pondelok 25. júna 2012

Make me smile 37


Naozaj, po dvoch hodinách zastavilo pred domom Louisove auto.Vôbec sa mi nechcelo ísť do klubu.Ale na druhej strane, zašijem sa niekde do kúta a nikto o mne ani nebude vedieť.Prišla som ku auto, na sedadle spolujazdca sedela usmievavá El.Usmiala som sa na ňu, jasné že falošným úsmevom.Vôbec som nemala na nič náladu.,,Ahojte.´´dostala som zo seba ako som si sadla na zadné sedadlo.,,Ahoj.´´povedali obaja naraz.,,Si krásne oblečené.´´povedala El.Premerala som si ešte raz svoje oblečenie,nebolo niečím výnimočné, snažila som sa obliecť tak, aby si ma nik nevšímal.,,No, dik.´´poďakovala som sa jej.Mala som oblečené biele tielko a kvetovú sukňu.Na nohách obuté topánky na takom opetku aby som sa na ňom nezabila.Keď som videla čo má oblečené El bola som rada,že som si neobliekla tie rifle čo som plánovala .
Celú cestu som bola ticho.Počúvali sme rádio a El, ktorá sem-tam prehodila niečo o fotení.Zastavili sme pred klubom,keď som videla tie zástupy novinárov prišlo mi zle.Zachytila som Louisov pohľad v spätnom zrkadle.,,Pôjdeme zadom.´´povedal.Asi sa bál toho, že by som tak skolabovala.,,Ale prečo?´´ohlásila sa hneď El.,,Bude to tak lepšie.´´odpovedal jej Louis a pritom sa stále na mňa díval.Vystúpili sme pri zadnom vchode a zamierili dnu.El s Louisom sa držali za ruky a išli predo mnou.Čím sme boli bližšie tým som viac počula ohlušujúcu hudbu.Nakoniec sme prešli poslednou chodbou a boli sme v centre klubu.Všade naokolo tancujúci ľudia a hlasitá hudba.Niekto ma chytil za ruku.Bol to Louis, viedol nás k rezervovanému boxu.Aké milé,v  jednej ruke drží svoju priateľku a v druhej mňa.Prišli sme k  stolu.Ostatný tam už sedeli.Usadili sme sa.Vedľa mňa z jednej strany sedel Louis a z  druhej Niall.,,Čo si dáš?´´ naklonil sa ku mne Louis.S Harrym sa chytali ísť objednať.,,Asi iba džús´´po prvé: mám 17 čiže som pod zákonom.A po druhé: dnes nemám náladu na alkohol.,,Nechceš niečo alkoholické?´´ zamiešal sa medzi nás Niall.,,Nie dik.´´usmiala som sa.To by sa mu páčilo.ma tu strieskať a potom sa mi zajtra smiať.,,Tak si daj Mochito.Je v tom málo alkoholu a tu ho robia vynikajúce.´´nooo mochito mám rada.tak som prikývla.Louis s Harrym zmizli.Dan to nevydržala a bežala už na parket.Pridala sa k nej aj El keďže Liam nemal na tancovanie ešte náladu.Perrie zmizla v záchodoch.Išla si na ksicht naniesť ďalšiu tonu make-upu.To dievča ma tak irituje.Ešteže tu je Niall.Tak sme sa ponorili do rozhovoru, že sme si ani nevšimli, že Louis s Harrym už prišli.Niall mi hneď zlepšil náladu.je to proste moje slniečko.,,Ideš tancovať?´´opýtal sa hneď ako do seba hodil prvý pohárik alkoholu.Podľa tej vône usudzujem, že to bola borovička alebo niečo také.Len som prikývla.Začala hrať hudba
S Niallom sme sa začali vrtieť do rytmu hudby.Bláznili sme sa.Bola som zrazu taká uvoľnené.Niall má užasnú schopnosť.Vždy keď som s ním mám dobrú náladu.Nebola to naša jediná pesnička.Pretancovali sme ich ešte veľa.Všimla som si,že po ňom pokukuje nejaké červenovláska.,,Niall, máš tu nápadníčku.´´zakričala som mu do ucha.On sa hneď obzeral okolo seba.Keď ju našiel usmial sa na ňu.Ona celá sčervenela a zahanbene sklonila hlavu.Bola zlatá.,,No tak bež za ňou.´´Potlačila som ho, keď sa na mňa pozrel.Vedela som čo sa ma chce spýtať.Či mi to nebude vadiť.
Keď som prišla ku stolu nikto tam nebol.Sadla som si za pila svoj nápoj.Pozorovala som ľudí naokolo.Videla som ich.Fizzy s Davidim,Lottie s Markom,Dan s Liamom, El s Louisom aj Periie so Zaynom.Všetci sa vrtili na tanečnom parkete.Len Harryho som nevedela nájsť.Prezrela som celý parket.Aha tam je.Tancoval obklopený asi 6 dievčatami.Bol celý vysmiaty.Ani sa mu nečudujem, stále ho obchytkávali.Až teraz som si uvedomila.Veď oni sú veková kategória 35 a vyššie.Naozaj je pravda to s tým,že berie na staršie baby? Tak to musím ešte zistiť.

3 komentáre:

  1. perfektná ako vždy :) .. len škoda, že taká krátka :/ ... rýchlo ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá časť, teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť