sobota 26. mája 2012

Make me smile 24


Stála som opretá o stenu.Nemala som kam ujsť, zavrela som pevne viečka a čakala čo sa stane.Strach sa ma zmocnil a začala som sa celé triasť.Tresk.Ozvala sa riadna rana hneď vedľa mojej hlavy.Otvorila som oči.Louis treskol päsťou do steny tak, že v nej ostala diera a následne ešte spadla ich spoločná fotografia zo steny na zem.Nechápala som to.Najprv je ku mne milý, pozorný až si začínam myslieť, že ku mne niečo cíti.A potom ma tu takmer zabije.Nechápala som tomu.Ruku mal ešte stále v stene,bol odo mňa len pár centimetrov, díval sa na mňa takým pohľadom, že sa mi chcelo plakať.Cítila som ako, ma pohľadom prepaľuje.Jeho splašený dych som cítila na svojom krku.,,Vypadni odtiaľto ty suka.´´zasyčal mi do tváre a poberal sa do kuchyne.Čo? Nemôžem to len tak nechať.Musím vedieť prečo sa najprv ku mne správal tak, a teraz mi tu nadáva.Zobrala som všetku odvahu a oslovila ho,,Louis.Čo to má znamenať? Veď som ti nič nespravila.Najprv sa ku mne správaš akoby si ma...´´,,Akoby som ťa čo?´´otočil sa prudko ku mne.,,Hádam si nemyslíš, že som sa do teba zabuchol.Si úbohá.Bola to len sranda, bolo zábavne ťa provokovať.S tebou by som si nikdy nezačal, si pod moju úroveň.´´Vyprskol mi do tváre.Ostala som zarazene stáť a dívať sa na jeho chrbát miznúci v dome.A ja som si o ňom myslela,že je normálny.Je to namyslený, egoistický debil.A ja sprostá som mu na to divadielko a tú pretvárku naletela.Nespravím to čo chce.Som tu kvôli dievčatám a Lucy, nie kvôli nemu.Nebudem skákať tak ako on bude pískať.Doteraz som to robila ale teraz chlapče ,teraz nie.
Zotrela som si tých pár neposlušných slz, ktoré sa mi kotúľali po tvári a išla hore za Lottie.Čo ak aj Harry,Liam,Zayn a Niall boli len pretvárka.Čo ak sa predo mnou len pretvarovali,tak ako to robil aj Louis.A potom sa na mne dobre zabávali.A ja som Niallovi a Liamovi povedala všetko, skoro všetko.Pri tej spomienke sa mi drali opäť slzy do očí.Ja som im dôverovala.Nádych, výdych.Snažila som sa upokojiť, a potom som zaklopala na Lottine dvere.,,Lottie?!´´ozvala som sa ,ke´d po mojom klopaní neprišla nijaká odpoveď.Z izby sa ozývali len vzlyky.,,Lottie prosím otvor.´´,,Nie choď preč.Chcem byť sama.´´,,Lottie, prosím.´´už som začínala mať na mále aj ja, keby neotvorila tie dvere asi sa tu rozrevem ako malé decko.Bez slova som prišla ku jej posteli,sadla si na ňu a objala ju.Bolo mi jedno, že mi zmáča tričko.teraz som vedela,že musím byť silná a slzy zahnať do kúta.
Keď sa trošku upokojila rozhodla som sa prehovoriť.Musela som vedieť odpove´d na niektoré moje otázky, ktoré ma zožierali.,,Lottie, čo sa stalo s tvojím ockom? Všimla som si, že na skoro všetkých fotkách je aj on.Ale niekdy som ho nevidela a ani ste ho nespomínali,.A po tom, čo si povedala dole som si uvedomila čo sa vlastne stalo.Ale ako? Teda ak ti to nevadí.´´len pokrútila hlavou, nadýchla sa a začala rozprávať.,,Sú to 2 roky dozadu.Ocko išiel do mesta a Louis išiel s ním.Bolo to na Vianoce.Mama robila šalát a nemali sme dosť surovín.Bolo treba ísť do obchodu,keďže všetky obchody boli už zatvorené,musel ísť do centra.Louis išiel s ním,aby nemeral takú dlhú cestu sám.Chcel mu robiť spoločnosť.Keď sa vracali,Louis presvedčil ocka, aby mohol šoférovať.Husto snežilo,na križovatke do nich nabúral kamión.Do spolujazdcovej strany.Ocko nemal šancu prežiť.Boli to najhoršie Vianoce v mojom živote.A tie ostatné neboli o nič veselšie.Nemám rada Vianoce ,nemám rada Louisa.´´,,Lottie to mi je ľúto.Nehovor tak.Čo keby sa mu niečo stalo? Vieš ako by si si to potom vyčítala?´´,,Ale on ma chce poslať do...´´nenechala som ju dohovoriť a skočila jej do toho,,Nikam ťa nepošle.Bol len nahnevaný.Vieš po tom, čo sa stalo tvojmu ockovi chcel prebrať jeho miesto v rodine.Zabezpečiť vás.Dávať na vás pozor...Nehnevaj sa na neho, že tak zareagoval.Nechaj ho, nech mu trochu vychladne hlava.Uvidíš potom bude mať na to všetko iný názor.Má ťa rád a má o teba strach.´´Nič na to už nepovedala, len sa ku mne viac pritúlila a celý čas bola ticho.Asi nad tým rozmýšľala.Do večera som sa s Louisom nestretla.Viem, že bol v dome,ale vyhýbal sa mi a ja som bola za to vďačná.Večeru som mu nachystala na stôl a išla uložiť dievčatá.Lottie sa od toho incidentu nepohla z izby.Nechcela ryskovať stretnutie s Louisom.Keď som sa vrátila späť do kuchyne, tanier na ktorom bola večera pre neho bol umytý.takže sa najedol.Fajn aspoň mi potom nebude vytýkať, že som mu nedala jesť.Ponorená do svojích myšlienok som sa pobrala domov.

1 komentár:

  1. uuu :/ toto je kruté .. to fakt sa len pretvaroval ? .. ja by som ho zbila asi keby mi toto urobil :D :D ..ale e aj tak perfektná . taka napínavá aj akčná a všetko :D :D nič mi tam nechýba :) úplne bezchybne píšeš :) rýchlo ďalšiu ! :D lebo ja som už závislá na nej :D

    OdpovedaťOdstrániť