streda 16. mája 2012

Make me smile 17

,,Ahh´´-vydral sa mi z hrdla tiché zastonanie.keď som si uvedomila,čo som urobila tresla som sa rukou po ústach.Louis sa zasmial a ja som to využila a schmatla tričko, ktoré bolo prehodené cez stoličku.Rýchlo som si ho obliekla a bez toho aby som sa na neho pozrela som mu povedala ,,Prosím, mohol by si odísť.´´nemohla som sa na neho pozrieť, nevydržala by som to.Keď sa zabuchli dvere otočila som sa s priblblým úsmevom.To čo sa tu teraz odohralo som musela ešte hodnú chvíľu rozduchovať.
Schádzala som pomaly zo schodov, dávala som si teda na čas.Celou cestou som rozmýšľala ako sa mám teraz k nemu správať.Najprv sa skoro pobozkame a potom to v izbe.Ani neviem ako to mám nazvať.Zišla som konečne na chodbu.Cesta,ktorá mi väčšinou trvá okolo 20 sekúnd, ani to nie, mi teraz trvala 3 minúty.
Prišla som do kuchyne.Musím sa nejak odreagovať.napadlo mi, že by som mohla spraviť ovocnú misu.A tak som povykládala všetko ovocie, ktoré bolo v chladničke.Jahody,melón.hrušky, slivky, jablká, banány.Umyla som ich, začala jedno po druhom pomaly krájať a dávať do mysy.,,Pomôžem ti.´´ozvalo sa za mnou.tak som sa naľakala,že som si s ostrým nožom zarezala do prsta.A nie najmenej.,,Ssss.A.Do riti, to sa môže stať len mne.´´zanadávala som.A ako inač,ten dotyčný kvôli ktorému som si skoro odfaklila prst bol Louis.,,Poď sem.´´chytil ma za tu ruku a ťahal ma ku umývadlu.Bol na mne doslova zozadu nalepený.Venoval sa môjmu prstu, takže si asi neuvedomil čo práve som mnou robí.Dýchal mi na zátylok, prechádzal mnou jeden elektrický šok za druhým.Začala som sa pod ním nekontrolovateľne chvieť.Spozoroval to, otočil ku mne hlavu a ja k nemu, takže naše nosy boli od seba asi tak 2 milimetre.Prepaľoval ma tým čokoládovým pohľadom.Nemala by som mu dovoliť robiť si so mnou čo si zachce, ale keď je v mojej blízkosti,akoby som prestávala myslieť a nechávala sa ním ovládať.Potriasla som jemne hlavou a vyšmykla som sa od neho.Prst mi začal opäť krvácať a tak som si ho dala do úst.(nie, nie som nijaká vampírka ani nič také, ale potrebovala som nejako zastaviť na chvíľu tú krv, kým nájdem leukoplast alebo nejakú vreckovku)Začala som otvárať jeden šuflík za druhým.,,Nemusíš hľadať, tu je.´´Povedal Louis, otočila som sa na neho aj s prstom  v ústach.Keď ma tak uvidel začal sa hrozne smiať.Pomaly som si ho vybrala z úst a začala som červenieť.Louis prišiel ku mne,chytil ma za boky.Chytila som amok,nevedela som čo má za lubom.Úplne som skamenela,a potom sa začala od neho odtáčať.No on ma posadil na kuchynskú linku.,,Upokoj sa.Ve´d tebe by som nikdy neublížil, čo sa bojíš, že som nejaký úchyl.Prosím ťa , ja nie som Hrry.´´Začal sa smiať.tak toto som nepochopila,asi to vyčítal aj z mojej tváre.,,Hazza je hrozné prsa.Hoci je najmladší z celej skupiny ale je najperverznejší.Bežne pobehuje po dome nahý,keď som ho tak videl prvý krát v X-faktore,skríkol som.Bol to naozajstný šok.Predstav si, že ráno sa zobudíš, ledva vylezieš z postele a keď ako tak otvoríš oči tak uvidíš chalana pobehovať po dome v Adamovom rúchu.Také kruté prebudenie som ešte nezažil.Ale časom si zvykneš.´´celý čas sa smial.Keď som si to predstavila,tvár som srivyla hrúzou.Neviem či by som si na to zvykla.Ale Harry? Také slniečko?Veď vyzerá ako anielik,vôbec by som to do neho nepovedala.,,Všetci si myslia, že aký je Harry anielik ale opak je pravdou.´´zachechtal sa.A toto ako čo je? On mi číta myšlienky?,,Ukáž mi to, och nejak sa nám to roztieklo.´´povedal, keď si zobral moju ruku.Ale to čo spravil potom.Zobral si môj prst(ten porezaný strčil si ho do úst,tak ako som ho mala ja pred chvíľou.Zmocnila sa ma panika.Ako ja si palce cucať môžem,ale keď mi ho cucá nejaký chalan.Áááá.Snažila som si ho rýchlo vytiahnúť,ale Louis mi ho cvakol zubami,takže moje úsilie bolo márne,no Louis sa na tom náramne zabával.Nakoniec mi prst pustil zo svojich spárov,no neprestal sa smiať.,,Mala si sa vidieť.Vyzerala si,akoby som sa ti chystal ten prst udhryznúť.´´,,Keď pri tebe človek nikdy nevie.´´,,No dovoľ.´´na oko sa urazil.,,Nemáme žiadný čistiaci roztok a treba to vydezinfikovať.Takže to spravíme s alkoholom.´´keď som to počula zmrzla som.ve´d to bude hrozne štípať.No Louis sa už ku mne blížil s fľašou nejakého alkoholu.Chcela som u povedať aby to nechal tak, no on mi už lial lieh na prst.Zvrešťala som snaď na celý dom.Zoskočila som z linky a začala skákať po celej kuchyni.Tak strašne to štípalo.Chcela som byť nejaký chlapa a nepoddať sa slzám, no pár z nich si našlo cestu von a kotúľali sa mi po tvári.Louis prišiel ku mne a jemne mi ich zotrel rukou.A potom ma obial, hladil ma po chrbte.Cítila som jeho vôňu,asi sa stávam na nej závislá.Zaborila som si hlavu medzi jeho hlavu a rameno, nosom som sa dotkla jeho krku a naplno si užívala tento deň.,,Už je dobre?´´odtiahol sa odo mňa.Keď som prikývla doošetroval mi prst a dorobil šalát.
Celý zvyšok dňa ma už k ničomu nechcel pustiť.Vraj svojou šikovnosťou by som sa tu ešte pripravila a život.Tak chápete?Keď mi toto povedal dostal taký pohlavok.Ale mne to vyhovovalo, aspoň na chvíľu som si oddýchla.Mohla som tráviť viac času s dievčatami.A keď bol Louis zabratý prácou stihla som Fizzy aj Lottie vyspovedať zo všetkého čo sa týka ich miláčkou.
Pomaly som sa chystala k odchodu.Louis chcel ísť uložiť dievčatá a ja som zatiaľ pospratovala naumývané riady.,,Nechcú spať.Chcú teba.´´prišiel za mnou, myslela som si že bude nahnevaný keď chcú mňa,ale nebol.Vybehla som  k nim do postele a ľahla si tak,tak ako to robím zakaždým keď ich ukladám.,,Prečo ste nechceli Louisa?´´spýtala som sa ich.Bol to ich brat, konečne je doma, chce ich ísť uložiť a oni povedia nie,že chcú mňa.,,lebo si nám nedorozprávala tú rozprávku zo včera.´´povedala Phoebe.Áno,každý večer im rozprávam rozprávky, no nikdy ich nedokončím.Musím ich nejak prinútiť aby išli spať :)...a tak ich dorozprávavam na druhý večer.Louis sa objavil vo dverách.Usmial sa a sadol si na drusú stranu postele,oprela sa o koniec postele a díval sa na nás.,,Počkaj,počkaj.Ešte nerozprávaj,aj my chceme počuť.´´počula som z chodby.Bola toFizzy s Lottie.Áno aj oni dve každý večer počúvali rozprávky :) ...bolo to zlaté.Vliezli si do postele ku Louisovi a opreli sa mu o ramená.Bolo to zlaté.Phoebe a Daisy ležali na mne a Lottie s Fizzy na Louisovi.S Louisom sme sa na seba usmiali.Keď Daisy a Phoebe zaspali pomaly sme sa všetci vyparili.Fizzy s Lottie sa zavreli v svojích izbách a ja s Louisom sme schádzali mlčky dole schodmi.,,Pôjdem ťa odprevadiť.´´navrhol,,Nie už je neskoro.´´,,Však práve pre to.´´,,Nie .´´zasmiala som sa, rozlúčila sa s ním a ponáhľala sa domov.

4 komentáre:

  1. moje nervy :D to je perfektné :) jak tak možeš písať ? :D tomu s ahovorí talent :D rýchlo ďalšiu :) dúfam, že teraz bude už aspoň každy deň jedna :P ale možu byť aj viac do dňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)talent? tak to neviem :)....no budem sa snažiť dávať keždý deň:)...viac krát do dňa asi nie ....nie je na to čas :( :)

      Odstrániť
    2. nemaš zač :P ta tomu ver, že máš talent a veľký :P :) úplne úžastný príbeh :) .. nevadí :P hlavne, že bude aspoň každy deň jedna :P :) lebo dlhšie nevydržím :P :D

      Odstrániť
  2. Wau.. paráda :D veľmi dobrý príbeh :D

    OdpovedaťOdstrániť