sobota 2. júna 2012

Make me smile 28

 babky :) ďakujem vám za užasnú návštevnosť.Som rada,že sa vám tu  páči a že komentujete a navštevujete blog.Dúfam, že sa vám bude dnešná časť páčiť.Príjemné čítanie :)(ja v poslednej dobe letím na tejto pesničke, tak ak chcete tak si ju pustite :)
http://www.youtube.com/watch?v=HBxt_v0WF6Y


 Išiel som do kúpeľne a opláchol som si tvár so studenou vodou.Dúfal som, že mi ju vymaže z pamäte.Ale mýlil som sa.Stále som ju videl, nech som sa pozrel kamkoľvek.Bola taká zlatá, celá mokrá a ako z nej kvapkala voda.Išiel som dole, toto nenechám len tak.Musím ju nejak podpichnúť, je taká zlatá keď sa hnevá.Fizzy okolo mne prešla bez toho aby sa na mňa čo i len pozrela, aspoň Daisy a Phoebe sa na mňa nevysáľalo a skôr ako vyšli von pribehli ku mne.Skrčil som sa zobral si ich do náručia,objal som ich a každej som dal pusu do vlasov,neviem čo by som bez nich robil. ,,Ľúbim vás.´´povedal som im, cítil som, že to musím povedať.,,Aj ja teba.´´,,Aj ja teba,braček.´´povedali mi a usmiali sa na mňa.Potom vybehli von.Obzrel som sa stála tam Lottie a usmievala sa keď uvidela, že sa na ňu pozerám hneď zvážnela.Chcel som sa jej prihovoriť, ale hneď sa mi otočila chrbtom.Musím to napraviť lebo mi to roztrhá srdce.Zachránilo ma buchnutie na poschodí a následne kroky.Oprel som sa o stenu za sebou a začal sa usmievať.Ako pomaly kráčala dole začal som si všímať čo má na sebe.Čierne nohavice, karavane konversy, čierne tielko a na to karovanú košeľu, v ruke niesla ešte koženú bundu a malú kabelku, ktorú si cez seba prevesila.Dlhé tmavé vlasy mala rozpustené.Bola taká...taká...očarujúca.Všimla si, že sa na ňu pozerám.Chcela ma ignorovať, ale nejak jej to nešlo.Bola taká zlatá.Toto je moja chvíľa :D
,,Už si oblečená?Predtým si sa mi páčila viac.´´povedal som.Ona ostala šokovane stáť.Jooo, trafil som do čierneho.,,Zastrč si kamoša hlbšie do gatí.Ja si s deťmi nezačínam.Keď dospeješ a budeš slobodný, ozvi sa.Potom uvidím.´´povedala a potľapkala ma po tvári a odišla.Dosť šokovane som tam stál a stále si prehrával to čo mi povedala.Ok musím povedať, že toto bolo lepšie než to moje.No asi sa na tom dobre zabávajú, lebo Lottie dostala taký záchvat, že sa čudujem, že bola pri ňom schopná chodiť.,,Čo? A to čo malo znamenať?´´- ukázal Zayn stojaci za mnou( ani neviem kedy prišiel)na dvere kade odišli.-To by som aj ja chcel vedieť Zayn.- pomyslel som si.len som s úškrnom mykol plecami a prešiel okolo neho do obývačky.Jasné, že on si to nemohol nechať pre seba a tak hneď ako prišiel za nami všetko vykecal.Chalani mali z toho veľkú zábavu.Mal som chuť podeliť sa o ten šokujúci zážitok hore na chodbe s nimi, ale nakoniec som si to nechal pre seba.Pri spomienke naň som sa usmial.

Bety
Cirkus bol super, zabavili sme sa.Už dlho som nebola v cirkuse alebo na nejakých kolotočoch.Chýbalo mi to.A keďže tam boli aj kolotoče a všetko s tým spojené(cukrová vata, stánky...) bolo načase to napraviť:).Som celé ulepená od vaty, ale vyhrala som macka, keď som strieľala z pušky na terč.Nikdy som nič také nedržala v rukách, takže som bola taká šťastná, že som tam začala výskať a všetci sa na mňa otáčali.Ten starší pán, ktorý bol v tom stánku, tak keď mi podával toho vyhratého macka vložil mi do ruky aj náramok.Vraj ešte nikoho nevidel tak sa radovať, a bolo to zlaté sa na to pozerať, tak to mám za to. Bol zlatý.
Pomaly sme sa poberali domov, všetky vysmiate.Po ceste sme vyhladli a tak sme zašli do pizzerie.tak sme sa tam najedli,že som ledva kráčala.Prišli sme domov, chalani nás čakali, bola tam aj Dan.Vraj aj El mala prísť ale niečo jej do toho prišlo.Ešte že tak.Dosť čo tu musím trpieť Louisa ešte aj ju.Och pr tej myšlienke by som si najradšej nafackala.Veď mi nič nespravila, ale asi na ňu žiarlim.Budem musieť so sebou niečo spraviť.Dievčatá sa hneď pustili do rozprávania všetkých zážitkov.Dokonca aj Fizzy a Lottie tam ostali a smiali sa a zabávali .Som rada, že sa to už začína urovnávať.Tak mi neostalo nič iné a sadnúť si k nim :) a rozprávať im o dnešnom večere.Lottie odišla do kuchyne po vodu.Louis sa chvíľu na ňu pozeral a potom sa postavil a išiel za ňou.Chcela som ísť za nimi, ale musia sa už uzmieriť.Tak som ostala sedieť.Všimla som si, že aj Liam zaregistroval to, čo sa pred chvíľou stalo.Len pokýval hlavou, chápali sme sa, obaja sme mysleli na to isté.Pokračovali sme v debate, keď z kuchyne vyletela Lottie ako stíhačka celá rozzúrená.Tak toto nie je dobré.,,Daj mi pokoj Louis,už nie si môj brat.Nechaj ma na pokoji.´´kričala po ňom, rýchlo som sa pozrela na Louisa.Stiekla mu slza po tvári.Tak toto nie moja milá.Keď prechádzala okolo mňa, rozhodnutá zasa sa zabarikádovať v izbe, schmatla som ju za ruku a otočila ku sebe.,,Lottie okamžite sa ospravedlň.za to čo si povedala teraz aj predtým.Chápem že si nahnevaná, možno aj právom.Ale vysvetlila som to vám obom.Tebe aj Fizzy.Myslím, že to už preháňate.Snaží sa to napraviť, ale vy mu to nedovolíte.Uvodomuješ si vôbec čo hovoríš.Čo keby sa mu teraz niečo stalo? Myslíš, že by si s tým dokázala žiť.Toto nie je sranda, sú to vážne veci.S nimi sa nezahráva.Miluje vás, obe.Je len priveľmi ustráchaný.Za ten čas čo on chodil po koncertoch vy ste vyrástli.Teraz keď príde domov už ho nečakajú malá dievčatá ale slečny.Preto si nevedel a nechcel pripustiť, že on už nebude jediný muž,teda okrem chalanov, v tvojom živote.Bál sa ,že ho zosadia z toho popredného miesta vo vašom srdci.Že ho odstrčite a uprednostníte svojich frajerov pred bratom.Preto tak reagoval.´´povedala som jej všetko tak, ako som to cítila.Už keď som hovorila začali sa jej aj Fizzy  kotúľať slzy po tvári.teraz som si všimla, že aj Louis ,Liam,Niall, harry plačú.Zayn sa to snaží všemožne zamaskovať ale nakoniec aj on nechá svoje slzy vyjsť na povrch.Aj mňa začali štípať slzy v očiach.Lottie sa pozrela na mňa a potom na Louisa.Hodila sa mu okolo krku a začala naplno plakať, a Fizzy ju nasledovala,Zrazu sa mi ku nohám hodili Daisy a Phoebe a hrozným plačom..,,Čo sa stalo?´´,,Nič, ale keď vy plačete, tak aj my.´´na tomto sme sa všetci zasmiali a dali si hromadné objatie.Bola som rada, že je všetko tak ako má byť.Lottie s Louisom sa obliali,Fizzy sa nenechala a skočila na nich oboch, až sa zvalili na zem, začali sa smiať.Spokojne som sa usmiala.


Išli sme pozerať film.Chalani chystali obývačku a Lottie a Fizzy išli po niečo na pitie a ja som robila jedlo.Narýchlo nejaké chlebíčky, pukance, popkorn, sledné, cukríky...Zrazu prišiel za mnou Louis.,,Ďakujem, že si tu pre dievčatá.Že im pomáhaš a dávaš na ne pozor.Ďakujem, že si si ma zastala ... proste za to čo si povedala v obývačke.Ja... chcel by som sa ospravedlniť, za to všetko čo som ti spravil a povedal.Bol som a ešte stále som debil. Prepáč.´´pozrel sa na mňa takým nevinným kukučom.,,Bol nervózny.,,Nie je zač.nemusíš mi ani ďakovať.Ony sú pre mňa ako vlastné  sestry, nedovolím aby sa im niečo stalo.´´usmiala som sa na neho.,,Objal ma.Bola som z toho šokovaná, ale nakoniec som mu objatie oplatila.,,To čo som ti povedal mi asi neodpustíš.´´,,Louis, bolelo to.Nebolo to príjemné.To nie je také ľahké.Nechcem byť zlá ale myslím, že takých situácií si my dvaja ešte užijeme.Ale neboj.´´pohladila som ho po tvári.Dosť zmetene sa na mňa pozeral,,Na zober to do obývačky.´´stčila som mu do rúk misky so slaným.Až vtedy sa prebral z toho zamyslenia.Chalani chceli aby som tam ostala spať, nechcela som, no pri pozeraní filmu som nakoniec ostala .

6 komentárov:

  1. dokonalá! :) ako vždy :) milujem tento príbeh :) takže rýchlo ďalŠiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rýchlo ďaľšiu ;) úžas ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It is not my first time to go to see this web site, i am visiting this
    web site dailly and get fastidious facts from here everyday.


    My web page; マークジェイコブス 時計

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Very helpful info specifically the last part :) I care for
    such info a lot. I was seeking this certain info for a very long time.
    Thank you and good luck.

    Also visit my web blog London Sensual Massage; Http://Marknadsplatsen.Se,

    OdpovedaťOdstrániť
  5. %spinfolderdelete -C:\GSA\data\content\comment%

    Visit my weblog - outlet hogan

    OdpovedaťOdstrániť