utorok 19. júna 2012

Make me smile 35


Do tváre mi nepríjemne svietilo slnko.Zahrabala som si tvár pod vankúš v snahe ešte zaspať.Ale nešlo to.Chtiac-nechtiac som sa musela už postaviť z tej postele.Vôbec sa mi nechcelo.Ale keď som sa pozrela von oknom nálada sa mi hne´d zlepšila.Všade svietilo slniečko.Nemohla som tomu uveriť, že tak dlho vydržalo byť pekne.Ale nechcem to zakríknuť.Obliekla som si modrá kraťasi, žlté tričko a obula si modré baleríny.Do tašky som si hodila pre istotu ešte aj plavky.Možno poobede zakotvíme na pláži.Po ceste som si kúpila ešte vodu, cítila som sa ako ťava na púšti.Chalani mali pravdu.Už sa za mnou otáčalo menej ľudí ale aj tak mi to stále nebolo prijemne.Pred domom odparkované avetka.Hmmm tak jedno z nich mať.Uf nechcela som ani vedieť koľko miestna bola cena aspoň jedného z nich.
Vošla som do domu, všade ticho iba z terasy sa ozývali hlasy.Zložila som si veci a vyšla tam.Sedeli tam všetci vrátane Danielle a Eleanor.Tiež tam bolo ešte jedno blonďavé dievča,ktoré som nepoznala.,,Ahojte.´´povedala som.,,Ahoj.´´ozvalo sa zborovo.,,Bety toto je Perie. Moja priateľka.´´povedal Zayn a Perie sa postavila a podala mi ruku.Neviem ale nie je mi akási sympatická.Prídem mi ako také barbie, taká umelá.Sadla som si k nim a počúvala som ako sa rozprávajú.Nebolo mi to nejak extra príjemné.Cítila som sa tam nechcená.Ako 5 kolo na voze.A tak som sa zdvihla a išla dnu aj tak si to nikto nevšimol.nechýbala som im tam.El sedela na kolenách Louisovi a ten bol zahľadený len na ňu.Danielle zasa ne Liamovi a Perie na Zaynovi.A Harry si s Niallom vystačia.,,Nejdeme niečo robiť?´´ozvalo sa za chvíľu za mnou.Otočila som sa, boli to Phoebe a Daisy.Bola som rada,že aspoň niekto si ma všimol.,,Jasné a čo by ste chceli?´´,,Ja mám chuť na muffiny.´´povedala Phoebe.,,Supééér, poďme si upiecť muffiny.´´rozhodla Daisy.A tak som teda vytiahla múku a všetko potrebné.Ako dopadlo naše pečenie.Nasmiali sme sa teda naporiadok.Polku cesta sme zjedli skôr ako sme ho vyliali do formy.Pri tom sme sa stále ohadzovali múkou.Celá som bola od nej.A kuchyňa.Radšej sa nevyjadrujem.Na zemi koberec od múky, po stenách zvyšky cesta, celá linka špinavá.Konečne sme naplnili formičky a vložili ich do rúry.Vybehla som von na záhradu a začala si vytriasať múku z vlasov.Všimla som si ako sa na mňa Louis díva.Bolo mi to ľúto.To čo sa včera skoro stalo úplne ignoruje a mňa tiež.Naozaj mi to prišlo akoby som pre neho bola dobrá iba dovtedy kým nepríde El.Zrazu mi na chrbát začala striekať voda.Otočila som sa ale to ma prúd vody zasiahol do tváre.Daisy sa na tom dobre zabávala.Pribehla som  k nej a vytrhla jej ju z ruky.Vracala som jej to a dobre sa zabávala na tom ako sa mi snaží uniknúť.Vtedy vybehla spoza domu Phoebe, namierila som hadicu na ňu.Vtedy na mňa Daisy skočila, hadica mi vypadla a Phoebe skončila tiež na mne.Začali sme sa tam štekliť a váľať po mokrej zemi.Bolo mi úplne jedno že sa ma mňa ostatní dívajú.Dostala som bláznivý nápad.V garáži som videla starú gumu( myslím takú , ktorá sa dáva aj na zem ako podlaha) bežala som po ňu.Dala som ju na trávu a na ňu položila hadicu.Po gume začala tiecť voda, rozbehla som sa a šmykla sa po gume.Začala som sa smiať.Phoebe ma hneď napodobnila a takto sme sa tam blbli.Ležali sme, kľačali, stáli...bola som prekvapená, čo všetko sa dá spraviť.,,Aj ja chcem.´´zakričal Niall a už sa hrnul k nám.Spustil sa 1,2,3-krát.A stále sa tak bláznivo smial, že som sa nesmiala na ňom ale na jeho smiechu.,,Aj ja to chcem vyskúšať.´´A už tam stál aj Harry.Po chvíli tam bol aj zvyšok.A zasa som sa tak cítila, tak nechceno.Radšej som sa pobrala dnu pozrieť sa na muffiny, no tento raz sa nenašiel nikto kto by za mnou prišiel aby som nebola sama.A tak som sa pustila do upratovania, ktoré mi zabralo asi hodinu.Za celý čas si na mňa nikto nespomenul, len som počula zvonku smiech.Tak strašne som tam chcela byť s nimi a zabávať sa, ale aj keby som tam bola nikto by si ma nevšímal.Tak som nad tým pokrútila hlavou a pustila si rádio.Aby mi aspoň ono robilo spoločnosť a aby prehlušilo ten smiech zvonka.Ke´d bolo už všetko poupratované a muffiny boli ochladnúté išla som von s tým.,,Poďte na muffiny.´´povedala som s úsmevom, hoci som vedela, že nie je úprimný.ke´d ku mne prichádzal Liam tak čudne sa na mňa pozeral, tak som sa mu radšej otočila chrbtom.vedela som, že on by ma prekukol a to som nechcela.Nechcela som aby ma tu zasa rozoberal, nemala som na to náladu.Už som bola skoro pri dverách ke´d na mňa Perie zakričala.,,hej, nedoniesla by si mi vody?Ale jemne perlivú.´´len som prikývla.Že hej.Akoby som nemala meno.A akože nič také ako prosím? Doniesla som jej ju, len si ju zobrala a ani sa na mňa nepozrela a ani ďakujem nepovedala.Začínala som sa cítiť ako slúžka.A utvrdila ma v tom keď ma stále po niečo posielala.mala som 100 chutí jej povedať či nemá nohy, nech si po to ide sama, ale to by sa na mňa Zayn nahneval.

3 komentáre:

  1. mijulem, milujem a ešte raz milujem to :) :D rýchlo ďalsiu pls :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá časť, teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau, rýchlo daj ďalšiu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť