štvrtok 19. júla 2012

Make me smile 46


Prišli sme k jazeru.Vlnky jemne narážali na breh...voda bzučala.Nadýchla som sa.Bolo mi tak krásne.Louis ma objal okolo pása zozadu.Nebránila som sa...prečo aj, keď sa mi to páčilo.Spolu sme si sadli na zem, na jemné kamienky.Oprela som sa o neho a zahľadela sa do diaľky.Bolo mi tak nádherne.Harry so Zaynom stáli kúsok ďalej a o niečom kecali.Stále sa smiali.Niall s Lisou odišli ďalej sa venovali sa sebe navzájom :)A Liam? Ten si prisadol ku nám a zasvätil nás do dilemy, ktorá ho teraz trápi.,,Chcel by som ísť s Dan niekam na dovolenku.Niekam vypadnúť.Preč od fanyniek a novinárov.Niekam kde by sme boli len my dvaja.",,Oooo, Payn ide robiť potomkov."začal sa hneď smiať Louis.Nedalo sa nesmiať.Ten jeho smiech ma nakazil, ale snažila som sa to nejak zakryť,Liamovi to neprišlo smiešne a ja som sa s ním nechcela pohnevať.Ignoroval to a ďalej rozprával.,,Kam by si chcela ísť ty?",,Ja? Prečo ja?´´,,Lebo si dievča.A ty s Dan ste si sadli, máte podobný vkus.Takže sa spolieham na teba.Keby si si mala vybrať, kam by si išla ?´´,,Hmm, mne sa vždy páčili Maledivy.Vždy som tam chcela ísť.´´zasnene som sa pozrela na hladinu jazera a predstavila si,že sedím pri mori, na piesku ...opretá o Louisa.Usmiala som sa a pozrela na Liama.Pozeral sa na mňa so zdvihnutým obočím ale  s úsmevom.,,Tak dobre.Ide sa na Maledivy.Tam som ešte nebol.´´

,,Ááááá, zbláznili ste sa? Pustite ma? Prestaňte!´´ozýval sa Lisin krik.Ani som si nevšimla kedy sa stihol Zayn s´Harrym vyzuť a prísť k nej.Teraz ju držali na rukách a   niesli ju do jazera.Ako si to všimol Liam s Louisom vyzuli sa bežali k nim,lenže v polke cesty sa otočili a rozbehli sa za Niallom.Keď ho konečne chytili zobrali ho a niesli za Lisou.,,A na tri.1,2,3´´zakričal Harry a už obaja leteli do vody.Ako tam pristali Zayn sa hneď z vody vyparil na breh.Spolu sme sa smiali na tom, ako tam tí blázni blbnú.Hádzali sa do vody, potápali.Uf,brrr, v takej studenej vode.Však by som tak zamrzla.Ale im to nevadí, veď sú to všetci angličania.No na to aký pripravil Niall rituál Dan a El som si myslela,že ,mu ho chalani oplatia dvojnásobne.Ale toto bolo nič.Akoby mi Liam čítal myšlienky.,,Nemysli si,že toto je koniec.Toto je len začiatok.´´,,Ale prečo ja?!´´zaplakala Lisa.Musela som sa smiať už naplno,vidieť ju ako vychádza z vody ako myš...to bol pohľad.,,A ty sa čo smeješ?´´prišiel ku mne Niall.Až moc nebezpečne sa približoval.,,Nie, Niall.Bude mi zima,ešte ochoriem.´´smažila som sa z toho nejak vyvliecť,no bolo to márne.Už ma z jednej strany držal Niall a z druhej Harry.Snažila som sa zaprieť nohami, aby ma tam tak ľahko nedostali.No to mi ich už chytil Zayn s Liamom.,,Zayn, ty kôň, nebojíš sa náhodou vody? Aby si tam raz neskončil.´´kričala som a snažila sa im vytrhnúť.,,Ja sa len pomstím, ty si ma už raz skoro utopila, toto je odplata.´´och také výhovorky.Bola som naštvaná, zlosť do mňa stúpala a ja som sa im snažila vytrhnúť.,,skúste tú srandu a je po vás.´´zakričala som v poslednej nádeji, že by ma to pred vodou zachránilo.Vyskočila som z vody v takom šoku.Bože tá je studená.Začala som sa triasť.,,Ale prečo ja? Veď na mňa tie vaše rituály neplatia.´´oni sa na to len usmiali a medzi sebou si vymenili pohľady.,,Tak čo mokrá?´´zapáral Louis keď som k nemu celá trasúca došla,,Nie suchá.Ty kokšo je mi také teplo,že sa tu asi povyzliekam.´´povedala som so značnou mierou irónie.On sa zasmial a prišiel ku mne.Objal ma a začal ma hladiť po chrbte v snahe ma zahriať.

3 komentáre:

  1. Woow nadherne ale dufam ze este nebudu spolu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja dúfam, že už bude s Louisom :D a kedy pridáš novú časť? :D
    *Lenka*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj :D Nádherne píšeš :) Táto časť je skvelá :D Len už pridaj ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť