piatok 15. júna 2012

Make me smile 33


Betka
Zobudila som sa? Zdalo sa mi to? Prebehlo mi hneď hlavou.V noci sa mi sníval strašný sen o Peťovi, snívalo sa mi že....och nechcem ani na to myslieť.Nechcem myslieť na to, čo by som robila keby sa to naozaj stalo.Neviem či sa mi to snívalo alebo sa to naozaj stalo.Bol tu Louis? Snívalo sa mi, že ma prišiel utíšiť? Asi hej, je to dosť nereálne.Ležala som na boku, otočila som sa na chrbát a zahľadela sa do stropu.Počkať! Bleskovo som sa posadila na posteli.Veď toto je Louisova izba.Čo tu robím? Ako som sa tak rýchlo posadila perina,ktorú som mala doteraz vytiahnutú až po bradu mi spadla.Kurnik, veď ja som bez trička.Rýchlo som si schmatla perinu a pritisla si ju k telu.Poobzerala som sa dookola aby som sa ubezpečila, či tu naozaj nikto nie je.Izba bola prázdna,iba na kresle vedľa postele bola prehodená deka.Vyzeralo to ,akoby tam niekto donedávna sedel. Na operadle toho kresla bolo prehodené tričko, ktoré som mala včera na sebe, začala som si ho obliekať.no jasné, už chápem prečo som tu.Veď Louis ma včera masíroval, asi som pritom zaspala.Tá predstava, že som tu pri ňom spala bez trička ma desila. Čo ak niečo videl? Och.Pokrútila som nad tým hlavou aby som to čo najďalej zahnala.Potichu som otvorila dvere a po špičkách prechádzala po chodbe a schodoch.Myslela som si, že pripravím raňajky, keďže je ešte v dome ticho, asi spia.Bola som rada, že chrbát sa unormálnil a ja som mohla zasa normálne fungovať.Vošla som do kuchyne.Odtiaľ sa už ozývali hlasy.Presnejšie hlas.Bol to Louis.Práve niečo kuchtil a pri tom si pospevoval.Neviem čo to bola za pesnička ešte som ju nepočula ale bola chytľavá.Keď som si spomenula ako naposledy Louis pripravoval raňajky radšej som prišla k nemu.,,Dobré ráno.´´povedala som mu, keď som mu stála za chrbtom.Myslela som si, že sa zľakne ale on sa namiesto toho otočil s obrovským úsmevom na tvári.Keď som ho videla musela som sa aj ja usmiať, vtedy som si spomenula že ešte nemám umyté zuby a tak som rýchlo úsmev zasa skovala.,,Ty si už hore?A ja som myslel, že ti donesiem raňajky do postele.´´tak toto ma zarazilo.,,Veď to kvôli tomu chrbtu.Myslel som, že nebudeš môcť chodiť.A ozaj ako sa cítiš?´´vysvetlil mi hneď.,,Super.Už ma nič nebolí.ten tvoj kúpeľ a masáž zabrali.Ďakujem.Hmmm. To ale pekne vonia.Čo to bude?´´nakukla som sa mu ponad plece do panvice.Ale on sa skôr ako som stihla čokoľvek vidiek postavil na špičky.,,Uvidíš keď to bude hotové.Malo to byť pre vás všetkých prekvapenie a tak to aj ostane.´´povedal.Takže moju pomoc nepotrebuje, to by som sa mohla ísť aj umyť.Otočila som sa a zmizla v kúpeľni.Keď som sa pozrela do zrkadla myslela som, že ho rozbijem.Na hlave výbuch, pod očami rozmazaná zvyšky po špirale.Och a takto som tam bola pri ňom.A ešte k tomu pár centimetrov od neho s mojimi neumytými zubmi.Sa čudujem, že ešte žije.Rýchlo som natlačila pastu a začala si drhliť tesáky.Keď som sa umyla vlasy som si začesala do vrkoča a išla späť za Louisom do kuchyne.Jasné, že ma nepustil ani na 2 kroky ku šporáku a tak som sedela na opačnom konci linky a rozprávala sa s ním.Ako som sa dozvedela, Louis ma včera masíroval a ja som pri tom zaspala.Tak ma prikryl.Ale nespomenul ani slovo o tom či tam spal pri mne.Myslím si že hej.Ale nechápem,prečo spal na takej nepohldnej sedačke, keď mohol spať na posteli.Ako vadilo by mi to, ale je to jeho izba a jeho posteľ.Okrem tohto ostáva pre mňa záhadou to, či sa mi sníval Louis alebo to bola skutočnosť, to vtedy v noci.Ale neviem ako sa ho to mám opýtať.
,,Louis, ty varíš?´´,,Bety, ty ho necháš? ´´,,Tomlinsom zmizni od toho šporáku, ja chcem aj jesť.´´takto nejak zneli poznámky od každého kto prišiel a videl Louisa za šporákom.Po tej Louisovej poslednej kulinárskej zaujímavosti sa im ani nečudujem.Ale bolo mi ho ľúto.Morduje sa tu s tým 2 hodiny,kým si oni sladko spinkaju a nakoniec ho ešte zbuzerujú.,,Nechajte ho.Veď to vonia krásne.Radšej si sadnite.´´snažila som sa nejak Louisa brániť.Videla som na ňom,že ho mrzí,že tak rozprávajú.,,Tomlinsom.Veď ja nechcem dneska skončiť zasa na jogurtoch.´´povedal Niall, ktorý sa ako posledný objavil vo dverách.Prechádzala som okolo Louisa a tak som ho potľapkala po chrbte, zdvihla sa na špičky a zašepkala mu:,,Kašli na nich.Vonia to krásne a výborne to aj bude chutiť.´´A išla si sadnúť na jedno z dvoch prázdnych miest.
A naozaj.Všetci sme sa najedli tak,že sme sa potom ledva kotúľali.Louisove raňajky boli fantastické.
Po raňajkach som išla domov.Dnes majú dievčatá rande a ja s Louisom im ideme robiť doprovod, takže sa musím ísť pripraviť.A ktomu aj doma treba niečo spraviť.
Bolo pol šiestej a nejakej pol siedmej sme sa mali stretnúť pred Tomlisovcami.Idem tak skoro, pretože som sa chcela ísť ešte prejsť do parku.Je taký prekrásny.Nádherná tráva, stromy, ktorých koruny siahajú až po zem.Je to také zázračné, vždy ma dokáže fascinovať.Na to že je večer a to ich londýnske počasie je pekne a teplo.Obliekla som si čierne tielko a v skrini som našla košeľu, ktorú by asi každý iný dal do koša.Ale kamoška ma raz naučila ako také veci využiť.Postavila som sa pred zrkadlo a po pár sekundách to už bolo tadááááá. Na svete sú moje šaty.
Ozvláštnila som to ešte čiernymi príveskami a náramkami.Vlasy som si roztlapatila a len tak nechala.Jasné,že som nevyzerala akoby som mala na hlave výbuch.Ale malo to taký objem:)Prešla som pred dvere.Na príjazdovej ceste našťasie už neboli paparazzi, ktorí ma išli roznieť v zuboch keď som išla domov.Chalani ma ubezpečovali, že to bude len chvíľku, potom ich to prejde.Ale ak to bude takto pokračovať myslím, že ani tá chvíľka ma nezachráni pred tým, aby som zošalela.Počula som kroky,otočila som sa.Boli to chalani.,,Ahojte.´´usmiala som sa na nich.,,Uhm.Ahoj´´ ledva to z nich vyšlo.Boli nervózny, bolo to na nich vidieť.Ani sa im nečudujem.Prvý krát sa mali s Louisom stretnúť zoči-voči.Dvere sa rozvalili a z nich vyletela Fizzy a Lottie.Prefrčali okolo mňa,ledva som sa udržala na nohách a vrhli sa na svojích miláčikov.Musela som sa nad nimi zasmiať.Pozrela som sa ku dverám.Stál v nich Louis.Jeho pohľad vôbec nebol dobrý.Myslím, že by sa najradšej k nim vrhol a odtrhol ich od seba.Ale ovládal sa, asi si uvedomil, že už to niesu malé dievčatká.Pozrela som sa ďalej.V každom okne bol niekto nacapený.V jednom.Phoebe a Liam,v druhom Zanj a Niall, v treťom Harry a Daysi.Všetci sa s úškrnom pozerali raz z tých za mnou na Louisa.Asi dúfali, že Louis tu spraví nejakú scénu.No našťastie nič také nebolo.,,Uhmmmm.´´odkašľala som si, aby sa tí 4 od seba odtrhli.Chalani sa kútikom oka na mňa pozreli, boli celí červení.Louis zišiel ku mne Predstavili sa.Myslela som, že to bude horšia ale Louis sa držal.Tí holúbkovia išli napred a my dvaja sme išli za nimi.Celú cestu sme sa rozprávali a smiali.Cítila som sa s ním taká voľná, akoby žiadne povinnosti a starosti ne existovali.Prišli sme pred kino.Louis kúpil lístky.Išli sme na Mamma Miu.Louis stále na nich tak škaredo zazeral.Šťuchla som ho pod rebrá:,,Nechaj ich napokoji.´´a smiala som sa.radšej som ho odtiahla nabok a kúpili sme si pukance a kolu.Keby som vedela čo s tými pukancami bude dorábať tak ich radšej nekupujem.Zakaždým čo sa pri sebe tí holúbkovia priblížili, že si idú dať pusu, Louis začal do nich hádzať pukance.Tak som sa za neho hanbila.Sedeli sme 4 rady za nimi, takže mal na nich stále skvelý rohhľad.Keď sa to pokúšal urobiť zasa vytrhla som mu pukance z ruky.,,Si normálny?Vieš ako nás strapňuješ?Nechaj ich napokoji.Veď sa za teba musia hanbiť, správaš sa ako decko.Pozri aký bordel si tu narobil.´´povedala som potichu aby som nikoho nevyrušila ale dosť hlasno aby ma počul.Chcel niečo povedať, ale namiesto toho som mu do úst strčila plnú hrsť pukancov.Keď ich konečne dojedol a obrátil sa ku mne,že mi niečo povie, len som sa načiahla a zapchala mu ústa ďalšou hrsťou pukancov.

4 komentáre:

  1. Zapchala mu ústa hrsťou pukancov??? Ja s toho nemôžem :) Skvelá časť, teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné :-)) rýchlo ďaľšiuu :-D :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waaa :D :D to je dokonale :) rýchlo ďalšiu anech je ešte dlhšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau ! úžasná časť vždy sa teším na novú časť a dnešok nieje výnimkou! :DD
    rýchlo pridaj ďalšiu

    OdpovedaťOdstrániť