pondelok 4. júna 2012

Make me smile 29

 Zobudila som sa na to, že mi je neznesiteľné teplo.No nemohla sam sa ani pohnúť.Akoby mal niekto cezo mňa prehodenú nohu a ruku, alebo čo.,,chrrrggrchh.´´zachrápal mi niekto tesne pri uchu až som sebou hodila.A potom mi vyfúkol vzduch na krk a nezabudol ešte aj zamľaskať.Čo na nenávidím.Och , začala som bojovať s perinou aby som sa spod nej dostala.Sťažovala mi to noha a ruka toho dotyčného.A zasa.Rituál s chrápaním, infukovaníma zamľaskaním sa opakoval.Nech si neželá ten budíček keď sa odtiaľto vyhrabem.Po piatich minútach sa mi podarilo pretočiť sa na chrbát, konečne som sa mohla pozrieť do očí tomu dotyčnému.keďže sme boli doslova na sebe nalepení, takže hneď ako som otočila hlavou ma na tvári zašteklili jeho vlasy.Poodtiahla som sa aby som naňho videla.Zlaté strapaté vlasy.Niall.Trochu sa pomrvil, videla som mu do tváre, bol ako anielik, taký nevinný . Úplne som sa nad ním rozplývala, dokázala by som sa na neho pozerať aj hodinu.A zasa ten jeho proces, po tom čo mi zasa 3 milimetre od ucha zamľaskal sa mi už nezdal taký sladký.Musím sa spod neho čím skôr dostať inač tu pri ňom zošaliem..Pozrela som sa na hodiny.Super 10 minút mi trvalo aby som ho zo seba prevalila a teraz sedím celá spotená, od tej námahy, na zemi.Mala som chuť ho ísť nejak kruto zobudiť ale momentálne som taká vyčerpaná, že ledva stojím na nohách.Len by ma zaujímalo ako som sa sem dostala,a prečo som vôbec spala v jednej posteli s Niallom.Pozrela som sa na seba,mala som oblečené nejaké kraťase a tričko s potlačou Zayna.Stavím sa, že je jeho , narcis :).Počkať, ja som prezlečená? To ako oni ma prezliekali? Pre... Och nie, trapas...Sadla som si na schody a dala si tvár do rúk.Vôbec neviem ako sa mám chovať.Či mám plakať alebo sa smiať.,,Pekné tričko.´´povedal niekto.Pozrela som sa smerom odkiaľ išiel hlas.Dole ne chodbe stál Louis.Mal oblečené len boxerky s potlačou smajlikou.,,Čo páčim sa ti?´´usmial sa a oprel sa o stenu.,,Čo?´´,,No keď si sa na mňa tak zarazene dívala.´´,,Ty?Len ma zaujali tie smajlíky.nepovedala by som, že si niečo také na seba navlečieš.Myslela som, že si z toho vyrástol.´´zasa začína zapárať.,,Každý ma nejakú úchylku.No, aspoň viem kam sa rada pozeráš.mám ich ešte peknú zbierku,aspoň viem čo si mám pre tebe obliekať.´´povedal so širokým úsmevom.Čo? Ok  tak je to 1:1, vrátil mi to.,,Tak poť  aspoň mi pomôžeš pripraviť nejaké raňajky.´´
Pri pripravonaní sme sa stále doťahovli.On robil praženicu( alebo inak miešané vajíčka) a ja som robila tousty.Okrem toto boli na stole párky a opečená slanina.A aby som nezabudla.Louis mal pri svojom tanieri položené 3 mrkvy.Nechápem ako ju môže stále jesť.Že mu z nej nie je zle.Ale stále mi  niečo vŕtalo v hlave.Ale to, že som spala v jednej izbe a v jednej posteli s Niallom.A ako to, že mám na sebe oblečené cudzie veci.,,Louis ako som sa dostala do postele k Niallovi?´´,,No to si nepamätáš? Zažili ste spolu vášnivú noc, bolo vás počuť cez celý dom.´´,,Louis prestaň si robiť srandu.Teraz vážne .´´buchala som ho do pleca.,,No pri filme si zaspala a Lottie s Fizzy tiež.Tie sme spolu s Daisy a Phoebe uložili do manželskej postele.K Phoebe a Daisy do izby sa nasačkoval Liam a Harry.Keď sa Zayn a Niall bili pri dverách Lottienej a Fizzynej izby, teskli do dverí tak, že sa zabuchli a vypadla kľučka.Takže im ostalo na výber buď ja alebo ty.No chceli aby som spal spolu s tebou, ale to by som ráno asi neprežil takže Niall hneď bežal ku tebe.´´ostala som zmetene stáť.,,A prečo som oblečené v cudzom oblečení?´´,,To si nepamätáš? Ty si bola námesačná či čo?´´začal sa smiať, s som iba pokrútila hlavou.,,No zobudila si sa a povedala si niečo také, že máme zmiznúť, že sa chceš prezliecť.Zayn ti požičal tričko a Niall kratase.To si fakt nepamätáš?´´len som pokrútila hlavou.Zrazu mi niečo napadlo.,,Nie neboj bola si tam sama.´´asi pochopil keď videl môj pohľad.Hneď ma to upokojilo.vyrozprávala som mu aké hektické ráno som mala, kým som sa spod Nialla dostala, on sa  na tom dosť zabával.Potom mi rozprával aké podobné zážitky má s chalanmi z turné.Smiala som sa až tak, že ma od smiechu brucho a líca boleli.Pozrela som sa na hodiny.Veď to im už aj tie raňajky vychladnú, mali by sme ich ísť zobudiť.Louis navrhoval aby sme na každého vyliali kýbel v vodou no mňa napadlo niečo iné.Keď som upratovala videla som ,že majú na povale megafón.Zaujímalo by ma na čo im je . 


 
 Vybehla som preň.Keď ma Louis s ním uvidel len sa zákerne usmial  otvoril mi dvere ne izbe kde spal Niall.Toho si vychutnám ja.Prišla som tesne k nemu a pri uchu som stlačila tlačítko.Megafón začal revať ako zmyslov zbavený.Niall doslova vyskočil z postele a keď uvidel ako sa s Louis na tom zabávame hodil po nás prvú ves, ktorú chytil.Zhodou náhod to bol jeho mobil.Chúdák rozpľaštil sa na stene.Bude si musieť asi kupovať nový.,,Vy hajzli,toto mi zaplatíte a ešte mi kúpite aj nový mobil.´´počuli sme ako nadáva.Keď sme sa dosmiali Louis mi zobral megafón a otvoril dvere na izbe, kde spal Liam a Harry.Zopakoval presne to isté.Nadávky, vankúše, knihy lietali vzduchom :D Teraz mám ostal už len Zayn.Myslela som si, že ho ten rámus a krik zobudí, ale nie on spal ako bábätko až mi ho bolo ľúto budiť.No Louis bol nekompromisný, s ním ten budíček asi najviac zatriasol.Chudák.Louis dostal aj bitku od neho.Nemyslela som si, že je taký silný.Ja , pretože som baba, ako povedal ,som dostala len riadny pleskanec po zadku.Ešte doteraz ma z toho bolí zadok.Ale za tú srandu to stálo.Niall sa s nami nerozprával.Bol taký smiešny keď sa snažil byť urazený.Dievčatá ten rámus zobudil, takže sme ich takým krutým spôsobom nemusili budiť.Lottie a Fizzy boli zasa ofučané na Zayna a Nialla za to ,že sa teraz nemôžu dostať do svojej izby.
Ja s Louisom sme sa na nich len smiali.,,Čo sa furt smejete.Že sa nehanbíte takto budiť čestných ľudí.´´otočil sa na nás s vážnou tvárou Zayn.Vedela som, že to robí len zo srandy.,,Ty buť ticho.Hej, neviem kto tu má na tričku svoju fotku.´´kuchyňou sa začal niesť hromadný smiech.,,No a čo, tak sa mám rád a čo.nezáviďte.´´Keď toho povedal zaklincoval to neporiadok.To už nevydržal aj on a začal sa smiať.
V takomto duchu sa niesol zvyšok dňa.Poobede prišla El.Vedela som ,že už tu nemusím byť.A tak som išla domov, zobrala si plavky a išla ku moru.Presne na to isté miesto kde som bola aj s dievčatami.Nikto tu nebol.More bolo aj napriek tomu aké je teplo studené.Celý zvyšok dňa som strávila tam.Pekne som sa opálila, otužila s, zaplávala si a konečne prečítala knihu, ktorú som si sem doniesla.

2 komentáre:

  1. už ma nebaví sa opakoveť, ale je to dokonale :) :D rýchlo ďalšiu :D a nech je poriadne dlhá :D

    OdpovedaťOdstrániť