streda 2. mája 2012

Make me smile 9

Podali sme si ruku. ,, Ssss.´´-rýchlo som odtiahla ruku a začala si od bolesti trieť.Taký silný stisk by som na neho nepovedala. Neviem, ale začínam si myslieť že to spravil naschvál.Ďalej som to neriešila, zoznámila som sa s chalanmi, sú celkom fajn. Myslela som si, že to budú nejaké namyslené hviezdičky, ale mýlila som sa, vôbec taký neboli. S Nailom som si fakt sadla. Ten chalan je ale týpek.,,Mami Nailovi odchádza lietadlo až pozajtra, tak tu s nami zatiaľ ostane,nevadí?´´,,Jasné že nie.Poď Nail mám navarené tvoje obľúbené lasagne.´´,,Oooo, teta Lucy to si nenechám ujsť.´´-a už sa rozbehol dnu. Len som nad tým zakrútila hlavou a zasmiala sa. Ak je to čo sa o Nailovi hovorí pravda, že zje aj za troch, tak to budem musieť tieto dva dni variť trojnásobok.:(
S chalanmi som sa rozlúčila, veď aj oni chcú ísť za svojimi rodinami, ale povedali že sa tu zajtra zastavia.Louis sa mi celý deň vyhýbal, a keď sme sa stretli iba na mňa čudne zazeral. Fakt nechápem prečo sa ku mne tak chová, veď som mu nič nespravila.
Louis sa vyparil niekde do útrob domu,vôbec som nemala tušenia kde. S Nailom a dievčatami som vybehla na dvor, kde sme zo začiatku hrali futbal. teda oni ho hrali sa som sa snažila nikoho nezraniť( na futbal som ľavá, jediné čo viem je faulovať).No potom sa to nejak zvrtlo a my sme sa začali naháňať po dvore a oblievať s vodou(hadicami a kýblami). ,,Nail opováž sa.Ja to na teba vylejem´´ -Nail ma zatlačil do rohu dvora a mieril na mňa hadicou. No ja som nebola pozadu, v ruke som držala 2 litrový kýbeľ a nebála som sa ho použiť.,, Áááá.No počkaj.´´-Nail nereagoval na moje vyhrážky a pustil na mňa prúd ľadovej vody. Celá mokrá som sa za ním s kýblom rozbehla. Behá fakt rýchlo ale pomsta ho neminula.,,Tak toto si nemala.´´rozbehol sa za mnou.Utekala som pred ním,lenže som bola bosá a trávnik bol úplne premočený.Takže mi nohy vyleteli do vzduchu a nebyť Naila tak skončím na zemi .,,Si v pohode?´´spýtala som sa ho hneď. Chudák, veď keď sa na neho také teleso ako ja vyvalí, normálne sa obávam či vôbec žije.
Začal sa tak divne usmievať,toto sa mi nepáči.Prevrátil sa na mňa., zoširoka sa na mňa posadil a začal ma štekliť. ,,Nie, nie.Prosím Nail prestáááň.Nail.Nail.Ááááá´´-kričala som, zvíjala sa pod ním a on sa na tom dobre zabával. Keď som myslela že konečne prestal, postavil sa,schmatol ma za ruky a prehodil si ma cez plece. Bola som v takom šoku, že som vôbec nevedela čo sa so mnou deje.Až keď som uvidela v bízkosti bazén,pochopila som. Začala som sebou trepať.,,Nail pusť ma. Neopováž sa. Si mŕtvy ak to spravíš. Horan, ty pako pusť ma, neželaj si ma potom.´´-vedela som , že to nemá význam, že tam skončím tak či tak. No aj tak som ho začala búchať po zadku a neodpustila som si ho do nej aj uštipnúť. ,,Hej, to je súkromný majetok.´´,,To máš za to šteklenie.´´a zase som ho uštipla.,,Hoď ju tam.´´,,Ti mäkne´´,,To nespravíš.´´,,No ták hoď ju tam.´´-začali ho dievčatá povzbudzovať.,,Tak toto ste si posrali.Žiadny cirkus, žiadny park. Zajtra si veríte sami.´´od zúfalstva som začala kričať,vedela som že v tom, aby som skončila v bazéne mi už nič nepomôže.Ale neskončím tam sama:D
Nail stál na okraji bazénu a už ma chcel tam hodiť, no ja som sa ho chytila ako kliešť a do vody sme spadli obaja.Keď sme sa vynorili, Nial sa na mňa šokovane pozeral.Toto asi nečakal ,len som sa usmiala a mykla plecami.Na brehu sa dievčatá zvíjali v krčoch.,,Pozor, letím.´´-skríkla Fizzy a skočila do bazéna.Za ňou skočili aj ostatné dievčatá.Začali sme sa potápať a špliechať.Nail ma zrazu chytil okolo pása, vyhodil do vzduchu a potom  zatlačil hlbšie pod vodu.Keď som sa vynorila stál len niekoľko centimetrov od mojej tváre. Cítila som jeho dych,rýchlo som sa prebrala a potopila ho.

LOUIS
Keď z dverí vybehli dievčatá bol som najšťastnejší. Konečne som mohol byť s nimi.,,Mami.´´-skríkol som a od radosti ju chytil okolo pása a začal sa s ňou točiť. Dievčatá sa vrhli na chalanov, mama prišla ku mne aj s nejakým dievčaťom. Mala dlhé čierne vlasy, veľké hnedé oči a plné pery. Bola pekná taká zlatučká.
,,Loius toto je Betka. Betka toto je Louis.´´-prehovorila mama.ČOŽE? Toto je tá Betka? Ok beriem späť. Nie,nie je zlatá. nenávidím ju. Usmiala sa a podala mi ruku. No však počkaj ten úsmev ťa čoskoro prejde. Trošku silnejšie som jej stisol ruku.,,Ssss.´´-odtiahla ju odo mňa a začala si ju trieť. Asi som to trošku prehnal.Ale čo už.O a aby som nezabudol: ,,Mami Nailovi odchádza lietadlo až pozajtra, tak tu s nami zatiaľ ostane,nevadí?´´Jo aspoň tu nebudem sám. ,,Jasné že nie.Poď Nail mám navarené tvoje obľúbené lasagne.´´,,Oooo, teta Lucy to si nenechám ujsť.´´ Ako inač. to by nebol Nail. Pokiaľ ide o jedlo dokáže zabudnúť na všetko ostatné.
Narýchlo som sa rozločil s chalanmi. Veď zajtra sem dôjdu. Potom čo Nail dojedol všetky lasagne sme si sadli do obývačky a rozprávali im o všetkom čo sa dialo na turné. Neviem kde bola Betka,ale keďže som sem-tam počul nejaké buchnutie z kuchyne,domyslel som si že je tam. Aspoň na niečo je tu dobrá.
Celý deň sme sa obchádzali, nemal som náladu na ňu. Išiel som si vybaliť veci do izby, neviem kde je Nail,ale asi niekde blázni s dievčatami.
Vyšiel som na záhradu odkiaľ sa ozýval hlasný smiech. Keď som videl čo sa tam odohráva, stúpla do mňa zlosť ale aj závisť? Nielenže mi kradne mamu  a sestry a Molly s Konnym. Teraz mi kradne aj kamoša.Naštvaný som treskol balkonovymi dvermi a odišiel do izby.


5 komentárov:

  1. Užastná časť :) a veľmi pekná story :) rychlo ďalšie časti! :D lebo som fest zvedavá čo bude ďalej :D prosiiiM :D rýchlo a veľa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dnes už nepridám prepáč ale nestíham..práve sa sťahujeme :D ...ale zajtra bude určite :)...som rada že sa ti páči :)

      Odstrániť
  2. jaaj aha :D dobre už sa teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super :)) ale ináč to je niall...ale to je jedno je to super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a fakt sorry :) :D :D :D sekla som sa ale ďakujem za opravu :D

    OdpovedaťOdstrániť