utorok 22. mája 2012

Make me smile 22


Také príjemné ráno som už dlho nezažila.Zobudila som sa na to že ma niekto hladí po líci a pri tom tíško šepká moje meno.No hádajte kto to bol.Povedal mi aby som išla na raňajky, že sú už spravené.Hej, bol to Louis.No povedzte mi kto sa má v tom chalanovi vyznať.Asi ešte 5 minút po tom čo odišiel som sa dívala na dvere a následne som si strelila facku, aby ma to vytrhlo zo sna.No sen to nebol, bola to realita.Rýchlo som na seba natiahla oblečenie a bežala sa do kúpeľne dať dokopy.Pomaly som schádzala po schodoch, všade to krásne rozvoniavalo.A ten pohľad, ktorý sa mi naskytol v kuchyni bol famózny.Všetci chalani tam stáli a kuchtili.Bolo to také zlaté.Keď ma Liam uvidel prikázal mi aby som si sadla, že dnes pripravujú raňajky oni.Za chvíľu zišla po schodoch aj Lotti, keď ich uvidela ostala zarazene stáť vo dverách.,,Tak toto sa dva-krát nevidí.´´povedala mi keď si sadla.Na to sa hneď natiahla po foťák a vyfotila si ich.
,,No musím povedať chalani, že nič lepšie som ešte nejedla.´´pochválila som ich.Hne´d sa začali jeden na druhého usmievať.,,Tebe to Louis nepatrí, ty si nám aj tak nepomáhal,iba si nám zavadzal.Ale za odmenu môžeš umyť riad´´povedal mu Harry.Tak to bolo hnusné, ale musela som sa smiať.Ke´d som si spomenula ako Louis chcel strašne niečo robiť,ale každý ho odháňal je mi ho aj trochu ľúto.Urazene sa zdvihol zo stoličky, pobral nám taniere a išiel ich umývať.
Chalani mali z toho strašnú srandu,ale nemohla som ho len tak nechať.Bolo mi ho ľúto.prišla som do kuchyne, vzala si utierku a začala utierať naumývané riady.,,Nemusíš mi pomáhať, zvládnem to aj sama.´´povedal urazene.,,Pozor aby si od toho hnevu nepraskol.´´šťuchla som ho prstom medzi rebrá.Dlho to nevydržal a začal sa smiať.
Našťastie sa vyčasilo,chalani chceli ísť von do mesta, ale keď videli tie zástupy novinárov a fanúšikov na ceste rýchlo ich chuť prešla.Ešteže Tomlisonovci majú taký veľký dvor a môžu sa vyšantiť tam.
Najprv hrali nejakú nezmyselnú hru.Nezapájala som sa do nej, stačilo mi sa na nich pozerať.Stále som ležala v krčoch na zemi.Proste nedalo sa nesmiať.Neskôr Zayn a Harry zmizli niekde v útorbach domu.Liam sa ku mne prišmotlil a začali sme sa rozprávať.Je to fajn chalan.Cítila som sa s ním ako so starším bratom(ktorého som nikdy nemala, pretože som najstaršia) a bolo to príjemné.Prebrali sme asi všetky témy, ktoré sa dali.Od toho kde bývam, ako žijem, ako som sa sem dostala, cez jeho ťažký život (keď som ho počúvala miestami sa mi drali slzy do očí, nečudujem sa že si teraz tento život váži.On nie je jeden z tých, ktorým stúpne sláva do hlavy, nie on je iný, je to obyčajný, skromný chalan, ktorého pozná takmer celý svet :)začiatky v     
X- faktore, natáčanie albumu, turné, rodinu, chalanov a ich spoločné zážitky.Bolo zábavné to počúvať, keď prestal mala som chuť ho pomaly aj na kolenách prosiť, len aby pokračoval ďalej.
U Nialla som si našla takú spriaznenú- strelenú dušu.S ktorou môžem všetko podniknúť ale ku ktorej sa môžem prísť zveriť.Liama je taká Pandorina skrinka.Čo mu poviem viem, že ostane len a len u neho.K nemu sa môžem prísť hocikedy vyplakať.Pochopila som prečo má titul Otec kapely.Proste je to taký tatko, ktorý vám pomôže, poradí, ochráni.
Aký je Harry a Zayn som ešte nemala možnosť takto zblízka zistiť.
,,Bety Liam, poďte k nám.´´zakričala na nás Fizzy.Postavili sme sa a ako som prešli pár krokov spustil sa na nás zhora príval vlny.Potom vybuchli všetci do ohromného smiechu.No mne teda do smiechu nebolo.Bola som pripravená odplatiť to.Stáli sme totiž presne pod balkónom a Zayn s Harrym  na nás z neho vyliali 2 vedrá vody.Zbehlo dole a so sebou ťahali 4 kýble keď som to videla zhrozila som sa.Zayn zobral niečo z prvého kýbla a hodil to do mňa.Trocha to zaštípalo.Keď som na zemi uvidela prasknutý balónik pochopila som čo tam majú.Tak si viete asi predstaviť ako to potom následne vyzeralo.Vzduchom lietal jeden balónik za druhým.
Keď sa nám všetky minuli a my sme vyčerpane sedeli na terase, pozorovala som trávnik.Nebolo tam ani jedno miesto, ktoré by nebolo mokré a na ktorom by neboli zvyšky balónikov.Nechápem čo stále majú s tou vodou.
Zayn sa práve prechádzal okolo bazéna s niekym volal.Položil si telefón na zem a išiel si vyzliecť tričko(ani sa mu nečudujem bolo takmer 30 stupňou a on tu behal v čiernom tričku.Nechápem to Londýnske počasie.Včera lejak dneska tridsiatky).Toto bola moja chvíľa na pomstu.Rozbehla som sa a sotila do neho.Padol do vody ako kameň,začala som sa hrozne smiať ako tak plahočí a snaží sa udržať na hladine.,,Ve´d on nevie plávať.´´ozval sa z terasy Liamov krik.Ou do riti, tak to som prepískla.Kašľať na oblečenie aj tak som celá mokrá, a tak som za ním skočila oblečená.Chytila som ho a začala s ním plávať ku brehu, kde už čakali chalani a začali ho z nej vyťahovať.Až teraz som si uvedomila čo som vôbec spravila.ve´d sa tu mohol kľudne utopiť.Cítila som sa tak previnile, že som sa mu nechcela ani ukázať na oči.Stále som bola v bazéne, držala som sa okraja a dívala sa na hladinu.Premietali sa mi všetky možné závery.Mala som z  toho husiu kožu.Niekto ma chytil a vytiahol z vody:,,No po´d ty malá morská panna.´´povedal mi , keď na lovil.Bol to Louis ale momentálne som bola tak mimo z toho čo sa mohlo stať, že som ho vôbec nevnímala.Všimol si to,,Nič si z toho nerob.Nič sa predsa nestalo.Pozri Zayn je živý a zdravý, aspoň si mi to oplatila.myslím, že od neho budeš mať nachvíľu pokoj, bude sa báť, že by zasa skončil v bazéne.´´zasmial sa, ako vidím tak všetci majú dobrú náladu, aj Zayn, no ja nie.,,Ty kokso, keď som letel do vody tak mi skoro cvrklo.Tak som sa nebál už dlho.Ale keď ma moja záchranárka zachránila vedel som, že je dobre.Bola si ako Pamela Anderson.´´pri tej predstave som vypúlila oči tak, že som bola prekvapená, že mi nevypadli.,Tak spolu nemáme nič spoločné: ona má dud..poprsie také bujaré,že sa čudujem ,že to vládze nosiť, napáchané pery, vyperoxidované vlasy...a vedela by som pokračovať.Tak po dôkladnej analýze som prišla k záveru, že my naozaj nemáme nič spoločné.
Keď to chalani počuli...no viete si predstaviť aká bola ich reakcia:)D...Celá som sčervenela.V takomto duchu sa niesol celý deň.Bol už večer,Lucy musela ísť na služobku a tak tu chalani ostávajú.teraz sedia pred telkou a niečo sledujú ani si nevšímajú že človek okolo nich chodí, sú taký zamestnaný pozeraním.Dievčatá sú už v posteliach,Lottie a Fizzy ešte volajú so svojími drahými,samozrejme potajomky:)
Stála som už pri dverách:,,Ahojte, dobrú noc.´´ešte som zakričala.Na moje prekvapenie ma odzdravili ale aj tak pochybujem, že ma vnímali.vyšla som pred dom, bola som šokovaná, že z toho húfu čo tu bol cez deň vôbec neubudlo, práve naopak.Sami zdá, že ich tu bolo raz toľko.Akonáhle spozorovali, že niekto vyšiel z domu upriamili na neho svoju pozornosť.Fanynky si neodpostili šteklivé poznámky typu:Mrchy.Suka.Celú som tam s nimi iba....no  nejdem sa k tomu viac vyjadrovať.Stačilo mi keď som to počula.Bolo to nepríjemné, ke´d o vás niekto takto rozpráva a vy to ešte počujete.oni si fakt myslia, že s niekym z kapely niečo mám.
Novinári sa ku mne nahrnuli a začali ma zasypávať otázkami a fotili si ma.Natiahla som si na hlavu kapucňu ale aj tak to nepomohlo.Objektív mi vovalili rovno pred nos a fotili.Chcela som sa cez nich predrať ale vôbec to nešlo.Niekto ma chytil za ruku a začal ma ťahať niekam.Chcela som sa vytrhnúť, myslela som, že je to nejaká fanynka alebo novinár.,,nastúp si, odveziem ťa.´´povedal.Bol to môj záchranca na bielom koni.Nasadla som k nemu do auta, pripútala sa a sklonila hlavu ku kolenám.Och to zajtra bude za cirkus ohľadne toto.Články ako.Louis Tomlinson podvádza.... a Kto je .....Och už to vidím, budem rada ak sa zajtra dostanem z bytu.Louis pustil rádio začala hrať nejaká pomalá pesnička.Zaborila som sa so sedadla a zavrela oči......

2 komentáre:

  1. wau :) je to super ako vždy :) krásny príbeh :) ty by si moha normalne knihu napísať :P :D a samozrejme rýchlo ďalšiu :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Knihu? :D :D :D tak to asi nie :) ale čo, možno jedného dňa :)

      Odstrániť