piatok 29. júna 2012

Make me smile 39


No hoci som mala v pláne nič nepridať až do nedele, ale keďže je dnes ten posledný deň školy :) takže dúfam, že všetko dopadlo tak ako ste si to predstavovali a tu vám posielam ďalšiu časť:)



Taxikar zastavil pred bytom.,,Ďakujem.´´povedala som mu, keď som mu podávala taxu,ktorú si vypýtal.Buchla som dverami a taxík sa rozbehol.Chrchrhcŕŕŕŕ. A sukňa bola fuč.Kúsok sukne som si pricvikla do dverí a teraz je sukňa fuč.Stojím na ulici v značnom šoku len v supermanských nohavičkách a v tielku.
Pooberala som sa rýchlo dookola či to niekto videl.Zrazu sa niekto začne hrozne smiať.Tak to asi niekto videl.Ten smiech poznám.Louis.Rýchlo som sa snažila zakryť tou malou kabelkou, čo som mala v ruke.Ale to ho rozosmialo ešte viac.,,Na.´´Podal mi sveter,ktorý si vyzliekol.Celá červena som si ho opásala okolo pása.Ani som sa na neho nepozrela.,,Si v poriadku?´´spýtal sa so smiechom.,,Hej´´povedala som potichu.Tak strašne sa hanbím.,,Nie je ti zima?´´Začal sa mi smiať.Tak toto bolo hnusné.Ešte nech sa mi vysmieva.Začali sa mi hrnúť slzy do očí.Rýchlo som si odomykala vchod,kým sa on za mnou smial.,,Nechceš ísť niekam von?´´,,Nie.´´Povedala som dosť chladne ale s trasľavým hlasom.Zarazil sa.mala som čo robiť, aby som slzám zabránila vyjsť von.Chvíľu sa mi to darilo, ale potom sa mi už pustili dole tvarov.Asi až teraz, keď ma videl plakať si uvedomil ako sa správal.,,Prepáč ja som to tak nemyslel.´´dal rýchlo ruku na dvere aby som ich nezavrela.,,To nič.Dobrú.´´treskla som mu s nimi pred nosom a nechala padať slzy úplne.vybehla som na 12 poschodie, vletela do izby a hodila sa na postel.Všetko to na mňa doľahlo a ja som už ďalej nevládala,plakala som.Ani neviem koľko.Slzy mi po tvári išli už samé.Pozrela som sa na hodinky.5:45To bude zasa ráno.Mala by som už spať.Ale tie sprosté slzy nechcú prestať padať.



7 komentárov:

  1. Ouuuu ... nechcela by som to zažiť :((( ale aj tak je to skvelá časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oouu trapas :D .. ale je to perfektné :D no presne a teraz naj mu už povie na rozum :D a už nech sú konečne spolu :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kedy pridáš ďalšiu časť??? Inak hoci je táto časť krátka, ale aj tak je skvelá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OMG nechcela by som.... a presne nech už sú spoluu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nadherné!! ale nech ešte nie su spolu potom by to nebolo take originalne!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. užsne, ale este y sa mali chvilku hadata robit si zle az tam je aj neake napätie to yb bolo SUPER!! este ench nie su spolu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ani ja nechcem aby ešte boli spolu:D chcela by som aby to bolo také ako doteraz také že majú k tomu také ako keby sklony ako napríklad tá vaňa a tak :D:D

    OdpovedaťOdstrániť