streda 27. júna 2012

Make me smile 38



 Ani neviem koľko som tam len tak sedela sama.Už mi aj drink došiel.Ale vôbec sa mi nechcelo ísť po druhý.Chcela som odtiaľto vypadnúť.On sa zabávajú a ja tu len tak sedím.No prosím.Úplne zabudli na to, že tu vôbec som.A tlačiť sa medzi nich- no to isto.Perrie mi dala jasne najavo, že medzi nich nepatrím, tak čo tu robím.Louis so Zaynom sa ponatierali a teraz svietia ako vianočné stromčeky.Vždy som to chcel vyskúšať, ale nikdy som nemala na to príležitosť.




Takých bláznov som ešte nestretla.To čo oni vymyslia mňa by nikdy nenapadlo.Musela som sa smiať na to čo dorábali.Louis si namáčal ruku do tej farby a potom išiel za Harrym, ktorý mu stál chrbtom.A Louis mu tou farebnom rukou zozadu chytil rozkrok.No ako keď som to videla dlho som sa spratávala z toho šialeného smiechu.Harry mu to chcel oplatiť a tak sa rozbehol za Louisom.Už-už ho išiel capnúť s tou farbou, keď sa Louis zohol a Harry zasiahol El presne na jej...uhhhh poprsie.Takže to vyzeralo tak, akoby ju tam niekto držal.El to išla vrátiť, a skončilo to na Danielle.No ako fajn.Dan sa iba usmiala a prehodila si vlasy na druhú stranu, čím si vytvorila úplne nový účes.Mať tak je vlasy.Začala sa tam menšia vojna, do ktorej sa postupne zapájali aj ostatní ľudia.Keď som to tak pozorovala akoby som sa dívala na nejakých bláznov.Dan s El sa skvele bavili, bolo vidieť že sú dobrá kamarátky a že si rozumejú.Momentálne stáli spolu pri bare a popíjali drinky.
Zo začiatku som si to nechcela priznať a ignorovala som to , ale teraz sa to už nedá.Žiarli a to riadne.Žiarlim na El, za to ako môže byť s Louisom.Za to ,že je jeho dievča.Žiarlim na Dan, pretože má skvelú postavu, nádherné vlasy a skvelého chalana.Žiarlim na tú červeno vlásku, pretože tancuje s Niallom-mojím slniečkom.Žiarlim na Perrie, pretože môže byť so Zaynom.Pretože je do nej bezhlavo zamilovaný.Žiarlim na Harryho, pretože ho všetci milujú.Bolo to príšerne takto si to priznať.Ale už som nemohla pred tým utekať.Naposledy som sa na nich pozrela a pobrala si veci.Predierala som sa pomaly cez tancujúce telá.Zachytila som ,že sa Niall na mňa pozrel.Zamiešala som sa hlbšie do davu, aby som sa mu stratila z dohľadu.Prišla som ku baru a zaplatila účet na celý večer.Nevedela som,že sa to dá.Dala som barmanovi hotovosť a  tým sú už vyplatené drinky,ktoré sme mali objednané a ktoré si ešte len objednajú.Toto bola pre mňa maličkosť, hoci som si pekne začrela do peňaženky.Už som sa blížila ku východu keď sa predo mňa postavil Harry a El.,,Ty už odchádzaš?´´vybafol na mňa hneď Harry, v mierne podnapitom stave.,,Nie ,idem na vecko.´´povedala som prvú kravinu, ktorá mi napadla.Hoci vecka sú na opačnej strane.Prosím, nech na to nepríde.,,Jááááj tak dobre, odfotila by si nás?´´na to mi už strčil foťák do ruky.

Vyšla som pred bar.A teraz čo.Našťastie už tú žiadny paparazzi neboli.Aspoň nejaké plus.Som úplne na opačnom konci mesta, keby som išla peši prišla by som domov asi ráno.Neostáva mi nič iné len si objednať taxik.Dúfam, že naň ešte budem mať.Oproti akurát jeden stál, pribehla som k nemu.,,Dobrý, ste voľný.´´Vodič len prikývol a tak som nastúpila a nadiktovala mu adresu.Oprela som si hlavu o okno a nechala sa unášať vírom myšlienok.

1 komentár:

  1. perfektná :P ja to jednoducho milujem :) rýchlo ďašie časti daj :) a dúfam, že sa ti podarí nastaviť toto, žeby časti pridavalo samo .. lebo ja nevydržím týždeň :/ .. a dlhé časti chcem :D lebo ja som závislá! :D

    OdpovedaťOdstrániť