utorok 29. mája 2012

Make me smile 26



Ráno som sem takmer bežala.Tak strašne sa teším na Nialla,nehorázne.Dnes podvečer by som mala ísť s dievčatami do cirkusu.
,,Rose.´´skríkol niekto od dverí kuchyne.Hneď som pustila nôž a rozbehla sa k nemu.Hodila som sa mu okolo krku a on ma vyzdvihol do vzduchu a zatočil sa so mnou.,,Sunshine, tak strašne si mi chýbal.´´povedala som mu ihneď po tom, čo som ucítila pevnú zem pod nohami.,,Ale netáraj.Ale vieš, že aj ty mne?´´usmial sa na mňa a nakláňal sa ku mne,že mi dá pusu na líce, keď v tom:,,Hmmmm,čo to tu tak pekne vonia.Som taký hladný.´´A odišiel ku šporáku a nazeral pod hrnce.Chvíľu som ostala zarazená, ale potom som pokrútila hlavou a začala sa smiať.Pridali sa ku mne aj Harry a Liam, ktorí medzi časom prišli za nami.,Čo je?Čo sa smejete?´´otočil sa ku nám Niall s jedným rezňom v ruke a druhým v ústach.Ten pohľad bol na nezaplatenie.Všetci sme vyprskli do ešte väčšieho smiech, na čo za nami pribehli aj Zayn a Louis.Hoci nevedeli o čom sa bavíme, hneď ako uvideli Nialla pridali sa k nám.Keď sme si všetci poutierali slzičky, ktoré nám vznikli od smiechu, Niall sa pobral vybaliť sa.Ako som sa práve dozvedela,Lucy sa služobka predĺžila a nevie kedy presne príde späť, ale zrejme až o týždeň.Liam hneď ako videl môj pohľad, ala: ďalší týždeň s Louisom, povedal, že tu ostanú spať až kým sa Lucy nevráti.Bola som mu za to naozaj vďačná.Asi by som ho tu zabila, keby sme tu sami.
Niall si tiež všimnul to napätie medzi mnou a Louisom,aj to ako si stále jeden druhého doberáme a robíme si zle.Prišiel za mnou a pýtal sa, čo sa top deje ale nemala som náladu mu to všetko vysvetľovať.Tak sa toho ujal Liam,je fakt zlatý, ako sa stále o mňa stará.Posadili sa spolu na hojdačku a všetko si to povedali.Nialla to dosť naštvalo.Takého som ho ešte nevidela.Akurát vtedy za nimi prišiel Louis celý vysmiaty.Och nie, toto nedopadne dobre.,,Si normálny?! Veď ti nič nespravila! Nemáš si už kde ventilovať svoju zlosť a tak si ju vybíjaš na nej?!A ja som si myslel,že by medzi vami aj niečo mohlo byť.Nie som zástanca nevere, ale pri vás by som to vedel prežiť.To si si z nej naozaj robil srandu? To si si mohol odpustiť.Sme zvyknutí na tvoje žartíky ale čo je moc, to je moc.´´vyletel na neho Niall.Louisovi hneď zmizol úsmev z tváre.otočil sa ku mne, a začal sa ku mne približovať s vraždiacim pohľadom.Našťastie hneď zakročil Liam, ktorý ho schmatol za ruku  a vliekol do domu.Louis nezabudol ešte kričať veci ako: Kradne mi vás! Úplne vás zmagorila....
Niall prišiel ku mne a objal ma.Len tak bez slova.Ticho sme tam stáli, nikto nič nepovedal,len sme tak stáli a on ma hladil po chrbte.Bolo to také užasne.Zrazu zo mňa ten stres, hnev, vyčerpanosť opadli a ja som sa cítila taká voľná a ľahká.Potom sa na mňa usmial, vtedy vybehli z domu Harry so Zaynom a chalani začali hrať futbal.neskôr sa k nim pridali aj dievčatá.ja som len tak sedela povzbudzovala.Lenže ako Liam vyšiel z domu a videl ma tam tak sedieť, schmatol ma a prehodil si ma cez plece, doniesol ma na trávu.Takže som nemala možnosť úniku a musela som hrať s nimi.Bola to sranda, skoro každého som minimalne raz sfaulovala.No čo už, hra je hra.:D
Už bol večer, do hodinky by sme mali vypadnúť, aby sme do toho cirkusu prišli včas.Bola som celá spotená a potrebovala som sprchu.Tak som zakotvila tu.Aj tak sú všetci dole a pozerajú futbal.Vyšla som zo sprchy, že sa oblečiem.No samozrejme.veci som si nechala v Lottinej izbe.
Vybehla som na chodbu len v uteráku.Myslela som si, že to rýchlo prebehnem.Ale to som sa mýlila.Ako som sa rozbehla šmyklo sa mi, a ja som očakávala už tvrdý pád.No vtedy sa tam priplietol Louis a skončili sme obaja na zemi( ja som ležala na ňom).......

3 komentáre:

  1. no toto je už priveľa :D :D :D to si musela tak skončiť ? :D :D moje nervy :D najlepšia je :D :D rýchlo ďalšiu :D :D lebo ani nezaspím :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kedy bude ďalšie?? :)

    OdpovedaťOdstrániť