pondelok 28. mája 2012

Make me smile 25



Celý týždeň sme sa s Louisom nerozprávali.O dva dni na ten jeho výstup prišli chalani. Nevedela som ako sa mám k ním správať.Nevedela som,či aj to ich správanie bola pretvárka alebo nie.Takže som ich ignorovala a ke´d sa ma niečo spýtali odpálkovala som ich jednou vetou.Jasné, že hneď začali vyzvedať, čo sa stalo, ke´d som taká na nich.Na čo som vybuchla na Zayna, až ostal z toho zaskočený.,,To ste až taký úbohý a teraz tu zo seba robíte debilov, že akože o ničom neviete?! Dúfam, že ste sa na mne dobre zabávali.Strčte sa niekde, všetci.A ja som si o vás myslela,že ste fajn.No to som si myslela aj o Louisovi,asi som sa vo vás dosť zmýlila.A ja som tebe Liam a Niallovi povedala všetko.Verila som vám.´´potom, ako som to dopovedala som vyšla na záhradu,kde sedela Lottie a nezabudla som za sebou riadne tresknúť dverami.Nemala som na nič náladu.Hnev, zlosť, nenávisť mnou lomcovali.Slzy sa mi drali do očí.
Lottie od toho večera neprehovorila s Louisom a  ani s chalanmi, keď prišli.Sadla som si k nej na trávu, kde sa opaľovala a pridala sa k nej.Neskôr prišla za nami aj Fizzy.Louis si ju včera odchytil a zavrel ju ku sebe do izby.Asi pol hodinu ju tam držal a žmýkal ju či má chalana alebo nie.Chúďa, bola taká zdeptaná, že mu to nakoniec povedala.Louis nechcel otvoriť dvere, kým sa nedozvie to čo chce.Snažila som sa mu ich vyraziť, no nič.Nereagoval ani na to, ke´d som povedala, že na neho zavolám políciu.Nakoniec odtiaľ Fizzy pustil a ona sa mi vrhla rovno do náruče s obrovským plačom.Louis mi prišiel ako nejaký maniak.Bála som sa nechať tu dievčatá samé.
A keďže Lucy musela odísť deň pred jeho výstupom na služobku,rozhodla som sa, že si dievčatá na noc vezmem ku sebe.
Keď sa to Louis dozvedel hneď prišiel ku mne a začal sa mi dobýjať do bytu.Mala som z neho hrozný strach.Nakoniec na neho domovník zavolal políciu, ktorá ho ukľudnila a vyviedla z domu.Ráno sa o tom nikde nehovorili ani nepísalo, takže to nikto nespozoroval.O to lepšie, takú reklamu mať...
Umývala som riad a videla som ako na záhrade stojí Liam a Louis.Nič som nepočula, ale podľa toho čo som videla mi došlo, že sa hádajú.Teda skvôr Liam na neho niečo kričí a Louis sa mu snaží odporovať ale zjavne nemá pri ňom šancu.Tatko je hold tatko.Zay ja Harry sa mi medzičasom snažili prihovoriť, ale ja som odmietla sa s nimi baviť.Nevedela som, čo je pri nich pravé a čo predstierané.Zvláštne bolo že večer sa mi Louis snažil prihovoriť.Došlo mi, že mu zrejme Liam dohováral.
Liam si ma potom odchytil a rozprávali sme sa .ja som mu vysvetlila ,čo sa stalo.On mi povedal,že Louis je preto taký, pretože má podozrenie, že ho El podvádza.Keď som to počula otvorila som ústa dokorán a vyvalila na neho oči.EL? Taký anielik? To by ona nedokázala.Neverila som, že je taký len kvôli tomu.
Liam,Zayn a ani Harry s tým nič nemali.A to moje slniečko z Írska tiež nie.Louis potom chodil už kľudnejší.Dokonca bol za dievčatami sa ospravedlniť.Tie ho poslali...hm ako to pekne napísať.. preč? Hej preč:D Ani sa im nečudujem.No bola som potom za nimi a vysvetlila im,že aj on je len človek.A každý robí chyby.Aj on.
Chalani tu ostali spať celý týždeň.Dokonca sem prišla včera Danielle a zoznámila som sa s ňou.Je to celkom milé dievča.Nie je obyčajná, je na nej vidieť, že žije na vysokej nohe ale bola som prekvapená, že nie je namyslená.Liam chcel dávať pozor na Louisa.A to sa mu aj darilo.Keď Louisa chytila zasa tá nervácka nálada, Liam hodil po ňom pohľad, z ktorého ma až zamrazilo, alebo mu strelil pohlavok.A Louis hneď skrotol.Bolo vidieť, že má pred Liamom rešpekt.
Ja a Louis? Na nože.Stále len po sebe vrčíme a hádžeme vraždiace pohľady alebo sa v niečom podpychujeme a robíme si z toho druhého srandu.My dvaja sa už neuzmierime.Teším sa na Nialla,mal by prísť zajtra.

2 komentáre:

  1. úžasné :) ja chcem vedieť s kým nakoniec skončí...ale zrejme s Louisom :) áááá ;) rýchlo daj ďaľšiu, leo umrém ;) úplne dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uu toto je kruté :D ale inak fakt super príbeh :D ja keď vidím, že nová časť .. ta som taký happy, že konec :D :D :D a je perfektná ako vždy :P rýchlo ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť