štvrtok 24. mája 2012

Make me smile 23


Zobudila som sa na to, že som si trepla hlavu o sklo.Asi keď Louis zabrzdil.Bola som dosť dezorientovaná.Ešte stále som spala na jedno oko.,,Už sme tu.Pomôžem ti ?´´no tak to som musela vyzerať, keď sa ma toto spýtal.Celá som sčervenela.,,Nie to už zvládnem.Ďakujem,že si ma dostal od tých novinárov a že si ma odviezol.´´,,To nič nie je .´´usmiala som sa.,,Som rada že džentlmeni ešte nevymreli.´´čo? To čo som zase zatrepala.Keď som si uvedomila, čo som vlastne povedala, sčervenela som tak, asi ako ešte niekdy.Rýchlo som sa pakovala z auta.Iba som zašomrala niečo ako poďakovanie a pozdrav a pálila do bytu.Všimla som si, že Louis sa na mne dobre zabával.
Ráno bolo kľudnejšie.Zobudila som sa skoro, takže som sa nemusela stresovať, že nestihnem.Naopak, mala som času ako čečiny.Pustila som si telku.Všade išlo niečo na spôsob nášho slovenského telerána.Prepínala som programy jeden za druhým, aby som našla niečo normálne.Natrafila som na nejakú hudobnú stanicu.Akurát hrali Jessie J- Domino.Zosilnila som to takmer naplno a išla tancujú do kúpelne.Umývala som si zuby, keď sa z telky ozvalo niečo, pri čom mi takmer zabehla zubná kefka.,,Už dlhšie sa v blízkosti Louisa Tomlinsona, zo známej kapely One Direction, objavuje neznáma hnedo vláska. Podľa našich doterajších zistení by to mala byť cudzinka.Naše tvrdenie, že by to mohla byť potencionálna Louisova nová známosť, bolo vyvrátené.Včera vo večerných hodinách sme ju videli vchádzať z domu Tomlisonovcov.Chceli sme sa jej spýtať ako to vlastne je medzi ňou a Louisom.Ale prekazil nám to samotný Louis, ktorý ju odviezol autom domov.Keď sa vrátil povedal nám toľko:Je to iba kamarátka.Chodí sem pomáhať mame s dievčatami, keďže ja som teraz skoro stále preč a mama chodí do práce.Naozaj okrem kamarátskeho vzťahu medzi nami nič nie je.A okrem toho, keby som s ňou aj niečo mal, prečo by sa tu potom stretávala s El a prečo by sa spolu potom priatelili?! Prosím dajte jej pokoj...Dá sa povedať, že je to aj racionálne vysvetlenie.Je pravda, že neznámu sme zatiaľ videli iba v blízkosti Louisových sestier.Ale čo? Môže sa stať všeličo, každopádne vám budeme poskytovať ďalšie horúce informácie  o ich vzťahu....´´Čumela som na to ako teľa na nové vráta.To nemyslia vážne.Takže iba kamarátsky vzťah,hmmm.Tak čo potom malo znamenať to všetko? Naozaj som bola naštvatá za to čo povedal? Hej bola, a to ma naštvalo ešte viac.Veď ja žiarlim.
Vyšla som z bytu na ulicu.Dnes som si dala na sebe aj trošku záležať.Ale nie som ten typ, ktorý stojí2 hodiny pred zrkadlo a ďalšie 2 pred skriňou.Obliekla som sa tak ako vždy.Rifle, pásikavé biebo-červené tielko a na to som si prehodila ešte svetrík.Rána bývajú ešte predsa trošku chladnejšie.Och to Anglicko je také nevyspytateľne.
Myslela som si, že ma pred bytom budú čakať novinári.Ale nikto tam nebol, a za tom som bola vďačná. Len ke´d som išla po ulici tak na mňa zazerali.Väčšinou to boli dievčatá, asi ich fanynky.Zabehla som do pekárne, kde vždy kupujem čerstvé pečivo.A dnes tom,u neboli inak.Ke´d som vychádzala všimla som si ako ma niekto fotí spoza kríkov.Och tak to hádam nie.Rýchlo som našla okuliare v taške a dala si ich spolu s kapucňou na hlavu.Dokonca, ke´d som išla ku Tomlisonovcom mi fanynky čakajúce pred domom urobili sami od seba miesto,aby som sa cez ne nemusela predierať ako cez ostatné dni.Tak to čo je dnes za čudný deň ?
Vnútri všetci pobehovali ako zmyslov zbavení.Ani si nevšimli, že niekto prišiel.Fak to nechápem, čo sa to dneska so všetkými deje.,,Aký bol deň. Neotravovali ťa? Videla si to?´´pribeho za mnou Louis a hneď mi začal pomáhať s raňajkami.Asi bol taký hladný.Bola som naštvatá za to ´´kamarátstvo´´.Odvrkla som mu:,,tak za prvé je ešte len ráno pol 10,ale nevadí.Za druhé ak nepočítam vraždiace pohľady na ulici a pánov, ktorý ma čistou náhodou fotili spoza kríkov, tak mám pokoj.A áno videla som to.´´za celý čas som sa na neho ani nepozrela, ba naopak, otočila som sa mu ešte chrbtom.,,Si nahnevaná?´´spýtal sa ma.Ty si ale všímavý.,,Nie, prečo mala by som?´´otočila som sa k nemu s nožom v ruke.Jeho pohľad naznačoval, že má zo mňa asi aj strach.Otočila som sa späť ku linke a pokračovala v krájaní pečiva.,,Čo sa stalo? Lepšie povedané čo som urobil?´´Povedal a chytil ma za ruku a otočil si ma čelom k sebe.,,Nič čo by malo.Pustíš ma láskavo?´´povedala som mu dosť neprijemne.Uvedomovala som si ako sa s ním rozpravám, ale bola som toká nahnevaná, že mi to bolo jedno.Najprv ma tu balí, takmer sa pobozkáme a potom povie, že sme kamaráti a tvári sa akoby nič.Cítim sa ako nejaká handra.Keď tu nemá El tak tom mu dobrá, ale ako náhle sa tu objaví ani nevie,že existujem.
Louis to po chvíli vzdala odišiel,takto nejak vyzerala naša konverzácia aj po celý deň.Poobede som to už nevydržala a musela som ísť za ním.Bol vo svojej izbe,zaklopala som.,,No´´,,Ahoj, môžem,´´,,Hej jasné,stalo sa niečo?´´,,To sa musí vždy niečo stať, keď za tebou prídem?´´povedala som mu,ale už s úsmevom na tvári.Nechcela som aby sme sa pohádali alebo sa  spolu nerozprávali.Keď videl,že  som prišla v mieri aj on sa usmial.,,Nie jasné, že nie.Poď sadni si.Nevšímaj si ten bordel.´´Odsunul mi z postele kopu vecí, aby som si mala kam sadnúť.,,Vieš,prepáč za to ráno.Ale nečakala som to.Dosť ma to vyviedlo z miery..´´on to zrejme pochopil, že tým myslím tých novinárov a fanúšikov.Ale ja som tým myslela aj niečo iné.,,To nič.Chápem ťa.Ono ich to za chvíľu prejde.´´usmial sa .Ešte hodnú chvíľu som bola u neho v izbe.Kecali sme asi o všetkom:)Je fajn
Je okolo7 večer.Lottie išla za Markom.Hovorila som jej, aby to dneska preložila a neriskovala,keď je Louis doma.Ale povedala, že to zvládne, tak ja len dúfam.Louis pred hodinkou odišiel s tým, že ide ešte niečo vybaviť.,,Prestaneš s tým, je ti to jasné.Mne je fuk kto to je,nebudeš s ním.Myslela som, že budeš ku mne úprimná.Všetci naokolo to vedia iba ja nie.´´ozvalo sa tresknutie dverí a následne Louisov krik.Bežala som za ním do chodby.Tou obeťou, na ktorú kričal bola Lottie,začala som mať tušaka, že je to pre Marka.Toto nedopadne dobre.,,Nevedeli to všetci.A budem s ním, nezakážeš mi to.Nie si otec aby si mi to prikazoval.keď si ty začal chodiť s El, tiež sa to mame nepáčilo a urobil si si po svojom.mame sa Mark páči, stretla sa s ním.´´Kričala na neho Lottie už so slzami v očiach.,,Takže aj ty si to vedel!´´otočil sa s krikom ku mne.Nebola to otázka, bolo to obvinenie.Nič som neodpovedala.,,Tak už aj ona o tom vedela!? Len svojmu bratovi to nepovieš?Aj taká naivná krava to vie len ja nie.A nech, no a čo nie som otec.Ale aj tak sa budem o teba starať, na nevrešti na mňa,nemáš na to ešte právo.Rozídeš sa s ním a koniec.Nebudem sa tu s takou sopľandou dohadovať.A pôjdeš ku tete Annie do Írska,budeš tam chodiť do internatnej dievčenskej školy.....´´ ,,To mi neurobíš.Opováž sa.Nenávidím ťa.Bodaj by si vtedy zomrel ty namiesto ocka.On by mi toto nikdy neurobil.nenávidím ťa,už nie si môj brat.´´Skríkla na celé hrdlo na Louisa.Potom sa rozbehla do izby,Louis ostal stáť a dívať sa na miesto, kde ešte pred chvíľou stála Lottie.Tak to bolo moc, chcela som ísť hore a utíšiť ju ale aj jej dohovoriť.Ale najprv sa musím postarať o Louis,,Louis..´´približila som sa k nemu.On sa ku mne otočil s takou nenávisťou v očiach a rozkričal sa.,,Čo si myslíš, že kto si? Prídeš sem Boh vie odkiaľ a začneš mi ich tu kradnúť? Mamu, sestry, chalanov.Teraz si proti mne poštvala vlastnú sestru.Ja som tu mal zastúpiť otcove miesto, nie ty.ja som mal na ne dávať pozor, nie ty. Ku mne mali chodiť po rady,nie ty.Všetko si skazila.Zmizni odtiaľto.Nenávidím ťa.Zmizni.´´kričal na mňa tak, až som od strach začala pred ním cúvať.Zrazu napriahol päsť......

2 komentáre:

  1. Ze coooooo :O ja chcem dalsiu kks :D inak dobre to je bajus :D ja tu odpadavam :D Genialne pises :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O aaaaaaa :D to čo je :D moje nervy :D . perfektná je jak vždy, ale tak to skončiť ? :D :D rýchlo ďalšiu ! :D :P lebo ja nevydržím :/ ..

    OdpovedaťOdstrániť