pondelok 14. mája 2012

Make me smile 15

Spratovala som riad z raňajok. Fizzy bežala hneď po raňajkách do izby,no čo,žiadať ju či mi pomôže s riadmi a obedom som nemohla, brániť v láske predsa nemôžem :D.Začala som umývať riad,umývačka bola plná riadu zo včerajška, takže som musela pokračovať ručne.A teda toho nebolo málo.Počula som kroky,myslela som, že je to Fizzy.,,Tak čo, slečna sa zľutovala a ide mi pomôcť?´´zasmiala som sa.Videla som ako si ten dotyčný vzal utierku, no keď sa vedľa mňa objavilo pásikavé tričko, bola som v dosť značnom šoku.Prestala som umývať a pozerala som sa na neho.Musela som vyzerať ako puk, lebo keď sa na mňa pozrel začal sa hrozne smiať.Prebrala som sa zo svojho tranzu.,,No nedívaj sa na mňa a pokračuj, pomaly už nemám čo umývať.´´zasmial sa a pozrel s na mňa takým divným pohľadom.Rýchlo som otočila hlavu späť k riadom, no jasné, to by som nebola ja.Ako som sa tak prudko otočila, tak som to nejak nevypočítala a treskla si čelo do skrinky nad umývadlom.A aby to nestačilo, ešte mi k tomu seklo aj v krku.Fááááj, pohodička.Jasné,že Louis dostal výbuch a smial sa na plné kolo.Aspoň niekomu je tu do smiechu.Jednou rukou som si chytila seknutý krk, ktorý som si snažila rozmasírovať a druhou som sa držala za narazené čelo, ktoré ak rýchlo neschladím ozdobí pekná hrča.Keď sa Louis uráčil dosmiať pristúpil ku mne tak prudko až som sa ho zľakla a cúvla o tri kroky a narazila do linky.Chvíľu sa na mňa díval a,,Sa ma nemusíš báť, veď ja ti neublížim.´´začal sa ku mne opatrne približovať, akoby som mu chcela niekam újsť.Veď aj chcela ale nohy ma nepustili.,,Neboj na ti neublížim, ja sa chcem iba pozrieť.´´načiahol ku mne ruku,fakt som sa cítila akoby som bola nejaká degradovaná či čo.Pozrela som sa na neho pohľadom typu:si normálny?,,Louis ja som v pohode, nie som degradovaná, len som sa zľakla keď si tak priskočil.Nemusíš na mňa hovoriť, akoby som nebola odtiaľto.´´povedala som mu otvorene.No chápete, keď na vás začne hovoriť niekto po hláskach ?Chvíľu sa na mňa pozeral a potom sklonil hlavu.Čožeeee veď on sa červená. Ááááá.,,Tak ukáž to sen´´ prišiel ku mne na vzdialenosť 5 cm a chytil mi tvár do rúk.Skúmal mi čelo akoby to bola nejaká zaujímavosť.Zodvihol mi hlavu hode, aby sa lepšie pozrel a vtedy mi ruplo v krku druhý raz.,,Ááá´´trochu som skríkla.Pozrel sa na mňa takým ustáchaným pohľadom, chytil ma za ruku a ťahal ma do obývačky, kde ma posadil na gauč.Nebolo ho, a zrazu sa objavil predo mnou so sáčkom ľadu v ruke.Ani neviem ako to tak rýchlo stihol.Hne´d mi ho pritisol na čelo a postavil sa za mňa.Chcela som sa otočiť za ním, že o čo sa pokúša, ale zabránil mi v tom krč.A zrazu som pocítila niečie horúce ruky na mojom krku.Boli také jemné a hladké.Jemné ma hladili po krku a masírovali ma.Nabehla mi z toho husia koža a zachvela som sa, asi to cítil lebo mi povedal:,,Uvoľni sa.´´a zachichotal sa.Bolo to také príjemné, už dávno mi rozmasiroval krč, ale nechala som sa ďalej masírovať.Veď kto by si dal dobrovoľne zo seba také božské ruky ? :) Počula som buchot po schodoch. Fizzy.Louis sa hneď odo mňa vzdialil a ja som vystrelila ako raketa z pohovky .NENÁPADNE sne stáli vedľa seba a všemožne sa snažili tváriť akoby sa nič nedialo.Fizzy sa na nás pozerala ako na nejakách utečencov z blázinca, potom sa začala smiať a išla do chladničky.Keď odišla obaja sme si nahlas oddýchli, pozreli sa na seba a začali sa nekontrolovateľne smiať.,,Poď vrhneme sa na tie riady aby sme mali od nich konečne pokoj.´´A tak som s Louisom umývala asi hodinu 8 riadov.Louis na šlahal s utierkou a ja som ho polievala s vodou, potom sme sa naháňali po celom dome až sme nakoniec skončili na dvore, kde sme zvádzali kruté boje  s Daisy a Phoebe o záhradnú hadicu.Napokon sme sa spoločne vrhli na obed.No jasné , že sa to nezaobišlo bez hádky.Pol hodinu som sa s Louisom hádala, že ja nič z mrkvy nejdem variť.No nakoniec som aj tak musela ustúpiť a dovoliť mu aby si spravil aspoň mrkvový šalát.Ale výlučne sám, ako podotkol.Samozrejme som ho nenechala na pokoji a pri tom ako si strúhal mrkvu do šalátu som mu ich nenápadne kradla a jedla.,,Hééj, kde sú moje mrkvy?Už mi chýbajú 3.´´pozrel sa na mňa vražedným pohľadom,nevydržala som sa nesmiať.,,Tííííí.´´približoval sa ku mne so styčným prstom,,Za to zaplatíš.´´ a začal ma štekliť.Bol silnejší než ja a tak mi neostávalo nič iné, len sa pod ním zvíjať. Ani neviem ako a podarilo sa mi ho zhodiť na zem,aby som mala akú takú prevahu, rýchlo som si na neho obkročno sadla, čo ho priviedlo do mierneho šoku.Toto bola moja chvíľa.Začala som mu vracať tu mučenie:)
nakoniec sa nám podarilo dovariť obed.Vtedy buchli dvere.Bola to Lottie.Celá vysmiata.Ako Louis počul buchnúť dvere hneď bežal do chodby.,,Kde si bola?´´,,Vonku.´´S kým?´´Lottie sa pozrela na mňa.Stála som za Louisom.Začala som jej ústami naznačovať -S -BA-BA-MI ,,S babami.Prečo?´´Louis prišiel bližšie k nej a privoňal si k nej. ,,Cítim z teba chalanskú vôňu.Že si ty bola s nejakým chalanom a teraz ma klameš.´´skoro až skríkol.Musela som zasiahnuť, Lottie začala podliehať panike.,,Louis upokoj sa, bola s babami,videla som ich.Nemusíš byť hneď taký podozrievavý.Dôveruj jej,´´Louis sa na mňa pozrel s neistým pohľadom, ale potom prikývol a pobral sa do kuchyne,,Ďakujem´´zašepkala Lottie,,Nie je zač.´´a už jej nebolo.,....

2 komentáre:

  1. :D :D :D :D :D akože sa vôbec nesmejem :D bombová časť :) :D úplne úžastná :D ríchlo ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasna,krasna ;) uzasne pises sa tu smejem jak keby som od niekial usla ked si to predstavim :DDD

    OdpovedaťOdstrániť