pondelok 21. mája 2012

Make me smile 21


Prudko som sa k nej otočila.Asi to nečakala lebo sa na mňa pozerala dosť nechápavým a vystrašeným  pohľadom. Ani sa jej nečudujem.Hneď som sa zohla k zemi a začala tie črepy zbierať.Jasné, to by som nebola ja, keby som to nezbierala holými rukami.Neviem na čo som vtedy myslela.Hlavou sa mi stále premietal ten obraz zo sna.El sa zaháňa nožom, Peťo do mňa hádže a ....Pokrútila som hlavou, aby som tie zlé spomienky zahnala.,,Ssss´´síkla som a pozrela sa na ruku.Po dlani mi začal tiecť prameň krvi.Dívala som sa naň, nemyslela som na nič.Proste akoby som úplne skamenela.Vytrhol ma z toho až jeho hlas.,,Čo sa to tu deje?Bety,čo sa stalo?´´hneď si ku mne kľakol.Zobral mi ruku do dlaní a pozrel sa na ňu.Potom ma vytiahol na nohy a doviedol ku umývadlu.Opláchol mi to, dosť to zaštípalo.Tak jemne ma pohladil po ruke, celý čas sa mi díval do očí.Akoby sme tu boli len my dvaja, akoby tu žiadna El, stojaca pár krokov od nás, nebola.,,Je tam ešte kúsok skla.Budeme ho musieť vybrať.El, doniesla by si mi pinzetu?´´povedal bez toho aby sa na ňu pozrel.Keď sme kroky prestali počuť tíško sa ma spýtal:,,čo si to spravila?Prečo si ubližuješ? Čo sa deje?Mne to môžeš povedať.´´Čo? O čom to tu točí? Nechápavo som sa na neho pozrela ? On si myslí, že som to spravila naschvál? ,,Louis neviem čo si myslíš, ale bola som duchom úplne inde.A El vtedy prišla strašne som sa zľakla a pohár mi spadol z rúk.Chcela som ten neporiadok pozbierať a vtedy som sa porezala´´dosť neveriaco sa na mňa pozrel.,,Zbierať črepy holými rukami.Čo ťa to prosím ťa napadlo?´´len pokrútil nado mnou hlavou.Bol to taký krásny pocit, keď sa o mňa strachuje.Keď nám El priniesla pinzetu, Louis sa pustil,ako to on nazval:operácia rýchla akcia, a potom mi napchal do úst mrkvu.Vraj mi to pomôže.Nechápala som ako, podľa mojích vedomostí mrkvy pomáha na oči.
Okolo 2 po obede zazvonil zvonček.Išla som otvoriť.Hneď ako som otvorila dvere sa na mňa vrhli 3 osoby.No asi ktoré?! Zvalcovali ma na zem a keď sa im uráčilo zo mňa zísť a konečne som chytila dych zišiel dole schodmi Louis a na chrbte niesol El.Hrozne sa na niečom smiali.Keď uvidel kto stojí nado mnou pustil ju na zem a vrhol sa na nich.Na privítanie si Zayn a Louis dali,no ako to nazvať? Bozk?

 Keď som tu uvidela nevedela som či sa mám smiať, alebo sa obracať hrôzou.Nakoniec som spolu s Harrym  a Liamom zvolila tú prvú možnosť.Keď to El uvidela :,,Neopováž sa ma teraz Tomlinson pobozkať.´´A príval nového záchvatu smiechu mohol začať.Ako náhle sa dievčatá dozvedeli aká návšteva k nám prišla divočina sa mohla začať.Bláznili smeči v nútri alebo vonku.Len mi tu chýbal Niall, s ním som si vždy tak dobre pokecala.Už sa teším keď sa vráti späť za chalanmi.El sa asi po hodinke ospravedlnila,že musí ísť.Vraj má ešte nejaké fotenie.Nechcem byť zlá, ale ke´d to povedala moje vnútro začalo od radosti plesať. Som na seba naštvatá že sa k nej takto správam, ale dalo by sa povedať že je moja sokyňa? Naozaj mám taký vážny záujem o Louisa?

Ako to za bordel čo sa tu dnes odohrával.No radšej sa nechcem vyjadrovať.Najprv,že mi Harry pomôže s olovrantom, no skončilo to tak, že sme sa ohadzovali paradajkami, banánmi a proste všetkým čo kto našiel.A keď sme dali konečne dom do akej takej bývalej podoby(tie fľaky na stenách proste neskryjeme) Harry s Louisom začali hrať hviezdne vojny alebo niečo také.Zvádzali tu kruté boje a tak to aj skončilo:3 rozbité váry, 1 rozbitý rám na fotkú,1 našiepená skrinka,4 diery v stene....a to by som ešte dlho pokračovala.Tak toto teda nedáme do poriadku.
Lucy prišla, keď uvidela tú spúšť, myslela som že budem volať záchranku.No nejak to predýchala.Asi do 11  večer sme všetci poslušne,na jej príkaz, čistili dom.Jasné ani to sa nezaobišlo bez srandy a malých nehôd(4x vyliate vedro s vodou, z toho 3x na schodoch).Keďže už bolo veľa hodín Lucy nepustila ani mňa, ani chalanov domou a teraz tu všetci spolu spinkáme.Ja s Lottie v izbe .Harry s Louism( Louis sa bol schpný za Harryho aj pobiť:) a Zayn s Liamom v obývačke.

1 komentár:

  1. :D :D :D perfektná ako vždy :) furt sa tu opakujem, ale nič iné s anedá povedať na to :P

    OdpovedaťOdstrániť