sobota 21. júla 2012

Make me smile 47

dnes kratšia ale potom vám to vynahradím príjemné čítanie :)...... Bajuš:)




Stáli sme tam už hodnú chvíľu, začínal fúkať jemný vetrík.Lenže ja nie som Angličanka, takže mi začal zachádzať až pod kosti.Začala som sa celá triasť.Louis ma objal ešte pevnejšie.Nebudeme si klamať.Zahrieval ma, bolo to romantické ale aj tak som potrebovala horúcu sprchu a perinu, pod ktorú by som sa zahrabala.,,Tak poď už pôjdeme, lebo mi tu ešte zamrzneš.´´zasmial sa Louis a začal ma ťahať za ostatnými.Konečne sa im uráčilo ísť.Lenže ja som sa nemohla ani pohnúť.,,Tak poď.´´povedal Louis keď som sa stále nehýbala.,,Nejde to, smola, už som zamrzla.´´povedala som klepajúcimi zubami.Na to sa Louis rozosmial a prišiel ku mne, chytili ma na ruky a niesol.,,Ale čo to tu máme?´´začal sa Harry hneď smiať keď sme k nim došli.,,Je mi strašná zima, že sa nemôžem ani hýbať a to len kôli vám.´´povedala som stále drkotajúcimi zubami, no Harry sa začal smiať.,,Och také výhovorky, to si nechajte pre niekoho iného.Nevedeli ste vymyslieť niečo iné?´´Hodila som po ňom vražedný pohľad, tak toto si chlapče ešte vypiješ.,,Harry tam je niekto pre teba, len dávaj pozor, Keď si bude vyberať protézu, aby sa jej lepšie bozkávalo, aby ťa neuhryzla.´´odplatil mu to Louis a hlavou ukázal na asi 80-ročnú starenku na druhej strane ulice.Na to sa začali smiať všetci.Harry sa iba ofučal a začal prskať dosť šťavnaté poznámky na Louisa.No potom si z neho začali robiť srandu aj ostatný, takže aj im daroval pár perličiek.No všetci ho mali na háku a nič si z toho nerobili, začali sa ešte viac smiať.Harry to už nezvládol a tak pridal do kroku, stále si mrmľajúc niečo popod nos.Keď sme došli do domu Louis ma hneď vyniesol do kúpelne a chcel mi napustiť horúcu vodu, lenže to som si spomenula ako to dopadlo naposledy a tak som povedala, že mi postačí len sprcha.Dnes som ním očarená viac než dosť, čo keby som sa potom prestala ovládať.Nechcem nič ľutovať.Keď som vyšla zo sprchy zistila som,že tu nemám suché veci.Vystrčila som hlavu cez dvere aby som vedela či niekto je na chodbe.Nikto tak nebol.Tak som teraz prebehla do izby.Zamkla som a prešla ku skrini.Otvorila ju a zhodila zo seba uterák.Však čo som tu sama, tak prečo nie.Začala som si prezerať veci a vyberať tie čo si oblečiem.Z mokrých vlasom mi na nahé telo kvapkali kvapky vody, príjemne to ochladzovalo.V izbe bolo neznesiteľné teplo, prešla som k obloku a otvorila ho.Počula som výdych.Prudko som sa otočila, na posteli sedel Louis a pozeral sa priamo na mňa....

5 komentárov:

  1. už by sa medzi nimi mohlo niečo stať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemam slov... dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Louis na posteli ??? Si robíš srandu :DDD Chcem hned teraz ďalšiu časť!!! :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dnes odchádzam do Prahy robiť pestúnku ku tete ale určite vám aj odtiaľ pošlem nejaké časti a dám si záležať aby sa nezopakovalo to, keď som bola na brigáde:)...som rada, že sa vám páči...pôvodne som vôbec nemala v pláne aby sa tam niečo také stalo ...ale nejak sa to samo napísalo:) sama som zvedavá čo sa tam bude ďalej diať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :O :D to čo je za koniec ? :D to nemyslíš vážne :D ach jaaj .. rýchlo ďalŠiu :D a inak je úžastná ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť