sobota 23. júna 2012

Make me smile 36

Ospravedlňujem sa,že som nič nepridala ale mala som toho až cez uši v posledné dni.Dúfam, že sa mi to cez tento týždeň už nestane. :) Dúfam, že sa vám bude časť páčiť ale nemám moc dobré správy.Prečítate si ich za chvílu v ozname :( Vopred ma to mrzí.                                     Bajuš :)



Vzdala som to.Chcela som odtiaľto niekam vypadnúť.Buď som tu bola za slúžku alebo za ducha alebo som unikala pred Liamom aby neprišiel na to ako zle sa tu cítim alebo som rozmýšľala nad Louisom a zabíjala pohľadom a závidela El.,,Nejdeš si na ihrisko zahrať besket?Mňa to už tu nebaví.´´povedala Lottie.Bola som rada,že odtiaľto konečne zmiznem.Len som prikývla.Ako strela som vyletela z domu, za nikým som nešla.Nechala som to na Lottie nech ich oboznámi s naším programom.,,Chytaj.´´kričala a smiala sa Lottie pri tom, ako hádzala na kôš.Išlo jej to naozaj dobre  v porovnaní so mnou.Z 30 striel som sa trafila asi 10 krát.Ale už som prišla na to ako sa to robí, takže už sa nemôže vyťahovať.,,Čo ty a Mark?´´spýtala som sa jej.,,Nooo,on by mal za chvíľu prísť.´´,,Počkaj, to akože sem?´´,,Hej, nevadí ti to, že ? Ja potrebovala som sa nejak nenápadne dostať z domu.A ty si dobrá zástreka.´´povedala.Takže som dobrá len ako zásterka.Myslela som si, že niekomu na mne záleží, že niekto chce byť so mnou a nakoniec sa dozviem toto.Dobrá nálada hneď klesla pod bod mrazu.Och, čo to mám dnes za náladu?! Musím s tým hneď prestať lebo mi z toho asi šibne.,,Ahojte.´´ozvalo sa mi spoza chrbta.Bol to Mark.Lottie sa na neho hneď vrhla, takže som nestihla ani odzdraviť.3 hodiny som zabila flákanim po meste.Inokedy to mám rada.Tak od všetkého úplne vypnúť ale dnes som potrebovala niekoho blízkosť.Aby sa so mnou niekto rozprával.Bolo mi jedno kto to bol, či nejaký dôchodca alebo bezdomovec čo obyčajné zvieratko, bolo mi to úplne jedno.Len som potrebovala mať pocit,že niekto ma počúva a neuteká odo mňa.Keď som pomaly Lottie odtrhla od Marka a rozlučila sa s ním išli sme domov.Tam na nás ,teda na Lottie hneď medzi dverami vychŕlila Perie že sa ide do klubu.Keď videla,že stojím hneď za Lottie povedala mi:,,Ak chceš môžeš ísť aj ty.´´povedala ale vedela som ako to myslela.nechcela aby som tam išla.Opovrhovala mnou.Povedala to len zo zdvorilosti.,,Nie dik.´´povedala som.Bola som celá šťastná z jednej strany,, že budem môcť byť sama a nebudem sa medzi nimi cítiť nechcelo.Ale na druhej strane predstava,že celý večer strávim zavretá medzi 4 stenami ma desila.,,Jasné, že ide s nami.´´ozval sa niekto z jej chrbtom.Bol to Louis.,,Ale veď si počul, že nechce ísť.Tak načo ju nútiť.´´povedala so sladkým úsmevom, ktorý bol tak falošný až mnou prešla elektrina.,,Ide s nami.´´povedal Liam ráznejšie akoby jej dával najavo, že už o tom nebude diskutovať.Ona zmĺkla a išla preč.Liam sa na mňa usmial a zmizol v dome.,,Ak chceš tak sa choď domov prezliecť,o také dve hoďky po teba prídem.´´povedal Louis, iba som prikývla a už sa načahovala po svoje veci.Ale vtedy ich chytil aj on a naše ruky sa stretli.Pozreli sme si do očí.Nevedela som čo mám spraviť.Dostala som úplne okno.,,Zaveziem ťa domov.´´zašepkal.Nepýtal sa ma to, oznamoval mi to.Bez toho aby odo mňa odtrhol zrak sa načiahol po kľúčiky od auta.Ani neviem ako a ocitli sme sa v aute.Zviezla som sa po sedadle a snažila sa užiť si túto chvíľku.,,Čo sa dnes s tebou stalo?Kde zmizla tá moja usmievavá prinecezná?´´povedal.Až po chvíli mi doplo, že to malo smerovať mne, veď nik iný tu nieje.Ale to oslovenie ma zmiatlo.Odišlo na dovolenku.,,Neviem, každý má nárok na blbý deň, nie ?´´,,To je síce pravda ale radšej ťa vídavam s úsmevom na tvári, ako so smutnou tváričkou.´´Nevedela som čo mu na to mám povedať.Mám mu povedať, že žiarlim na jeho priateľku?Že ma Perrie neuveriteľne serie?Že sa cítim nechcená a odstrčená?Radšej som mlčala a zvyšok cesty si užívala jeho prítomnosť.,,Tak o dve hodiny ťa vyzdvihnem.´´Povedal keď som sa chystala zatvoriť dvere.Len som prikývla a išla ku dverám.Našla kľúče a vkročila dnu.

Louis
Prišli dievčatá.Bol som rád, že som konečne s El.Ale bál som sa toho ako to bude keď príde Betka.Zayn skočil po Perrie.Spolu sme si sadli na terasu a rozprávali sa.Zrazu sa ozvalo.,,Ahojte.´´ten hlas by som spoznal kedykoľvek.Bola trochu šokovaná z toho, že nás tu je toľko.,,Bety toto je Perrie. Moja priateľka.´´predstavil ich Zayn.Betka si k nám sadla ale dlho pri nás nebola.Zrazu sa postavila a odišla.Nikto si toho nevšimol.Oprava všimol.Ja, Liama Niall.vymenili sme si pohľady.Vedeli sme že dnes to nie je tá Betka čo predtým.Bola akási smutná, tichá bez úsmevu.Niečo sa stalo.Chcel som ísť za ňou ale nakoniec som to vzdal keď som videl ako Phoebe a Daisy idú za ňou.Tak som sa pohrúžil do rozhovoru, že som na to úplne zabudol.Zrazu vybehla von celá od múky a začala sa prášiť.Predklonila sa a začala si múku vytriasať z vlasov.Musel som sa usmiať.Bola taká zlatá.Louis! zakričal som sa seba vo vnútri.Sedíš tu, El ti sedí na kolenách a vyznáva ti lásku a ty myslíš na inú.Takto to nejde, musím sa rozhodnúť.
Daisy na ňu začala striekať vody, no ona sa nedala a začala im to obom oplácať až skončili na zemi.Musel som sa na nich smiať.Betka vyskočila a zmizla niekde za rohom.Potom vybehla so starou gumou, ktorú chcela mama už dávno vyhodiť.Položila ju na zem a na to hadicu.Vôbec mi nič nenapadalo čo by sa s tým mohlo robiť.Rozbehla sa a šmykla sa po nej.Začal som sa smiať.Ona a tie jej šibnuté nápady.Aj z úplne kraviny vie spraviť takú  dobrú zábavku.,,Aj ja chcem.´´zakričal Niall.Keď som videl ako sa pri tom zabáva mal som chuť vyskočiť a ísť si to skúsiť.,,Aj ja to chcem vyskúšať.´´povedal Harry.Tak to tam idem aj ja.Stáli sme tam všetci.Bola to zábava.Poobzeral som sa okolo kde je Betka ale ona nikde nebola.Videl som ju cez okno vnútri.,,Louis ideš.´´zakričala Dan.,,Poďte na muffiny.´´to už? tak rýchlo.Ale to utieklo.Betka ich doniesla na stôl a keď odchádzala Perrie na ňu zakričala,,Hej, nedoniesla by si mi vody?Ale jemne perlivú.´´zamračil som sa ale nič nepovedal.Kričala na ňu ako na slúžku, akoby nemala meno.Keď prišla ani sa na ňu nepozrela a stále niečo tak drzo od nej chcela.,,Perrie, ona má aj meno.Volá sa Betka.Tak ju prosím ťa tak aj volaj a nie len Hej a podobne.Nie je slúžka tak ak niečo chceš tak si po to skoč nie je to až tak ďaleko.´´nevydržal som a musel jej to povedať.Cítil som na sebe pohľady ostatných ale bolo mi to jedno.Mal som pravdu.A nech je Zayn urazený.,,Ideme s Betkou von na ihrisko si zahádzať na kôš.Čaute.´´prišla Lottie a hneď odišla.Akoby som nevedel o čo jej ide.Jasné, že sa chcela stretnúť s Markom.Veď by som jej to dovolil, tak prečo to takto maskuje.
Perrie a Dan s El na vrhli aby sme večer skočili do baru.S NIallom a Liamom sme sa zhodli na tom, že Betka je dnes nejaká divná a že ju za každú cenu vytiahneme do toho baru s nami.Nech sa aspoň trochu odreaguje.Počuli sme buchnutie dverí.Už sú tu.Perrie hneď letela do chodby im to povedať, keď som ale videl, že to hovorí len Lottie naštvalo ma to.Berie Betku ako nejakú rohožku ale čo.
,Ak chceš môžeš ísť aj ty.´´Povedala smerom k Betke ale bolo jasné, že to povedala len tak..,,Nie dik.´´Tie dve si nesadli.Je mi to jasné.Ale nech sa celé Perrie rozkúskuje pre mňa- za mňa Betka tam dnes pôjde, aj keby som ju tam mal na rukách doniesť,,Jasné, že ide s nami.´´,,Ale veď si počul, že nechce ísť.Tak načo ju nútiť.´´,,Ide s nami.´´Povedal Liamtakým tónom, pri ktorom sa už neodporuje.A presne to aj urobila.Zmĺkla a zmizla.,,Ak chceš tak sa choď domov prezliecť,o také dve hoďky po teba prídem.´´povedal som.Chcel som s ňou byť sám, chcel som zistiť prečo je taká smutná.Aj keď myslím že viem prečo. Načiahol som sa po jej veci, že je  ich odnesiem ke´d sa po ne načiahla aj ona.Naše ruky sa dotkli, zahľadeli sme si do očí.,,Zaveziem ťa domov.´´povedal som a už sme sedeli v aute.Snažil som sa to z nej dostať ale mlčala.takže predsa je to preto.Vedel som to.Po zvyšok cesty bola ticho.Ale mne to nevadilo.Vychutnával som si, keď som vedel že sedí pri mne a že....,,Tak o dve hodiny ťa vyzdvihnem.´´povedal som jej keď zatvárala dvere.Len prikývla a išla dnu.Počkal som kým zájde úplne a potom išiel s blbým úsmevom domov.

7 komentárov:

  1. Chuditko Betka :)...uzasna cast

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) dokonala ako vždy :D ale to nie je nič nové :D .. jooj ale ja chcem veľa častí :D a dlhé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je prosté dokonale dievča maš talent ja stale kukam na tvoju stranku či nepridaš dalšiu ako to budem zvladať ked tu nebudeš maš faakt talent :D :D :D je to proste dokonale

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chudák Betka :/ úžasná časť chcem vedieť ako to bude ďalej rýchlo dalšiuu :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť