štvrtok 31. mája 2012

Make me smile 27



,,Au´´-chytil sa za hlavu.,,Zbláznil si sa?´´,,Ja,či ty.Ja som tu doma,môžem si robiť čo chcem.To ty tu pobehuješ polonahá, mokrá a len v uteráčiku.´´-hneď sme na seba vyštekli.No na tú poslednú poznámku som mu nič nepovedala.Viac som si pritiahla uterák k telu,neskontrolovala či mi nič nevybehlo, postavila sa a utekala so Lottinej izby.Buchla som dverami a zviezla sa po nich na zem.Trapas, trapas, trapas nad všetky trapasy.Toto sa môže stať fakt iba mne.Keby to bol aspoň niekto iný, napríklad Niall,ale nie henten.Gŕŕŕŕ,ako sa mu teraz ukážem na oči?!Určite to už vykecal chalanom.Aspoň niekto sa bude zabávať.Rýchlo som sa obliekla a zbehla dole po schodoch.Lottie už na mňa čkala.Fizzzy čakala už pred domom aj s dievčatami.Bohužiaľ pri Lottie stál aj Louis.S úškrnom sa opieral o stenu.Najradšej by som sa vtedy prepadla od hanby niekde pod zem.Ale presne to chcel, ale ja sa nedám.,,Už si oblečená?Predtým si sa mi páčila viac.´´-a toto čo malo znamenať.Skoro som otvorila ústa dokorán,ešteže som sa rýchlo spamätala.Povedala som prvé,čo mi vtedy napadlo.,,Zastrč si kamoša hlbšie do gatí.Ja si s deťmi nezačínam.Keď dospeješ a budeš slobodný, ozvi sa.Potom uvidím.´´S úškrnom som ho jemne potľapkala po tvári a odišla.Keď to Lottie počula doslova a do písmena vypŕskla v taký smiech, že si ešte teraz zotieram jej sliny z tváre.Keď sa ako tak ukľudnila povedala to všetko Fizzy,pretože ja som o tom nechcela hovoriť.Samozrejme,že vlna smiechu vypukla znova.Keď som si spomenula na to, čo sa pred chvíľou stalo musala som sa k ním pripojiť.Cestovali sme autobusom,zakaždým keď sme sa na seba pozreli začali sme sa odznova smiať.Niektorí cestujúci, hlavne tie staré babky, nám za to začali nadávať.Vraj kam tá dnešná mládež speje, keď už v takom mladom veku fajčí rôzne byliny a tak ďalej.No veľa nám teda nechýbalo,aby sme sa tam neváľali po zemi.Ku cirkusu sa išlo cez menší park,takže som tie 4 krásavice stihla aj odfotiť.Som rada, že ich mám.
 
LOUIS
Takže,to čo sa stalo v posledných dňoch má mrzí.Ale Lottie a Fizzy sú moje malé dievčatká.Myslel som,že si navzájom dôverujeme.Ale nie, ony radšej dôverujú jej ako mne.Neviem,čo si mám o nej myslieť.Je fajn, milá, zábavná, pekná, ale to čo tu robí.Och.Snažil som sa s Lottie aj Fizzy udobriť, ale nechcú ma ani vidieť.To čo mi povedala Lottie dosť bolelo.Viem, že som to vtedy pri Bety prehnal, to s tou stenou, ale bol som taký rozzúrený.Nevedel som sa kontroľovať.Myslel som, že sa jej pôjdem ospravedlniť.Ale, po prvé: sa mi vyhýbala, po druhé:ke´d som jej chcel niečo povedať, odpálkovala ma a ešte ma aj strápnila a po tretie: dohodla sa s chánmi, by ju sem prišli chrániť, akoby som bol nejaký vrah.A potom, konečne príde Niall, jediný, ktorý na mňa nestriehne ako sup a nepozoruje každý môj pohyb,a ešte aj jemu to zavesí na nos.A ešte aj ten na mňa nabľačí, že čo jej robím
Ale ten dnešný zážitok.Tak to bolo niečo.Pozerali sme telku.Bety s dievčatami niekam išla.Chcel som vedieť kam,Aj som sa to Fizzy pýtal.Ale tá ma ignoruje.Takže ako som sa až potom dozvedel od Zayna idú do cirkusu, niekde za mestom.Dievčatá boli v kuchyni.Daisy a Phoebe sa napchávali koláčmi(boli také zlaté, celé od čokolády)a Fizzy s Lottie sa vášnivo o niečo rozprávali.Keď ma uvideli hne´d prestali.Asi sa rozprávali o tých svojích polovičkách,ktoré by som najradšej zabil.Išiel som hore do izby, chcel som si pustiť nejakú hudbu a poodpisovať fanúšikom.Ako som už vyšiel po schodoch, niečo ma zvalcovalo,,Au´´, chytil som sa za hlavu.Asi tam budem mať hrču.,,Zbláznil si sa?´´hne´d po mne skríkla.Až vtedy som si uvedomil,že to ona ma zvalcovala a teraz na mne leží.Z vlasov jej ešte kvapkala voda.Padala mi na tričko,líce,krk.Do nosa ma udrela jej vôňa, z ktorej sa mi skoro zatočila hlava.Tlak mi prudko vyletel.Lepšie som sa na ňu pozrel, veď ona na mne leží len v krátkom uteráčiku.Obliali ma také poty, prešla mnou horúčava a zima naraz.Celé telo mi posiala husia koža.Som predsa len chlap.A chlapské pudy sa vo mne začínali prebúdzať.Musel som to nejak stopnúť.,,Ja,či ty.Ja som tu doma,môžem si robiť čo chcem.To ty tu pobehuješ polonahá, mokrá a len v uteráčiku.´´povedal som jej.Musel som sa nejak schladiť.na to ostala trochu zarazená, potom si pritiahla bližšie k telu uterák a poobzerala sa,asi kontroľovala, či je všetko v poriadku.Zdvihla sa  a bežala do Lottinej izby.Ešte som sa na ňu otočil, aby som naposledy videl to jej božské telo.Keď som si uvedomil,čo som povedal strelil som si facku.

3 komentáre:

  1. aaaaaaaaaaaa :D :D perfekný, úžastný, dokonalý a najlepší príbeh :) :D no jasné Louis :D :D :D rýchlo ďalšiu :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kedy bude ďalšia??? Povedz že dnes prosím :-) ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepáč, ale dnes už asi nie.Kamošky prídu ku mne spať,takže to nestihnem :) ale zajtra bude určite :D

      Odstrániť