak sa chová keď má depku.´´a ďalej sa venovala časopisu.Keď to hovorí ona.Veď je jeho sestra, pozná ho, určite je v poriadku.Upokojovala som samu seba.Išla som dievčatá uložiť spať, zakaždým čo som prechádzala okolo Louisovych dverí mala som chuť na ne zaklopať.Ale nikdy som to neurobila, otvoril by a ešte by mi nadal, no to určite.So zmiešanými pocitmi som zaľahla doma do postele.Hádam sa to do zajtra vyrieši.

Ďalší deň
,,Bety, ja sa bojím o Louisa.On od včera nevyšiel z izby, ani v noci.Čo ak sa mu niečo stalo.´´,,Je nahnevaný na nás?´´-pribehli ku mne Daisy a Phoebe hneď ako som otvorila dvere.,,Nie, určite nie je na vás nahnevaný.Je v poriadku nebojte sa.´´usmiala som sa na nich a postrapatila im vlasy.Ako tak ukľudnené sa pobrali na záhradu, kde si kreslili.Lottie a Fizzy neviem kde sú.,,Bety išla som za Markom. L,,-prečítala som si odkaz pripnutý na chladničke.Tak to musí byť s Louisom naozaj zlé, keď sa Lottie nebála len tak odísť za Markom a napísať to tu tak verejne.Začala ma chytať nervozita spojená so strachom.Čo ak je to s ním naozaj také zlé.Zahryzla som si do spodnej pery.Idem. Povedala som si a rozbehla sa po schodoch na poschodie. No ako som nakračovala na posledný schod a predo mnou som videla Louisove dvere od izby , moja odvaha a presvedčenie sa vyparilo.Raz,dva,tri napočítala som v duchu.Zdvihla ruku ale ostala iba zdvihnutá.Žalúdok sa mi tak skrútil, že som nemohla zaklopať.Po chrbte mi prebehol mráz, ruky a nohy sa mi roztriasli a začali sa mi potiť. V hrdle sa mi vytvoril obrovský knedlík, cez ktorý som nemohla rozprávať.Srdce mi bilo ako na poplach. Chcela som sa otočiť, ale akoby vtedy ma okríklo moje druhú-asi to seba vedomejšie- ja .Ostala som stáť.,,Nádych,výdych.´´šepkala som si tak aby to nik nepočul.Raz, dva,tri.Klop,klop. Panebože ja som to spravila.Teraz sa rýchlo otočiť a ujsť.Počula som kroky chcela som sa rýchlo skovať, ale moje nohy akoby boli prikované. Začala sa mi točiť hlava, rýchlo sam sa prichytila zárubne.To by bolo keby som sa tu skácala.Kľučka sa pohla.Vo dverách sa objavila Louisova hlava.Strapaté vlasy, červené opuchnuté oči s  veľkými kruhmi, popraskané pery. Keď som ho uvidela bola som rada že žije, ale pohľad na neho mi naháňal strach.Čo ak si niečo urobil?Pohľadom som rýchlo strelila na jeho ruky.Mal tričko s krátkymi rukávmi a na rukách našťastie nič. Oddýchla som si.Až potom som prišla na to, že to bolo asi trochu nahlas.,,Čo tu chceš?´´- zachrapčal.Nadskočila som od ľaku, vytrhol ma z myšlienok.,,Ja, ja, ja..´´ach trapááás. nádych, výdych.,,Včera si celý deň nevyšiel z izby a ani si sa nenajedol.Dievčatá majú o teba strach, či si v poriadku ale či sa na ne nehneváš. Mal by si ísť za nimi a najesť sa.Takto to dlho nevydržíš, nechcem ťa tu potom kriesiť.´´,,Ani by si nemusela, komu by som chýbal.´´povedal potichu.och Bože.Čo ak sa pokúsi o samovraždu?,,Toto nie je spôsob ako riešiť problémy.Nech sú akékoľvek. Máš predsa rodinu a priateľov a vonku kopec fanúšikou.Fakt si myslíš, že nikomu na tebe nezáleží.´´,,A čo si ty moja mater.?!Nechaj ma na pokoji ty sedlička.´´-zavrešťal na mňa.Ostala som stáť ako oparená, no keď sa chystal zavrieť dvere dala som  tam ruku a zadržala ich.,,Neviem čo stále proti mne máš.Ale ak to chceš vedieť tak keby si to spravil mne by si teda nechýbal.Ale máš tu 4 sestry, ktoré potrebujú staršieho brata, ktorý sa bude o ne starať.Bude ich ochraňovať, u ktorého budú mať útočište.Máš skvelú matku, ktorá miluje svoje deti nadovšetko a dala by za ne svoj život.Vieš si predstaviť čo by si jej tým spôsobil?Máš tu chalanov, stojíte pri sebe vždy.V dobrom aj v zlom.Ste si ako bratia, nechcem vedieť čo by porobili keby sa dozvedeli čo si spravil.A vonku je kopu dievčat, pre ktoré ste záchrana.Aj ty.Pomáhate im keď sú v depresiach, ke´d majú problémy.Naučili ste ich milovať sa také aké sú, neubližovať si...Vieš koľkým z nich ste zachránili život?!Vieš si vôbec predstaviť aké to bude mať následky?!´´s vytýčeným prstom som na neho spustila lavínu.Chudák asi od strachu stále predo mnou cúval.No nevedela som to zastaviť.,,Možno som dievča z dediny a z nejakej krajiny,ktorú pol hodinu hľadáš na mape a nakoniec si ju pomýliš so Slovinskom.Ale toto by som nikdy neurobila:Neviem aké sú tvoje problémy, a ani ma to nezaujíma,ale vždy sa dajú riešiť aj inak.Toto nie je východisko, toto je vec , ktorú spravia chudáci, ktorí unikajú pred problémami.Skovávajú sa za ne, nehľadajú alebo neprímajú pomoc.Mne sa nespovedaj,ale máš tu chalanov, tí ti vždy pomôžu.Toto nie je riešenie.Dole máš sestry,ktoré sa o teba boja.Myslia si že ťa niečim nahnevali a preto si to stále zavretý.Radím ti ísť do studenej sprcha prísť za nimi dole.A naješ sa, aj keby som ťa mala nasilu kŕmiť.Nemienim niesť následky a byť ukameňovaná kvôli nejakému faganovi.´´otočila som sa a pri odchode som nezabudla tresknúť dvermi. Uf, asi som to prehnala, ale musela som povedať všetko čo som si myslela.Celá rozklepaná som schádzala dole schodmi.Nemôžem zabudnúť na ten Louisov pohľad.Celý čas sa na mňa pozeral a otvorenými ústami a vypleštenými očami.Asi to nečakal.Prišla som do kuchyne a z chladničky rýchlo strhla Lottiin odkaz, roztrhala ho a hodila do koša.Vtedy sa do kuchyne ako veľká voda prirútila Fizzy.To by ma zaujímalo kde bola.Skôr než som sa jej to stihla opýtať,pozdravila ma, zobrala si jablko a otočila sa na odchod.,,Kamže, kamže.´´ostala stáť v polovici pohybu, pomaly sa otáčala.Zdalo sa mi to alebo sa červenala.Och to nie.Musela som sa usmiať.,,No poď.Pomôžeš mi s raňajkami a rovno mi porozprávaš o tom, kto ti pomotal hlavu.´´chvíľu sa na mňa pozerala ale potom išla.Prichystali sme klasické anglické raňajky.Išla som doniesť dievčatám na terasu džús, keď som tam videla Louisa.Mal ešte mokré vlasy,takže asi vzal moju radu.Z vlasov mu ešte kvapkala voda,och bol taký sexi.Beta spamätaj sa, nenávidíš ho. Zaregistroval ma.nahodila som neurálnu tvár a pred dievčatá položila poháre.Zdvihla som hlavu,pozerali sme si rovno do očí.Pousmial sa.ON SA POUSMIAL! Keby som mohla začala by som tu skákať.Rýchlo som sa otočila ku dievčatám,začala som sa červenať, nemohol ma takto vidieť.Ešte by si o mne niečo pomyslel.,,Ste šikovné ale teraz to na chvíľku odložte.Pôjdeme sa naraňajkovať.´´pohladila som ich po vlasoch a rýchlo bežala dovnútra.Zahryzla som si tak silno do pery,až som si myslela, že si ju prehryznem.Ale musela som nejako zakryť tú chuť začať o radosti kričať.,,Kde je vlastne Lottie.´´pozrel sa na mňa pri raňajkáchLouis.Zasa sa mi vpíjal do očí a ja som sa nemohla od neho odtrhnúť.,,Uhhh.´´ odkašlala som si a oči sklopila ku tanieru.,,Išla von.Ku kamarátke, niečo riešia.´´zaklamala som, nemohla som predsa Lottie prezradiť.,,Lou a nehneváš sa na nás?´´pozrela sa na neho Daysi so slzami v očiach.Louis sa zmätene pozrela na mňa, prikývla som.Teraz vidí čo dievčatám tým bláznovstvom spôsobil.,,Nie, samozrejme že nie.Akoby som sa na vás ,mrkvičky, mohol hnevať.´´pohladkal ich po tvári a dal im pusu do vlasou.Bolo to také zlaté.

6 komentárov:

  1. wau :D už to začína byť zaujímavé :D síce to aj bolo, ale teraz je to fakt wau :D sm rada že budu častejšie časti :D konečne :) a je fakt úžastná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WAW! :O nemam slov proste užasné :D som zvedava ako sa to vyvinie lebo uz citim nejaku zapletku :D a na aku skolu sa chystas? :D a tak teda drzim palce na prijmackach :D urcite ta zoberu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že sa vám páči :) ...na gymnázium :)...keby si len mala pravdu :) ...ale prežila som to v zdraví :) ďakujem:)

      Odstrániť
    2. Ale urcite mam :D budem dufat :D a mas pravdu hlavne ze si prezila :D ale stale mi vrta v hlave u nas v okoli bola teraz v sobotu birmovka a kamaratka mala skusky na GSF :D nie si nahodov s okolia ziliny cca rajecka dolina? :D P.S. nedalo sa mi to nespytat od vcera nad tym rozmyslam :D :D

      Odstrániť
    3. čistou náááhodou:) :D :D ...čisto teoreticky :) ...by to aj bola pravda :) ...to je ale náhodička, že ? :) :D :D P.S.ale pššššš nikto okrem teba to nevie:)...si dobrá, že si na to prišla :D

      Odstrániť
  3. Ou som dobra :D moje dedukcne schopnisti jo :D haha :D som dalsi Sharloc Holmes :D hah :D a jasneee neviem o nicom :D a ze si sa nepochvalila :D ale predo mnou sa neschovas :D :D

    OdpovedaťOdstrániť