nedeľa 17. júna 2012

Make me smile 34


LOUIS
V noci som sa zobudil na to, že Betka niečo hovorila.Keď som sa zobudil úplne zistil som,že ona nehovorila, veď ona kričala a plakala zo sna.Stále niečo hovorila, ale po slovensky, takže som jej nič nerozumel.Ale stále omieľala slovo Petho, alebo Peťo hej tak to bolo.Nemám ani potuchy čo to znamená.Ale raz som ju počul hovoriť Fizzy že má chalana, žeby to bol on? Nie blbosť, nikoho nemá.Určite si robila srandu.Nemôže niekoho mať.Tá predstava, že sa jej nejaký chalan dotýka ma ubíjala.,,Ššššš.Bety.To bol iba sen.Už je dobre.Šššššš.´´Zohol som sa nad ňu a začal ju hladiť po vlasoch a prstami som jej zotieral slzy.Otvorila oči a niečo povedala.,,Lou.´´ale potom ich zasa zavrela.Ostal som pri nej ležať, kým som si nebol istý, že naozaj spí.Potom som sa usadil do kresla a stále ju pozoroval.Hlavou mi stále vyrylo, čo je to Peťo. Už som nemohol zaspať.Pozrel som sa na budík.6:03.Och to bude zasa deň.Zdvihol som sa z postele, prezliekol sa a ešte naposledy pohladil Betku po vlasoch.Ako som sa tak nad ňou skláňal nevydržal som to.Bola taká krechká, zraniteľná, chcel som si ju vziať do náručia a nepustiť ju.Zohol som sa k nej a dal jej jemnú pusu na čelo.Viem že ona o nej ani vedieť nebude ale pre mňa znamenala tak veľa.Zrazu sa moja nálada vyštverala na úplný vrch.S úsmevom na tvári som schádzal schody.Rozmýšľal som čo budem robiť.Je ešte skoro, a v telke nie je dokopy nič.Tak som začal upratovať ten bordel, ktorý tu nechal zo včera.Zrazu ma niečo v telke zaujalo.Ako som si myslel, pretriasajú ten včerajšok.A zasa.Louis Tomlinsom má novú priateľku alebo... radšej som to vypol.Dvíhal sa mi z toho žalúdok.Ou,El.Kurnik kde mám mobil.Keď som ho konečne našiel zistil som, že na ňom nie je žiaden nedopovedaný hovor ani sms.po 1: El ešte o tom včerajšku nevie alebo po 2 vie o ňom a je na mňa naštvaná.Ale nemá byť prečo.Uf už je pol 2, začal som pripravovať raňajky.Tie posledné sa mi nevydarili, ale na týchto si nechám záležať.Začal som si pospevovať pesničku, ktorú sme s chalanmi nedávno zložili.Cítil som akoby za mnou niekto stál.,,Dobré ráno.´´ozvalo sa.Tak predsa.S úsmevom som s otočil k nej.,,Ty si už hore?A ja som myslel, že ti donesiem raňajky do postele.Veď to kvôli tomu chrbtu.Myslel som, že nebudeš môcť chodiť.A ozaj ako sa cítiš?´´vysvetlil som jej hneď.,,Super.Už ma nič nebolí.ten tvoj kúpeľ a masáž zabrali.Ďakujem.Hmmm. To ale pekne vonia.Čo to bude?´´chcel sa nakuknúť ale ja som sa postavil na špičky.Má to byť prekvapenie.,,Uvidíš keď to bude hotové.Malo to byť pre vás všetkých prekvapenie a tak to aj ostane.´´len prikývla a potom sa vyparila.
Keď sa vrátila snažila sa dostať ku šporáku a zistiť čo to varím ale vždy som ju vyhnal.tak si teda sadla na linku a rozprávali sme sa.Zaujímalo ju, čo sa dialo včera.Povedal som jej všetko až na to čo bolo v noci.
,,Louis, ty varíš?´´,,Bety, ty ho necháš? ´´,,Tomlinsom zmizni od toho šporáku, ja chcem aj jesť.´´povedali hneď ako sa dostavili do kuchyne.Už som si pri nich zvykol, stále sa s niečim doťahujeme.
,,Nechajte ho.Veď to vonia krásne.Radšej si sadnite.´´ostal som trochu zarazený, ona sa ma zastáva?,,Tomlinsom.Veď ja nechcem dneska skončiť zasa na jogurtoch.´´povedal Niall hneď ako sa zjavil vo dverách.Jasné typický Horan, nemyslí na nič iné len sa svoje bruchu.Ale neviem čo by som bez neho robil.je to taký môj blonďačik.Betka zoskočila z linky a keď prechádzala okolo mňa zastavila sa a:,,Kašli na nich.Vonia to krásne a výborne to aj bude chutiť.´´Úúúú tak tento deň začína pekne.Keď som videl ako si všetci vylizujú taniere víťazne som sa usmial.
Betka išla domov, dnes majú baby  to rande.Myslel som,že sa to ešte zruší a nikam nepôjdu.Ale mýlil som sa.Betka tú cestu nemala ľahké, poľovali na ňu ako na nejakú zver.
Tak a je to tu.Cez okno som videl ako sa Betka rozpráva s nejakými chalanmi.tak to sú oni.Pozorne som si ich premeral.Zrazu sa rozleteli dvere a Fizzy s Lottie vystrelili von a zavesili sa im okolo krku.Chcel som tam ísť a spraviť poriadky ale chalani celý deň stávkujú, že aký škandál spravím.Nechcel som aby vyhrali, tak som sa teda premohol a tváril sa akoby som nič nevidel.,,Uhmmmm.´´odkašľala si Betka aby ich od seba odtrhla.Predstavili sme sa.musím uznať, že sú celkom normálny, nie sú takí akých som si predstavoval.
Počkali sme kým prejdú kúsok a potom sme sa pobrali na cestu aj my.Stále sme sa rozprávali ani neviem kedy sme prišli pred kino, kúpil som lístky a pohľadom prešiel na moje sestričky a ich miláčikov.,,Nechaj ich napokoji.´´šťuchla do mňa Betka a odtiahla ma ku pultu kde sme si kúpili pukance a kolu.V sále sme sedeli pár lavíc za nimi.Stále som ich sledoval.Počkať on sa k Lottie približuje tak to nie.Zobral som hrsť pukancov a začal ich do nich hádzať.Odtiahli sa od seba, misia splnená.,,Si normálny?Vieš ako nás strapňuješ?Nechaj ich napokoji.Veď sa za teba musia hanbiť, správaš sa ako decko.Pozri aký bordel si tu narobil.´´vytrhla mi ich z ruky.Chcel som jej vysvetliť, že sa tu nebudú takto oblizovať, ale ona mi namiesto šance vysvetliť jej to strčila do úst hrsť pukancov.Keď som ich konečne prežul a chcel jej to povedať, zasa mi do úst strčila pukance.Keď som aj tie zjedol zasa sa načiahla a pľaskla mi po ústach s hrsťou pukancov.Lenže teraz som nemal otvorené ústa a tak mi všetky popadali na tričko.,,Hej, veď ja som nič nehovoril.´´otočil som sa na ňu.Ona sa začal smiať, a tak som si zobral z trička tie pukance a hodil ich do nech.Ona si nabrala pukance z krabice a hodila ich zasa do mňa.začali sme sa ohadzovať a smiať.,,Pšššššš.´´ozvalo sa niekde z prednej rady.Obaja sme sa zviezli po sedadle a potom sa otočili na seba.Vybuchli sme ale svoj smiech sme museli nejak korigovať, nechceli sme aby nás odtiaľto ešte vyhodili.Svoju kolu som už dopil a tak som si vytiahol z nádoby a ke´d sa chcela Betka ísť napiť strčil jej ju do jej koly a začal piť.,,Heeej.´´začali sme sa pretekať kto to prvý vypije.

Betka
Kino bolo v pohode.Stále sme blbli.Zabudli sme,že  máme na niekoho dávať aj pozor.Keď sme odchádzali z kina namierili sme si to do parku, ktorý bol ne´daleko.S Louisom sme sa začali naháňať po tráve a pomedzi všetky stromy.Nemali sme potuchy kde sú tí 4.Zrazu sa postrekovače spustili a všade začala striekať voda.Do chvíle som bola celá mokrá.Keď som sa pozrela na Louisa zistila som, že on na tom nie je inak.Louis sa za mnou rozbehol a ja som začala utekať.Lenže ako bola tá tráva mokrá šmykla som sa a rozvalila sa na zemi ako ropucha.Louis skončil vedľa mňa na zadku.Zrazu som mala náladu robiť všetko, mala som hrozne veľa energie.S Louisom som začala tancovať po celom parku tie naše tančeky.Zozadu som počula 4 hlasy ako sa smejú, nech.
Už sme boli pri dome.Zastavili sme kus za hrdličkami, Keď som videla ako sa ku sebe skláňajú otočila som sa k Louisovi.Môžu mať predsa nejaké súkromie.,,No...tak dik za pekný večer.´´povedal Louis.začala som prestupovať z nohy na nohu.Nie preto, že by mi bola zima ale preto, že som sa cítila trápne.,,Aj ja ďakujem.´´odpovedala som.Nastala trápna chvíľka ticha,ktorú prerušovalo len občasné mľasknutie odvedľa.Myslela som, že keď to bude Louis počuť začne robiť poriadky ale on namiesto toho zabodol svoj pohľad do mňa.Pozrela som sa na neho, dlho sme sa mlčky na seba dívali.Potom sa Louis začal približovať.Bol odo mňa už len 2 milimetre keď sme počuli.,,Tú operáciu mandlí si nechajte napotom.Louis domov, večerníček sa už skončil.´´Obaja sme sa pozreli tým smerom.Vo dverách stál Harry.Ten najmladsí ide toho najstaršieho poučovať o večerníčku.,,Vieš čoHarry? Neviem kto tu je najmladší.Choď za tatkom nech ti vymení plienku a choďkaj spinkať.´´Harry sa začal smiať a treskol dverami,hneď nato sa v oknách objavili tváre všetkých obyvateľov domu.Spravili sme s Louisom od seba krok.,,Tak teda zajtra.Dobrú noc.A nezabudni dať tomu veľkému decku po zadku za to že sa nevie správať.´´povedala som Louisovi a už sa vydala na cestu domov.,,Neboj sa, dám.Harýýýýýýýýýýýýýý.´´kričal cestou do domu.nechcem vedieť čo sa tam bude odohrávať.Začala som sa smiať pri tej predstave.

3 komentáre:

  1. Nemôžem s tejto vety: .A nezabudni dať tomu veľkému decku po zadku za to že sa nevie správať.
    Skvelá časť, teším sa na Ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pecková :) rýchlo ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zabitééé rýchlo pridaj Ďalšiuuu :)

    OdpovedaťOdstrániť