utorok 15. mája 2012

Make me smile 16


Pri obede bol Louis nejaký nervózy, stále rengenoval pohľadom Lottie.A ona o tom vedela, no nedala to na sebe vôbec znať.Tvárila sa akoby sa nič nestalo.Tak dnes nám inač priháralo.Po dnešnom výstupe si nechcem ani predstaviť, čo bude Louis robiť, keď sa dozvie že Lottie má chalana.A nie krátko.To bude masaker.
Pri obede som sa zahľadela na Louisa.Je zvláštne ako zmenil svoje správanie.Neviem čo si mám o tom myslieť.Či sa mi chce teraz dostať pod kožu, čo sa mu teda zatiaľ darí, a potom mi nejak ublížiť, ako naposledy keď tu bol ešte Niall.Alebo je toto jeho pravá tvár, a môj výbuch ho priviedol ku zdravému rozumu a konečne sa začal správať ako človek a nie ako nejaký hulvát.No každopádne za túto zmenu nálady sa nemôžem sťažovať.Áááá trapas.Louis asi cítil že ho niekto sleduje a tak zdvihol hlavu a ja som ho práve žrala pohľadom.Pousmial sa na mňa, úsmev som mu celá červená vrátila a rýchlo sklonila hlavu.
Dievčatá zajali Louisa a začali sa s ním biť a oblievať.Ja som zatiaľ pobrala riady ,tie z myčky vyložila a tieto špinavé tam dala.Louis vbehol do domu celý mokrý iba v šortkách a bez trička .Úúúú to telo.Sssss, rýchlo som si poutierala slinky :)
,,Poď von.´´prišiel ku mne do kuchyne a oprel sa o linku.,,Ja?Sedliačka?´´-musela som to vytiahnuť a povedať mu to, aby si uvedomil čo povedal.Sklonil hlavu.,,Prepáč, som debil.Bol som nahnevaný,to čo som povedal bolo sprosté, presne tak ako ja.Naozaj ma to mrzí.Prepáč.´´pozrel sa na mňa psím pohľadom.Naozaj mu to bolo ľúto.Usmiala som sa a pokrútila hlavou.,,Prosím ťa, akoby som sa na teba mohla hnevať?´´prišla som k nemu a postrapatila mu vlasy.On ma chytil, prehodil si ma cez plece a vybehol so mnou na záhradu.Tam na nás začali dievčatá striekať vodu.,,Áááá prestaňte, ja tu nemám nič na prezlečenie.´´jasné, že kto ma vtedy počúval,že :)Louis ma pustil a začali sme sa naháňať po dvore.Všetci niečo držali v rukách len ja nie.Uvidela som vedro,zobrala som ho a bežala ku bazénu.Nabrala som si vodu a bežala ku ostatným,akurát stál Louis ku mne otočený chrbtom.,,Louis´´zakričala som na neho a keď sa otočil dostal menšiu sprchu.Ostal šokovane stáť s otvorenými ústami.Ja som sa takmer smiechom váľala po tráve.,,Tak toto ti nedarujem.´´povedal a rozbehol sa za mnou.Rýchlo som sa pozbierala zo zeme a utekala pred ním.S dievčatami ma zahnali do kúta záhrady od kiaľ som nemala úniku.Z každej strany na mňa striekala voda.Už som nemala čo stratiť, rozbehla som sa proti ním, bola to jediná úniková cesta.Prebehla som cez dievčatá, lenže za dievčatami stál Louis,takže keď som si už myslela že som si unikla padla som do spárov nemu.Chytil ma ,lenže ako bol trávnik premočený a ja som bola taká rozbehnutá,šmyklo sa mi a samozrejme že som sa chytil prvého čo bolo pri mne.A bol to Louis.Stiahla som ho na seba.Ležala som na zemi trochu otrasená on na mne ,videla som rozmazane, no obraz sa začínal dávať do normalnej podoby.Videla som siluetu nejakej osoby, ktorá sa nado mnou skláňala.Bola tak blízko že som cítila jej horúci dych,ktorý v kombinácii s ľadovou vodou,ktorá bola všade okolo nás spôsobila, že som sa zachvela a na tele sa mi spravila husia koža. Konečne som videla Louisovu tvár zretelne.Dívala sa na mňa takým silným pohľadom.Utápala som sa v mori čokolády v jeho očiach.Bola som ako omámená.Zrazu som prestala vnímať všetko okolo nás.Vnímala som len jeho vôňu,ktorá sa mi vrývala do pamäti.Jeho oči, v ktorých som sa topila.Teplo, ktoré salo z jeho tela.Zamatové pery,ktoré boli jemne pootvorené a volali ma aby som ich okúsila.Pozorne som študovala každý milimeter jeho tváre a snažila sa ju zapamätať.Z vlasov mu kvapkali kvapky vody, ktoré sa po dopade na moju tvár vyparili.Doslova som horela.Zdalo sa mi to, alebo sa jeho tvár priblížila.A zase.O nie , nezdalo sa mi to, približuje sa ku mne.Bol odo mňa len pár centimetrov.Viem nemala by som, on má dievča a na mňa na Slovensku čaká chalan.Ale nemohla som tomu zabrániť.Tá túha okúsiť jeho pery bola silnejšia ako rozum.Privrel oči a ...,,Áááá.´´skríkla som po tom ako na mňa dopadla ľadová voda.Strašne som sa zľakla a ruky vymrštila hore v snahe sa pred ňou ochrániť.A vtedy som tresla Louisovi do nosa.Sedel na zadku a držal sa za nos..,,Oh nie Louis, prepáč. Mrzí ma to.´´,,To nič.´´dal si dole ruku a v tom sa mu pustila prúdom krv z nosa.Cítila som sa hrozne, pane jo,veď som ho tu pri mojej šikovnosti mohla aj zabiť.
,,Poď rýchlo dnu.´´chytila som ho za ruku a ťahala do domu.Dievčatá mali z toho náramnú srandu.Prišli sme do kúpeľne a posadila som ho na vaňu.Zobrala som uterák, namáčala ho do vody a priložila mu ho na nos.,,Prepáč Louis,mrzí ma to ,naozaj som nechcela.Zľakla som sa .Prepáč.´´,,Neospravedlňuj sa, veď sa nič nestalo.´´jemne sa dotkol rukou môjho pása.,,Pozri sa, už mi nič nie je.´´krv pomaly prestala tiecť.Uterák som namočila do studenej vody, aby som tie fľaky potom vyprala.,,Tak a teraz musíme niečo spraviť s tým oblečením´´chcela som mu povedať, že si požičiam niečo od Lottia alebo skočím do skrine ich maminy.Ale Louis ma predbehol a už sme stáli v jeho izbe a on sa hrabal v skrini.Vytiahol béžové tepláky y biele tričko s nápisom I LOVE LOUIS.Tak keď som toto uvidela nechýbalo mi viac k výbuchu.Smiala som sa až tak, že som si musela sadnúť na zem.,,Tak ty si iný narcis.´´vysúkala som zo seba.Louis zdvihol namyslene hlavu hore a ,,No a čo , tak sa mám rád,a čo.Aj tak stále nemám na Zayna.A mimochodom nie som narcis ale tulipán.´´a vyplazil mi jazyk.,,No jasné to si vieš komu hovor, daj to sem idem sa obliecť.´´zobrala som mu veci z ruky a išla ku dverám.,,A kam ideš?´´,,Ku Lottie do izby, hádam si si nemyslel, že sa budem prezliekať tu.´´U Lottie som si požičala nejaké nohavičky a podprdu, hádam sa nebude hnevať.Nohavice som už mala oblečené,len s tou podprsenkou som mala menšie problémy.Čo je toto za patent.Už 10 minút nič nerobím, len sa ju snažím zapnúť.,,Ou prepáč.´´Ozval sa za mnou Louis.Jasné kto by ich učil klopať,že.Myslela som si, že odíde ale on stál pri tých dverách ako puk a díval sa na mňa, keby mi aspoň pomohol.Bolo mi to fakt nepríjemné,hoci som mu bola otočená chrbtom ale aj tak sa tu na mňa pozeral na polonahú.Počula som kroky, chcela som sa otočiť a nadať mu aby vypadol, ale to som už cítila jemné ruky na svojom holom chrbte.Prebehol mnou mráz, celá som sa striasla.,,Hádam si neni zo mňa nervózna´´zachichotal sa mi pri uchu.Jemne mi prešiel rukou po chrbte.....

3 komentáre:

  1. AHOJ:)) máme s kámoškou blog, a začínáme:) Dala by sis nás do seznamu?) My si dáme tebe:)) Předem děkujeme:) Es'

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné... síce aj ja len začínam ale rada vám pomôžem :)

      Odstrániť
  2. uuu :D :D perfektná je :) ako vždy :D ale to si musela v tom najlepšom skončiť ?! :D rýchlo ďalšiu prosím :D ale fakt rýchlo :D

    OdpovedaťOdstrániť