streda 13. júna 2012

Make me smile 32


Pozrela som sa tým smerom vo dverách trčala Louisova tvár.Keď som ho tam videla stáť zošuchla som sa hlbšie do vody, hoci aj tak by nemohol nič vidieť pretože všade naokolo bolo toľko peny, že by sa v nej skovali aj ďalší traja.Ale aj tak.Veď ja tu ležím úplne nahá vo vani.,,Tak čo chrbát už lepšie?´´opýtal sa a sadol si na pračku, kde som predtým sedela ja.Chvíľu som sa na neho pozerala, to ho ako nenapadlo sa spýtať či sem môže ísť?Hej spýtal sa ale ako takto si tu sadnúť.To ho ako nenapadá, že sa tu môžem cítiť trápne? Ponorila som sa do vody tak, že mi trčala len hlava.,,Hej už je to v pohode, len to blato nemôžem zo seba dostať.´´zasmiala som sa.Musela som zo seba nejako dostať tú nervozitu.Všimla som si, že on je už okúpaný.Vlasy má ešte mokré a sem-tam mu na tričko padne ešte kvapka vody.,,Tak ukáž ja ti pomôžem.´´zoskočil z práčky a už aj stál pri mne.Strhla som sa až sa trochu vody vylialo na zem.,,Čo.Veď ja nehryziem.´´usmiala sa a už sa chystal vkročiť do vane.Vypleštila som oči a nalepila sa na druhý kraj vane.Mal oblečené kraťase a bosé nohy, takže sa nezdržiaval vyzlekaním.Keď videl ako sa na neho pozerám len sa zasmial a pokrútil hlavou.Postavil sa do vane a sadol si na jej okraj.Chrbtom sa oprel o stenu za ním.Presne takto som sedávala ja, keď som išla Daysi alebo Phoebe umývať vlasy.Zrazu sa ku mne načiahol.Vykríkla som ale to som už bola dotiahnudá k nemu.,,Veď ja nehryziem neboj sa.´´tak jemu sa to hovorí.Bola som pripravená hocikedy vyskočiť z vane a niekam újsť.Ale teraz som tam sedela ako prikovaná a nebola som schopná sa čo i len pohnúť.Len som sedela a čakala čo sa bude diať.Zobral si do ruky húbku na umývanie a natlačil si na ňu šampónu a potom mi ňou začal jemne chodiť po chrbte.Bolo to príjemne, až teraz som pochopila, že mi nechce ublížiť a tak som sa prestala triasť od strach.Alebo nervozity, že je až tak blízko mňa a k tomu ešte keď som nahá?Pomaly sa začal húbkou posúvať nižšie a nižšie po mojom chrbte.Keď bol skoro blízko krížov akoby do mňa udrel bleska a trhla som sebou.,,Prepáč.´´zašepkal.O čo mu ide? Skúša ma koľko mu dovolím?Asi už mi všetko blato odstránil, keď odložil húbku nabok.Myslela som, že už vyjde z vane ale namiesto toho sa jeho ruky usadili na mojej krčnej chrbtici a začali ju jemne masírovať.Úplne som stŕpla.,,No tak uvoľni sa, takto ti môžem len ublížiť.´´povedal a pokračoval v masírovaní.Poslúchla so ho.Zavrela som oči a nechala sa unášať tým príjemným pocitom.Horúca voda, bublinky,Louis, jeho prítomnosť a k tomu masáž priamo od neho.No nie som náhodou v raji.Pomaly mi začal chodiť s rukami po pleciach smerom dole potom sa s nimi vrátil a masíroval mi krk.Po chvíli začal s nimi ísť od krku smerom dole po mojej hrudi.Dosť skoro som sa od neho odtiahla, skôr ako stihol niečo...no ako to nazvať....no chápeme sa :).Pozerali sme sa na seba, odrazu som sa začala hrozne červenať, strašne som sa hanbila.Ešteže všade bolo toľko peny a on nemohol vidieť ani kúsok môjho tela.Louis si odkašľal a postavil sa, vyšiel z vane von a začal si utierať nohy.Niečo mi napadlo.Keď tak stál ku mne otočený chrtom vyšpliechla som na neho vodu.Louis vykríkol a otočil sa na mňa.,,Tak to si...´´nedopovedal pretože som mu do tváre vyfúkla kopu peny.Pena sa mu usadila na nose brade čele vlasoch.Začala som sa na ňom smiať, bolo komické sa na neho pozerať.Louis si zotrel penu z tráve a začal ma tiež oblievať a fúkať na mňa penu.Mne to na rozdiel od neho bolo jedno, pretože som nebola už prezlečená do suchého.Ako sme sa tam tak doťahovali schmatla som ho za ruku a potiahla.Keby som vedela čo bude nasledovať určite by som to nespravila.Louis sa šmykol a skončil spolu so mnou vo vani.Keď sa vynoril boli sme od seba na pár centimetrov, naše tela sa dotýkali.Cítila som každý jeden jeho sval.Pozerali sme si do oči.Boli sme obaja ticho.Ešte sme sa spamätávali z toho šoku.Zrazu sa z chodby začali ozývať hlasy Nialla a Harryho ako sa o niečo doťahujú.To nás prebralo zo zasnenia.Louis sa vyhrabal z vane a potom si odkašľal, nepozrel sa na mňa a ja na neho.Táto situácia bola pre oboch dosť trápna.,,Počkám pred dverami.Keď budeš hotová tak zakrič, pomôžem ti do izby.´´povedal keď už držal kľučku na dverách.Až vtedy sa na mňa na chvíľu pozrel.Ešte chvíľu som sedela vo vani po jeho odchode.Potom som vypustila vodu a horko ťažko sa vytrepala z nej von.Vbehla som do sprchového kúta a zmyla som zo seba ešte zvyšky peny.Osušila som sa do uteráku,ktorý mi nachystal Louis.Začala som sa obliekať do oblečenia/pyžama , ktoré mi priniesol.Až keď som bola oblečená a pred zrkadlom som si rozčesávala vlasy a zmývala z tváre rozmazanú špiralu som si všimla, že mám na sebe vlastne Louisovo oblečenie.Vyšla som von z dverí.,,Prečo si nezakričala?Pomohol by som ti.Mohlo sa ti niečo stať.Nič ťa nebolí?´´vychŕlil na mňa Louis, ktorý čakal pri dverách.Hneď ma chytil okolo pása a viedol do izby.,,Ľahni si.´´povedal keď ma doviedol ku posteli.,,A vyzleč si tričko a ľahni si na brucho.´´Čože? Pozerala som sa ne neho či je normálny.,,Idem ťa predsa masírovať.´´povedal akoby nič.Niekam odišiel, tak som ho teda poslúchla.Vyzliekla som si tričko a položila si ho hneď vedľa seba.Ľahla som si na brucho a ruky dala tesne k telu.Až teraz som si všimla, že ležím v jeho izbe.Prepána, budem polonahá ležať pod ním.Myšlienky čo všetko by sa mohlo stať som rýchlo zahnala.Veď on nie je taký.,,Tak už som tu.bol som zobrať nejaký olej.Našiel som nejaký s vôňou medu.Hmmm asi Fizzyn.´´povedal.,,Nevadí keď si na teba sadnem?´´opýtal sa ma s dosť veľkými obavami v hlase.Čo mu mám povedať.Viem, že keď nemáte na to vhodné podmienky tak sa najlepšie masíruje, keď na dotyčnom sedíte.A tu teda vhodné podmienky niesu.Ale, predsa len.Budem pod ním uveznená.Jemne som pokývla hlavou.Ešte stále som váhala, nevedela som či som spravila dobre.Zrazu som na sebe pocítila váhu.Vedela som, že si na mňa nesadol celou váhou.Počula som ako otvoril olejček a hneď nato som pocítila jeho ruky na chrbte.Prešli mnou zimomriavky len dúfam,že to necítil.Úplne som sa rozplývala.Nemala som pojem o čase.Zatvorila som oči a nechala som sa privádzať do raja.

LOUIS  
,,Bety čo sa ti stalo?´´hneď som sa nad ňu naklonil.Srdce sa mi nepríjemne stiahlo, bál som sa,že sa jej niečo stalo.,,Ja...Asi mi seklo v chrbte alebo čo ja neviem ale tŕpnu mi nohy a nemôžem sa ani postaviť a o skrčení ani nehovorím.´´Čo najjemnejšie som ju chytil,len aby som jej neublížil a postavil som ju na nohy.Stále som sa jej díval do tváre, aby som vedel či jej náhodou niečim neblížim.Ale jej tvár sa nezvráštila od bolesti, takže som bol rád.Snažila sa spraviť krok, no podlomili sa jej kolená.Hneď som je zachytil.Pozeral som sa jej do očí.Mala ich také hlboké.,,Si v poriadku?´´povedal Liam.Myslel som, že ho zabijem.taká krásna chvíľa a on nám je prekazí.Pokývala hlavou v súhlase, no všetkým bolo jasné, že klame.Jemne som ju držal za pás.,,Tu?´´spýtal som sa jej tak, aby to nikto iný nepočul.Prikývla.Trochu som jej vyhrnul tričko a priložil som jej tam dlaň.Pamätám si, že aj otec to vždy robieval mame, keď ju bolel chrbát.na tele jej naskočili zimomriavky, musel som sa tomu pousmiať.To som s ňou dokázal spraviť ja? Jediným dotykom?
Vydýchla, teraz prešli zimomriavky mnou.Jej dych ovial môj krk a ja som mal čo robiť aby som ostál stáť na nohách.podlomili sa jej kolená.Chytil som ju a objal.Položila si mi hlavu na hruď, bolo mi jedno, že nás takto nafotia.Držal som si ju v náručí.Konečne som ju mohol držať bez toho aby na mňa kričala.Cítil som ako sa celá chveje, aká je slabá.Ledva sa držala na nohách.
,,Mali by sme zavolať záchranku.´´povedal Zayn trasľavým hlasom,,Zbláznil si sa? Zayn ukľudni sa, hovoríš akoby som zomierala či čo.Veď som v pohode, poďme už lebo to blato zo seba už vôbec nezoškriabeme.,Louis môžeš ma pustiť, to zvládnem.´´pozrela sa mi do očí.Tejto možnosti, držať ju tam blízko seba, sa dobrovoľne nevzdám.A viem, že by to nezvládla.,,No to určite, veď vidím a cítim, že ledva stojíš na nohách.´´,,Ale ..´´ pozrela sa smerom, kde stáli fanúšičky.Tak tohoto sa bojí.nečudujem sa jej.Ochvíľu to bude na nete a zas ju budú prenásledovať a nadávať jej.Najradšej by som ich vtedy všetkých niekam poslal,,Neboj sa.Je mi jedno čo o mne budú písať, my vieme ako to je.A El to vysvetlím a sú tu aj ostatní, tí jej to vysvetli.´´chytil som si ju okolo pása silnejšia aby mi nespadla a pomaly sme vyktočili.
Pomaly sme išli domov, len som dúfal, že sa o našej vychádzke nedozvedia novinári a že nás nebudú čakať.Samozrejme moje prianie nebolo vyslišané.Pred domom ich bolo neúrekom.Betka ako ich uvidela pritisla sa ku mne.Vedel som, že to nebude príjemné a zvlášť pre ňu.Hneď sa začali vypytovať sprosté otázky, a nazývali je akoby nemala ani meno.Mal som chuť chytiť toho človeka pod krk  a navrieskať na neho, že aj ona je človek a nie hociaký.Človek s veľkým Č, ktorý si omotal moje srdce okolo prsta, hoci o tom nevie.Pritisla sa mi na hruď, vycítil som, že nemá ďaleko od plaču .Novinári jej fotoaparáty tisli tesne pred tvár, smažil som sa ich odtisnúť.Ale jeden odtisnete a ďalších 5 sa tam nahrnie.Poslal som Fizzy aby išla odomknúť.Otočil som sa na Liama, pochopil čo od neho chcem a len prikývol.Hneď sa pustil do odovedania na otázky.

.,,Neboj sa, už sme skoro tam.´´zašepkal som jej.Hneď ako sme vkročili dovnútra treskol som dverami, potreboval som si niekde vybiť zlosť.Otočil som sa k nej a chytil si jej tvár do rúk, po tvári sa jej pustili slzy.Pohľad na to, ako moje slniečko plače mi trhalo srdce.Vždy sa len usmievala a teraz? Kvôli takým debilom ako sú tí vonku je jej tvárička zmáčaná slzami.Zotrel som jej ich a dal jej pusu do vlasov a objal ju. ,,Neboj sa, Liam im to vysvetlí, a ak to nepochopia o pár dni na to všetci zabudnú.´´povedal som, aby som je trošku utíšil.,,Poď pomôžem ti hore, okúpeš  sa a potom ti to namasíruje.Dnes tu budeš spať a žiadne výhovorky.´´povedal som rýchlo, hneď ako som videl, že chce niečo namietnúť.Dnes by som ju už nikde nepustil.Chcem na ňu dať pozor.,,Neboj sa, dnes nebudeš spať s Niallom.´´uškrnul som sa, ke´d som si spomenul na to, ako mi rozprávala ten zážitok.chytil som ju a pomohol som jej výjsť po schodoch, v kúpelni som ju posadil na práčku a začal napúšťať vodu.Óóóó a aby som nezabudol ešte pyžamo.Vbehol som do izby a zo skrine vybral to najkrajšie.
,,Louis vypni tú vodu ja sa osprchujem.Sú tu ďalší ľudia, aj ani sa potrebujú okúpať.´´povedala hneď ako som sa objavil v kúpelni. ,,Neboj, veď sú tu ďalšie dve kúpelne.A ty si zranená.Potrebuješ teplo.´´Usmial som sa a rukou skúsil či je voda teplá, nalial som tam peny, trošku sa mi ulialo ale veď to nevadí.,,Tak tu máš pyžamo, zvládneš to sama?´´opýtal som sa jej, hoci mi odpoveď bola jasná.Hoci prosiť by ma o to dva-krát nemusela,,Hej, zvládnem.´´povedala atak som sa teda vyparil za dverami.Rýchlo som vbehol do izby a vytiahol som si kraťase a  tričko.No samozrejme, že mi pri vyťahovaní trička úplne zospodu spadlo na zem asi 15 čo boli na ňom.Nemám čas to ísť upratať, musím sa ísť okúpať.Zbehol som delu.Vnútri už boli všetci.,,Tak čo?´´otočil som sa hneď na Liama.,,Vysvetlil som im to asi 500 krát, ale aj tak si to zakaždým pretočili podľa seba.Chvíľu bude zmätok ale potom sa to utrasie.´´vzdychol som si.Presne tohoto som sa bál.,,Kde je Betka?´´opýtal sa ma Harry, ktorý sedel na gauči.,,Hore v kúpeľni.Stails, vypadni z tej pohovky.Si zasratý ako prasa.Budeš si to čistiť?!Zmizni sa okúpať.´´Skríkol som. Postupne sme sa všetci okúpali a len Betka akosi nič.začal som sa obávať či sa mi tam neutopila.,,Môžem?´´zaklopal som na dvere a už som aj stál vnútri.Uf, neutopila sa.Keď ma uvidela zošupla sa hlbšie do vody.,,Tak čo chrbát už lepšie?´´opýtal som sa a sadol si na práčku.,,Hej už je to v pohode, len to blato nemôžem zo seba dostať.´´skrsla mi bláznivá myšlienka.Zoskočil som z práčky:.,,Tak ukáž ja ti pomôžem.´´strhla sa tak, že sa trochu vody vylialo na zem.,,Čo.Veď ja nehryziem.´´keď videla ako idem do vane napila sa na okraj vane a púlila na mňa tie veľké oči.,,Veď ja nehryziem neboj sa.´´zopakoval som. keď už som sedel a pritiahol som si ju k sebe.Zobral som si húbku na umávanie a dal ne ňu šampón.Začal som jej jemne umývať chrbát.pomaly som sa posúval s húbkou nižšie a nižšie.Chcel som vedieť až kam mi dovolí zájsť.Veď tu sedí predo mnou úplne nahá, jediné čo ju zakríva je hrubá vrstva peny.,,Prepáč.´´ povedal som potom ako sebou trhla.,,No tak uvoľni sa, takto ti môžem len ublížiť.´´povedal som potom, ako som ju začal masírovať.Bola úplne stŕpnutá, pomaly sa uvoľňovala.Ten ďiablik sa v mojom tele objavil zasa a ja som ju začal pokúšať.pomaly som išiel rukami dole po jej hrudi, odtiahla sa.Bol som za to rád, nie je ako ostatné dievčatá, váži si samu seba.nedovolí ostatným aby si z nej spravili čo chcú.vyliezol som z vane, bolo mi trápne.Utieral som si nohy, keď na mňa vypŕskla vodu.,,Tak to si...´´nedopovedal som, pretože mi do tváre vyfúkla penu.začala sa tak krásne smiať.nahodil som vražedný výraz a zotrel si penu z tváre.Začal som jej to vracať, keď ma chytila za ruku a stiahla do vody.Vynoril som sa,cítil som jej telo na svojom.Bol som jej tak neskutočne blízko, chcel som ju pobozkať.Niečo ma ťahalo k tomu aby som to spravil ale hne´d nato sa mi zjavila kontrolka v znamení El.Z chodby sa začali ozývať hlasy a tak som sa rýchlo odtiaľ vyhrabal, ešte by nás tam niekto videl.,,Počkám pred dverami.Keď budeš hotová tak zakrič, pomôžem ti do izby.´´povedal som,keď som vyšiel na chodbu začal som to všetko rozdýchavať.Premýšľal som nad tým čo sa tam stalo a čo sa mohlo stať, zo zamyslenia ma vytrhli otvárajúce sa dvere.,,Prečo si nezakričala?Pomohol by som ti.Mohlo sa ti niečo stať.Nič ťa nebolí?´´Prečo ma nezavolala? Hne´d som ju odvádzal do svojej izby.,,Ľahni si.A vyzleč si tričko a ľahni si na brucho.´´povedal som jej ke´d sme boli pri posteli.ke´d som videl jej zdesenú tvár ujasnil som to.,,Idem ťa predsa masírovať.´´išiel som do kúpelne po nejaký olej.ke´d som vošiel do izby takmer som skamenel ne mieste.Ona tam naozaj ležala .A bola bez trička.Ruky sa mi začali hrozne potiť.,,Tak už som tu.bol som zobrať nejaký olej.Našiel som nejaký s vôňou medu.Hmmm asi Fizzyn.Nevadí keď si na teba sadnem?´´začal som hrozne rýchlo rozprávať.Bol som strašne nervózny, nevedel som odlepiť oči od jej tela.Prikývla, tak som si na ňu sadol.Nie celou váhou, ešte by sa mi tu udusila.Utrel som si spotené ruky do kraťás a začal ju masírovať.Asi po  pol hodinke som si všimol že zaspala, tak som z nej zliezol a prikryl ju.Myslel som, že pôjdem dole za ostatnými, ale keď som ju tu tak videl, nemohol som odísť.Sadol som si do kresla a pozeral sa na ňu až kým som nezaspal.jej anielskú tvár som mal stále pred očami.

5 komentárov:

  1. Wau ... ja nemám slová. Ona vo vani a on pri nej ??? Ty kokos. Toto je brutal. Ja s toho nemožem. Dievča ja ťa normálne obdivujem. Táto časť je asi tá najlepšia zo všetkých. Kedy pridáš ďalšiu ???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fíha dievča. Si ma poriadne prekvapila, čo si napísala :) Táto časť je jedna z najlpeších ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem :) teraz sa tu usmievam ako nejaký dilino:D naozaj ďakujem:) Dúfam, že vás budú baviť aj tie ďalšie :)

    OdpovedaťOdstrániť