piatok 13. júla 2012

Make me smile 44


Zrazu ma niekto zozadu objal a dal mi pusu na líce.Bola to Lottie.,,Som rada,že si sem išla.Neviem čo by som tu robila s tými bláznami.´´,,Akoby si aj ty nebola blázon.´´zasmiala som sa a stiahla si ju na seba.Začali sme sa smiať a štekliť.Ona,Fizzy a dvojčatá sú pre mňa akoby mladšie sestry.Za ten čas čo som tu mi neuveriteľne prirástli k srdcu.,,O chvíľu ideme grilovať.´´povedal nieto spoza nás.otočili sme sa. Bol to Harry.Len sme prikývli.O chvíľu začali všetci vychádzať von.Chalani začali chystať gril a posedenie a my baby sme sa zavreli v kuchyni a pripravili sme šaláty.Bola som prekvapená, že Perrie neprotestovala a bez problémov makala.Vidieť ako chalani grilujú je teda zážitok.Stoja všetci piati okolo toho ale aj tak im to zhorí.No, ale zasa to bolo prepečené.najprv sme robili steaky ala Horan.Ako to ostatný nazvali.A potom sa chalani vrhli do grilovania čerstvej zeleniny a nakoniec ešte upiekli aj plnené šampóny.Bola som napraskaná tak, že by som do seba nedala už ani steblo trávy.,,Poďme zahrať futbal.´´Vykríkol Niall.Všetci sme sa na neho pozreli či je normály.Veď teraz sme dojedli a on už chce ísť hrať futbal? Je normálny, ve´d by som to asi.....no pomlčíme čo. :)Nakoniec nás aj tak ukecal amusili sme hrať všetci.Po asi hodine sa Niall niekde vyparil a nikto nevedel kam.No nikto to nijak neriešil. O týždeň aj niečo sme všetci stáli pred domom a lúčili sa s Eleanor,Perrie a Danielle.Museli sa vrátiť do práce.Čo sa za ten čas dialo.V celku nič.Boli sme sa kúpať v jazere, teda až na Zayna, ktorý tam nechcel ani vliezť len si na brehu močil nohy.Navrhovala som mu, že so naučím plávať však som to naučila aj Daysi a Phoebe ale on o tom ani nechcel počuť.Ani sa mu nečudujem však som ho skoro naposledy utopila.Potom sme sa išli spolu previezť sa starých bicykloch, ktoré chalani vyhrabali niekde zo šopy do mesta.To sa im aj vypomstilo.Harry viezol Nialla, ktorý mu sedel na kormane.Keď schádzali dole tým najprudším kopcom prestali im ísť brzdy a spoločne zaparkovali v prekope.takže sme nakoniec ani do toho mesta nešli.Po prvé, tí dvaja boli špinavý ako presc...prasiatka:) a nebudeme sa za nich predsa hanbiť.A po druhé,Niall mal rozbité koleno a Harry zasa lakeť.takže sme sa nakoniec vrátili.Potom sme sa išli korčulovať.Snažila som sa Harryho a Zayna naučiť korčulovať ale neúspešne.Popravde sú to totálny antitalenti na korčuľovanie.Skoro ma zabili.Už nikdy viac. A čo bolo najviac zaujímave?! Niall zmizol vždy večer a nikto o ňom nevedel nič 2 hodiny.Keď sa vrátil bol vysmiaty ešte viac.Chalani sa mu začali smiať, či si niekde nepotiahol zelenej rastlinky ale on ich vždy len nejak odpálkoval a nenechal si skaziť náladu.Každým dňom odchádzal z domu skôr a zdržal sa dlhšie.Raz večer ležal na záhrade v hojdacej sieti.išla som za ním a ľahla si k nemu.Pozorovali sme spolu hviezdy.Obloha bola úplne bez mrakov a nádherne svietila.Rozprávali sme sa o všetkom až nakoniec padla tém: Niallove záhadne odchody.,,Vieš, pamätáš si vtedy keď sme boli spolu v klube?A čo sme spolu vtedy tancovali?´´prikývla som, pokračoval.,,No a vtedy tá červeno vláska, poslala si ma za ňou.Nejak sme si sadli.Býva tu, do Londýna chodí na školu.Teraz sem prišla za rodičmi.´´keď o nej rozprával stále sa tak nádherne usmieval.,,Nooo.´´chcela som aby to povedal.,,Nooo čo?´´pozrel sa na mňa, hoci vedel o čom rozprávam.,,Ano, dali sme sa dokopy.Včera.Ale ticho pred chalanmi.Hneď by ju spoznali a tie ich uvítacie rituály sú strašné, ešte by sa zľakla a čo potom.´´,,To fakt: Och Niall.Som taká šťastná.Blahoželám.´´objala som ho,,No ja som počula,že ty sa vyžívaš v uvítacích rituáloch.El s Dan mi toho narozprávali.´´usmiala som sa.Vedela som,že on je schopný všetkého, a že tie dve si pri ňom svoj rituál vytrpeli:D,,No veďpráve.Chalani mi to budú chcieť vrátiť.´´začal sa smiať.,,A Ako sa vlastne vola?´´,,Lisa.´´povedal to tak nádherne.

4 komentáre:

  1. Konečne ma Niall priateľku :D :D Dobre si to napísala s tým bicyklom :D A že Harry a Zayn sú antitalenti na korčuľovanie :D:D Strašne sa teším na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau :D je to super, siper, super, super, super, super, super, super .. :D perfetknééé! :D milujem tento príbeh :D a zabila si to :D :D .. a som rada, že mí Niall frajerku :) (aj keď len v príbehu:D) .. lebo nikdy s nikym neni .. vždy taky osamotený :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné :) Som rada že aj Niall si už našiel dievča :) Inak skvelá časť a dúfam že čo najskôr pridáš ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super časť :D skvelá poviedka :) Už sa teším na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť