utorok 5. júna 2012

Make me smile 30


Ďalší deň sa začínal super.Pred tým než som išla ku Tomlisonovcom som ešte narýchlo skočila na twiter.Nie, nie som fanúšikom Twiteru, ani Facebooku.Síce som prihlásená na Facebooku, ale to len preto, aby som vedela čo sa deje a aby som mohla komunikovať s ostatnými.Twiter som si založila až tu v Anglicku, keďže som zistila, že Facebook tu upadol a všetci momentálne žijú Twiterom.Chcela som byť v kontakte s Lottie a Fizzy.Naučili ma ako sa v tom pohybovať a nie je to až také strašné.No, aby som sa vrátil k tomu kde som skončila.Rýchlo som ešte skúkla Twiter a našla som tam nový Harryho príspevok:
Takže Louis nám varí, to som zvedavá na tie raňajky.Keď som prišla k nim domov myslela som si, že už na stole budú mať prichystané raňajky a ja ich nebudem musieť prichystávať.No mýlila som sa,,A kde máte tie raňajky?´´opýtala som sa ich, keďže všetci sedeli spolu kuchyni pri stole a každý jedol iba jogurt.Ako som si stihla všimnúť Niall ich mal pred sebou už 5 prázdnych, teraz jedol jeden a ďalšie 4 ho ešte len čakali.kam to ty chlapec len dávaš?,,Opýtaj sa Louisa.´´povedal Zayn.,,Skôr sa pozri do koša.´´začal sa smiať Harry.Išla som sa teda pozrieť.Vošla som do kuchyne, smraduuuuu tam bolo ako....V koši bola hodená celá prepálená pandvica a niečo čierne, ani nechcem vedieť čo to predtým bolo. Pochopila som prečo sú všetci o jogurtoch.Išla som za nimi do jedálne, že sa ich spýtam či si dajú niečo iné jesť.Až teraz som si všimla, že Liam je ten jogurt s vydličkou.

Pozrela som sa na neho,či je kompletný.No jasnééé, už mi to došlo.Čítala som niekde, že sa bojí lyžičiek,myslela som si, že je to len nejaký ťah, aby som na seba upútal väčšiu pozornosť.Ale podľa toho čo som teraz videla to tak nie je.Ale predsa len.Skočila som si po lyžičku a išla i ňou ku Liamovi.,,Liam, na tu máš lyžičku.jedz to s tým´´vydličku som mu vytrhla z ruky a strčila mu tam lyžičku.pozeral sa na ňu ako na niečo čo ešte nikdy nevidel.Vypleštil oči, otočil sa ku mne,vytrhol mi vydličku z ruky a strčil mi tam lyžičku.,,Nie dik, ale ja si vystačím aj s týmto.´´,,Takže je to pravda? Naozaj sa bojíš lyžičiek?´´začala som sa chechtať.,,No  a čo každý sa niečoho bojí.´´odvrkol mi.Asi sa ho to dotklo.Už som to neriešila.Išla som  do kuchyne a pripravila im ešte nejaké chlebíky, veď z tých jogurtov sa nemohli najesť.,,Prečo ste si vlastne nespravili niečo iné?´´opýtala som sa keď som prišla k nim.,,Lebo niekto nám spravil v noci nájazd na chladničku a špajzu a teraz v nej nič nie je, že Niall.´´obrátil sa Harry s dosť vyčítavým tónom na Nialla.On chudák len sklonil hlavu.Pohladila som ho po chrbte.,,Tak teda Niell to vynahradí a skoči do obchodu a dokúpi zásoby.A Zan ty mu s tým pomôžeš.´´povedala som.,,A prečo ja ?´´,,Lebo Nialla poslať samého do obchodu....však to by sa do večera nevrátil.´´,,Tak za to ti teda pekne ďakujem.´´povedal Niall.Síce s urazeným hlasom, ale ja som vedela,že to len hrá.Zayn nafúknul líca, tak som k nemu prišla a pleskla mu po nich .,,Aúúúú´´začal si ich trieť.Och chlapče.Len som so smiechom pokrútila hlavou  hodila im kľúče od auta.Zatiaľ čo oni boli na nákupe ja som išla hore popostieľať postele.Prišiel za mnou Harry a začali sme sa tam biť s vankúšmi.Nakoniec sa to nejak zvrhlo a bitka pokračovala po celom dome.Všade bolo perie z podlavkov.Naozaj by ma zaujímalo kto to bude upratovať.,,Tak a kto teraz ten bordel upracie?!´´otočil sa ku nám Louis s bojovým postojom.,,Bety, ty to upracieš!´´ukázal na mňa Harry prstom.,,Ja?´´,,Áno ty, ty si to začala.´´,,No dovoľ.´´ strčila som do neho a on zasa do mňa.Začali sme sa tam strkať, až nakoniec do mňa strkol tak, že som spadla z pohovky, na ktorej sme obaja sedeli.Chytila som ho za nohavicu a stiahla ho k sebe.Začali sme sa tam biť a šťekliť.Až nás musel Liam a Niall rozdeliť.,,Harry, ty si zober vysavač a daj to tu doporiedku.´´prikázal mu Louis.,,Ja? Ale prečo ja? Veď ona to začala aj ona sa ohadzovala!Prečo to musím robiť ja?!´´,,Lebo si najmladší a na najstarší a logicky aj najmúdrejší.´´povedal a pri tom si napnul hruď a päsťou sa do nej buchol.,,Ale...´´,,Pššš´´Harry sa teda chtiac nechtiac musel pobrať povysvať a vysávať celý dom.Chudák.,,To mám u teba.´´zašepkal mi do ucha keď sme odchádzali z obývačky.,,A ešte k tomu mám u teba aj mrkvový šalát.´´,,Hej, nechceš toho nejak priveľa?´´zasmala som sa.Aj tak by som mu ho musela spraviť, inak by ma užral k smrti.
Ako som povedala.Niall a Zayn sa vrátili o 3 hodiny.Zayn s plnou taškou najrôznejších kozmetických prípravkov a Niall ešte so zvyškami jedla na tričku a brade.Takže podľa toho usudzujem,že boli ešte v Nandos.,,Niall, ty si bol v Nandos?!Zasa si si tam išiel naplniť brucho ale na tých čo tu mrú hladom nemyslíš!´´ukazala som na neho prstom,,Nie, nebol som v Nandos.To Zayn sa tak dlho zdržal v drogérii.´´snažil sa brániť a zvaliť všetko na Zayny.Zayn sa na neho otočil, že mu niečo povie ale ja som ho predbehla.,,Niall z tohto sa už nevykrútiš.Tvoja brada a tričko hovoria za všetko.´´Niall sa pozrel na tričko a potom vystrúhal úsmev ala ja nič.Na to sme sa začali všetci smiať.Louis sa s chalanmi pripravoval na záhrade na zápas.Volali ho, či by si nešiel zahrať futbal a on to bral všetkými desiatimi.A kto  by nie, aspoň na chvíľu sa stane normálnym chalanom akým bol kým nešiel do X-faktoru.Lottie a Fizzy pribehli ku mne a začali byť až podozrivo nápomocné.Počkala som kým budeme mať skoro celý obed hotový(však prečo ich nevyužiť :) a potom som sa k nim obrátila.,,Tak a teraz s pravdou von.Čo naozaj chcete?´´pozreli sa na seba a potom obe na mňa hodili psí pohľad.,,Vieš chalani nás pozvali zajtra von na rande.Máme ísť do kina.´´začala Fizzy.ja som vedela, že niečo chcú.,,Aha, a ďalej?´´,,No a tak sme ťa chceli spracovať, či by si nejak nepresvedčila Louisa aby nás pustil.My sme sa o to už pokúšali, ale nechce o tom ani počuť´´dokončila Lottie.Zahryzla som si do spodnej pery a otočila sa dozadu, cez okno som sa pozrela na Louisa.Akurát sa pozrel aj on  keď videl, že sa na neho pozerám usmial sa.,,OK, pokúsim sa o to.´´povedala som nakoniec.,,Aaaaaa. supééééér.´´ozvali sa celým domom vresky.Skočili na mňa v rýchlosti ma objali, dali pusu každá na jedno líce a bežali preč.Usudzujem, že im to išli hneď zavolať.A pritom ešte nemajú isté, či ich vôbec Louis pustí.Asi mi pri nich praskli bubienky.

Neskôr na zápase
Ako som povedala asi prvých 20 minút tu nikto nebol a teraz? Na pletive, ktorým je ohradené ihrisko je nelepených asi 50 dievčat a stále prichádzajú ďalšie.Zo začiatku na mňa zazerali ale ignorovala som ich.Zakaždým čo dali naši gól sme s dievčatami vyskočili  a začali sme tancovať čo nás napadlo.Nesvôr za nami prišla Danielle.je fajn.Asi sme si vykričali hlasivky.Nakoniec okrem Louisa išli hrať aj ostatný chalani.Je vidno, že sú zohratí.Sú spolu v tíme a momentálne vedu 22:10.A z toho asi 16 gólov dal niekto z chalanov.
Musím povedať, že to chalanom ide.Keď som sa na nich pozerala.Na tie vyšportované telá a nohy.Vŕŕŕŕŕ.A keď po nich tiekol pot.Kým som ich necítila prišlo mi to neskutočne sexi.A čo som najviac žrala? Tie žily na rukách.Och, mrela som.Asi sa budem chodievať pozerať na futbal častejšie.Vyhrali sme na plnej čiare :)Keď sa chalani išli prezliecť a prechádzal okolo mňa Niall naklonil sa ku mne a zatriasol hlavou.Všetok pot na mňa vyfrkal.Hneď za ním išiel Harry a potom Lous.Všetci to spravili tak rýchlo, že som ani nestihla im za to nadať.Dan sa začala hrozne smiať ale potom mi podala vodu, ktorou som si umyla ich pot z tváre.Fuj.Keď chalani vyšli už prezlečený bola som odhodlaná to tým trom vrátiť, bolo mi jedno že sú tu fanynky a že ma uvidia.


5 komentárov:

  1. :D :D super ako vždy :) už sa teším na ďalšiu :P takže fakt rýchlo ale rýchlo ďalšiu :D lebo ja som závislá :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takže... v piatok ,včera a dnes som prečítala všetky časti a bajuš....nemám slov :)...keď si mi to ešte rozprávala tak som to tak nevnímala a teraz waw!! :) :) :) ...krása...klobúk dole...takže rýchlo ďalšiu :D :D :D ...Vejuš ;) alias Me ;) :P :D :D...j

    OdpovedaťOdstrániť
  3. užasna... mám prečítané všetky časti pls pridaj novuuu :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť