nedeľa 15. júla 2012

Make me smile 45



Chalanom došlo, že Niall má babu a tak ke´d sa raz večer Niall vyparil z domu,rozhodli že ho pôjde sledovať.Chceli ju spoznať a už si plánovali aký jej spravia uvítací rituál.Vopred mi jej bolo ľúto.Keby ste to videli.Všetci 5 sa krčia za malým kríkom a pozorujú Niall ako dáva pusu Lise.,,Niall zasa operovať mandle jej nemusíš.´´povedal Zayn, našťastie šepkom, tak aby si Niall nevšimol že sú tam.Kopla som ho do zadku, ktorý na mňa vypúčal.,,Ale ke´d si to robil ty Perrie, tak ti to nevadilo!!´´povedala som mierne nahnevane.Naštvalo ma, keď si z Nialla robil posmešky.A nie len on.Niekedy mi to príde akoby nerobili nič iné len si z neho uťahovali.Niall je zlatíčko, stále sa usmieva a ich trápne narážky nevníma.Ale niekedy to preženú, im to síce príde smiešne ale Niallovi nie.On nie je ten typ, ktorý sa urazí ale trápi ho to.Zayn len zdvihol ruky v obrannom geste.Niall s Lisou išli dole ulicou a tak logicky že aj chalani.Všetci sa natlačili na auto,ktoré stálo na príjazdovej ceste k nejakému domu.len ja som ostala stáť.zadívala som sa na nádherný dom oproti cez ulicu.Bol taký rozprávkový.,,Zbláznila si sa?´´,,Dolu!!´´zasičali na mňa a na ruku ma stiahli k nim na zem.,,Si normála?´´,,Mohli ťa  vidieť!´´hovorili mi jeden cez druhého.,,O.K. Vzduch je čistý.´´povedal Harry,krotý stál vpredu.Všetci sme sa pomaly posúvali dopredu keď sa zrazu Niall otočil.,,Späť.´´všetci sme na povel zdrhli zasa za auto.Lenže to už ten nápor lepiacich sa tiel nevydržalo a spustilo alarm.Tak som sa zľakla,že keby som mala aspoň polo plný mechúr tak sa poští....všetci sme sa naraz rozbehli dozadu za kríky.Louis bežal posledný.Zrazu sa dvere na dome začali otvárať.Už som myslela,že Louisa uvidia keď sa rozbehol a skočil.Priamo do kríkov.A pristal na mne a Liamovi.,,Dúfam,že sa ti dobre leží.´´povedal ironicky Liam keď videl, že Louis sa z nás nehrabe a zvalil ho na zem.,,No rozhodne sa mi ležalo lepšie predtým ale ani toto nie je zlé.´´povedal a s úškrnom sa pozrel na mňa, keďže ešte stále na mne mal položenú hlavu.Na to som ho aj ja zo seba zhodila.,,Vy nie ste normálny!!´´povedal Niall, už stojaci za nami, naštvane.Otočila som sa.Videla som rozzúreného Niall a za ním sa skovavajúce,smejúce sa dievča.Jej ohnivé vlasy rozfukoval jemný vetrím.Bola taká krásna.Postavila som sa a oprášila sa.,,Ahoj.Ty musíš byť Lisa. Anjel, ktorý nám pobláznil Nialla.´´povedala som s úsmevom a pritom hodila pohľad aj na Nialla.Presne takto to raz večer povedal on.......,,Je to hotový anjel, dar z neba.Ani neviem či som si ju zaslúžil.Len sa bojím, že ten hore bude odo mňa niečo za ňu chcieť.Úplne ma pobláznila.......Začala sa červenať ale aj tak mi podala ruku.,,Áno, to som ja.Ty si Betka,že?Si ako jeho mladšie sestra.´´zasmiala sa.Obe sme sa pozreli na Nialla, ten bol celý v rozpakoch a tiež sa začínal červenať.,,Uhhhmm.Čo tu vlastne chcete? Nemali ste byť doma?A kde sú dievčatá?´´začal na nás Niall hádzať jednu otázku za druhou.,,No.My sme sa prišli zoznámiť s tvojou priateľkou, keď nám ju nechceš prísť predstaviť ty.A dievčatá? Tie sú doma.Fizzy a Lottie sa o dvojčatá postarajú.´´chytili sa reči Louis.,,A mimochodom, slečna ja som Louis.Louis Tomlinsom.´´povedal a potom jej chytil ruku a pobozkal jej ju.Niečo ako nejaký dobový film spojený s Bondom.Keď som to videla vybuchla som takým smiechom,že sa pomaly ozýval ulicou.Chalani sa nedali zahanbiť.Keď jej už ako posledný Harry lízal ruku pozrela sa na mňa takým prosebným pohľadom, len aby som ju od tiaľ nejako dostala.Ach dievča, keby ty si vedela čo ťa s nimi ešte čaká.,,No už by aj stačilo, nie.´´odtisla som Harryho hlavu od jej ruky.,,Ďakujem.To sú vždy takí? Keď mi to Niall hovoril myslela som si, že si robí srandu.´´povedala mi, ke´d si utierala ruku do vreckovky.,,Ešte horší, máš sa na čo tešiť.´´zasmiala som sa.Len sa na mňa pozrela nechapavým pohľadom.,,Kam ste mali namierené?´´zapijil sa medzi nás dve Zayn.,,Ku jazeru.Je tu neďaleko.´´Zaynovi pri tej správe zaiskrili oči.Nechápala som to. Zayn-jazero- iskričky v očiach=??????  ,,A nevadilo by vám keby sme sa k vám pridali? ´´spýtal sa Harry.,,Nie.´´povedala Lisa s úsmevom.Tak sme sa pobrali dole ulicou.,,Hej, mládež.Čo sa tu dialo? Prečo mi húkalo auto?´´spýtal sa nás pán stojaci vedľa toho osudného auta.Úplne som stŕpla, Louis stojaci za mnou mi položil ruku na plece a ujal sa slova .,,Nejaký chalani sa tu naháňali a omylom vrazili do vašeho auta.Ale nič sa mu nestalo.´´,,Ty chuligani. Ja im dám!´´pán sa otočil a nadávajúc zmizol v dome.,,Takže chuligani, hej?!´´buchla som Louisa do ramena.Ten sa len usmial ale ruku z môjho pleca nedal dole.Pomaly sme išli dole ulicou.Niall sa držal s Lisou za ruku, s ktorou som sa ponorila do debaty.Každý s niekym kecal.No aj napriek tomu som si všimla,že Louis mi tú ruku stále nedal dole,práve naopak, prehodil mi ju cez obe plecia.Pozrela som sa na neho.Presne vtedy odtrhol pohľad od Harryho,s ktorým debatoval, a zahľadel sa na mňa.Zrazu som sa cítila tak inak, akoby sme takto k sebe už patrili.Akoby sme boli pár, akoby bol môj chalan a ja jeho dievča.Stále sa mi vracala tá myšlienka, že on má dievča a ja chalana ale zahnala som ju a nechala sa unášať touto chvíľou.Pritúlila som sa k nemu a nadýchla sa jeho vône.On sa zoširoka usmial a tuhšie ma objal.Takto sme kráčali až k jazerU.Kiežby táto chvíľa mohla trvať večne.

4 komentáre:

  1. Skvelá časť. A chuligáni :D:D Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasná chudák Lisa má sa načo tešiť :D .... začínam nový blog a bola by som rada keby ste si aspoň prečítali prvú časť nemusíte ho čítať pokým vás nebude zaujímať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chuligani :D Ale inak nadherna cast :D Len nech uz je konecne s Louisom :D

    OdpovedaťOdstrániť