nedeľa 20. mája 2012

Make me smile 20


Stála som v nejakej miestnosti . Bola to vlastne miestnosť? Všake naokolo bolo bielo, nič iné len bielo.Nebolo tu nič. Ani steny .Chcela som zakričať či tu niekto nie je .No nemohla som vydať ani hláska, akoby som stratila hlas.Zacítila som nieči dych na krku, strašne som sa zľakla.Otočila som sa, bol to Louis.Usmial sa, pohladila ma po tvári a dal mi jemný pozk na líce.Chcela som sa ho spýtať kde sme ale nemohla som.On len pokrútil hlavou a priložil mi prsty na pery.Cítila som ako pulzuje z jeho tela teplo,cítila som sa tak úžastne. Nakláňal sa ku mne, dotkol sa svojimi perami tých mojích.Boli také jemné ako hodváb.Zrazu som sa cítila tak zvláštne.Akoby mi niekto niečo zapichol do chrbta.Otočila som sa, stála tam El.Dívala sa na mňa takým strašným pohľadom, bála som sa jej.Začala som cúvať, myslala som si že za mnou stojí Louis, že ma ochráni, ale akoby sa vyparil.Pozrela som sa na pravo,bol tam Peťo(môj priateľ), díval sa na mňa akoby som niekoho zabila.Bolo to strašné, chcela som mu to všetko vysvetliť, ale môj hlas sa stratil, len pokrútil hlavou.Začala som plakať.Toto nemôže byť pravda.El sa začala ku mne približovať, otočila som sa že budem utekať, ale moje nohy boli zrazu také ťažké a El bola stále bližšie a bližšie.Zrazu sa to biele nič okolo nás vyparili a prišla čierna černota.Nič som nevidela.Cítila som niečiu ruku na ramene.Ten stisk bol taký silný, že ma zvalil na zem.Otočila som sa aby som videla tomu dotyčnému do tváre, bola to ona.Stála tam s nožom v ruke.Zdvihla ruku, pozrela som sa na Peťa,aby mi pomohol, ale on sa len smial takým škodoradostným smiechom.Zobral niečo zo zeme a hodil to do mňa, v tej chvíli sa El zahnala nožom rovno na mňa...,,Nieeee.´´posadila som sa prudko na posteli.Bola som celé spotená a po tvári  mi tiekli prúdy slz.Toto musí prestať.Pustila som si Louisa až príliš pod kožu.Keď som sa upokojila a pozrela sa na hodiny bolo 2:32.Pane jo.Išla som do sprchy aby som ten pot zo seba zmyla a ukľudnila sa úplne.Nemohla som zaspať,bála som sa, že ten sen bude skutočnosťou.Že otvorím oči a El  sa bude nado mnou skláňať s ....Och, nechcem radšej na to myslieť.
Kým som nešla ku Tomlisonovcom nezažmúrila som ani na chvíľu oka.Stihla som vypiť 3 kávy a po ceste som si kúpila 4 energeťáky. Všetky som ich vypila, jeden za druhým.Som prekvapená, že moje telo s srdce to vydržali.
U Tomlisonovcov to bola každodenná rutina.Spraviť dievčatám raňajky, pospratúvať riad, poupratovať.Len by ma zaujímalo kde je Louis.Či je vôbec tu.Ešte som ho nevidela. ,,Ahoj, ako ti môžem pomôcť.´´ozval sa za mnou hlas, bola to El.Hneď sa mi zjavil obraz zo sna.El s nožom v ruke.Strašne som sa zľakla,pohár, ktorý som držala v ruke sa roztrieštil na zemi.

1 komentár:

  1. uuu :D už je to vážne :D ach chudak Betka :D :D také má nočné mory :D rýchlo ďalšiu :P :D a je perfekná ako vždy :P

    OdpovedaťOdstrániť