piatok 3. augusta 2012

Make me smile 50

 ...mrzí ma že až tak neskoro ale skôr mi to nešlo.Ale už som doma:D takže by sa to malo dostať do normálnych koľají a časti by mali byť pridávané pravidelne :D



Hrala sa mi s vlasmi a hladila ma.Bolo tak príjemné, po celom tele mi behali zimomriavky.Perami som sa vybral na púť po jej tele.Prešiel som z ruky,na krk, líce, ku perám.Chcel som ich ochutnať, ale nakoniec som to neurobil.Sú pre mňa ako poklad a ja som si ich chcel nechať na neskor.Rukami som si ju chytil a zdvihol na ruky.Jej telo bolo také krehké, že som sa bál aby som jej neublížil.Položil som ju na posteľ.Perami som mapoval jej telo.Bolo také jemné.Zvýjala sa pod mojimi dotykmi a mne sa to páčilo.Vedieť,že ja som príčinou jej vzdychov bolo úžastné.Zrazu zo mňa strhla tričko.Kde sa to v nej bere? Veď vyzerá ako aniel a trhá tu zo mňa veci.Hmmm, tak to bude ešte zaujímavé.Ale nemožem si sťažovať,páči sa mi, keď je taká.Vrhol som sa jej na krk a zanechal jej tam značku, nech každý vidí,že je moja.Rukami ma hladila po brušku.Teraz som rád,že ma Liam presvedčil na tu posilku, ešte by som sa tu hanbil za svoje šunky.Nadýchol som sa a išiel do zakázeného územia.Perami som išiel na jej prsia.Snažil som sa byť čo najjemnejší.Perami som jej zajal brdavku a jazykom ju dráždil.Z úst sa jej vydral sladký vzdych a nechtami sa mi zaryla do chrbta.Bola to taká príjemná bolesť.Niečo mi napadlo.Nerozmýšľal som dloho a spravil to.Zubami som jej zahryzol do bradavky,nie silno aby som jej neublížil.Zaryla mi silno nechty do chrbta.Vzrušovalo ma to.To isté som zopakoval aj na druhej bradavke.Zarývala mi stále nechty do chrbta a mňa to hnalo ďalej a ďalej.Drobnými pusinkami som jej obdarovával to nádherné bruško.Keď som zatvoril oči videl som hviezdičky.Nevedel som z čoho to je.Z nej alebo z toho tepla ktoré mi roztápa telo.Zrazu ma chytila za krk a vytiahla k sebe.Zreničky mala rozšírené a jej čokoládky sa vyparili.Namiesto nich tam bol oheň, ktorý ma tak uchvácal.Mala pootvorené pery a dívala sa mi tak hlboko do očí.Mal som pocit akoby sme sa takto na seba pozerali už hodiny.Potreboval som prelomiť tú vzdialenosť medzi nami a ochutnať tie jej červené vankúšiky.Bol som od nej už malý kúsok.Prudko dýchala,oči mala zavreté, celá sa triasla.Zavrel som oči a......To sa mi iba zdá.Hovoril somsi stále v mysli.Žeby až tak na mňa pôsobila tá vášeň,že už počujem vyzváňanie?Načiahla sa rukou kamsi a prijala hovor.Tak predsa sa mi to nezdalo.Ani jeden z nás neprerušil očný kontakt.Z telefonu zaznel nejaký hlas.Nemám ani poňatiačo povedal.No videl som a cítil som,že potom Betka úplne stuhla.Toto nie je dobré.Niečo zašepkala tak potichu,že keby som sa na ňu nedíval ani neviem,že niečo povedala.Z telefonu sa ozval zasa ten hlas, to nie je angličan.Betka sa na mňa pozerala takým zvlášnym pohľadom až som sa začínal báť.Hlas sa ozval ešte niekoľko krát a opotom som počul už iba pípanie.Toto sa mi nepáči.Čo sa to deje?
Vtom sa do mňa zaprela rukou a začala ma odtláčať.Začínal som sa cítiť dosť divne.,,Čo,čo? Stzalo sa niečo? Ublížil som ti? Kto to bol?´´snažil som sa z nej niečo dostať.,,Louis odíť.Som sprostá,že som ti to dovolila.´´odpovela a aslzy sa jej valili dole tváričkou.Keď som to videl,cítil som sa tak, tak...mizerne.Akoby sa vo mne niečo pohlo.,,Slniečko, nepláč.Ublížil som ti? Čo sa stalo? Kto to bol?´´snažil som sa .Nie nemohol som jej ublížiť,veď nič epovedala a páčilo sa jej to.Čo ak je to nejaký dotieravý had, čo sa jej vyhrážal?,,Louis odíť.Som sprostá,že som ti to dovolila.Vypadni!´´s krikom opakovala ale teraz použila to posledné slovo, keď som ho počul.Prišlo to ako facka.Posadil som sa.Musel som sa nejak rýchlo spamätať.Nechcem o ňu prísť.Zabalila sa do prikrývka a otočila sa mi chrbtom.Bol to jasný znak,že ma tu nechce ale ja nedokažem len tak odísť.Počul som tiché vzlyky.Plače.,,Nepočul si? Vypadni!´´povedala tak chladne až ma zamrazilo.,,Neviem,čo som ti spravil,že sa takto správaš,ale mrzí ma to.´´ako som to dopovedal vyletela na mňa,,Nevieš čo si spravil? Bože veď sme sa tu spolu skoro vyspali,keby mi nezavolal Peťo...och som taká sprostá.´´Peťo? To je ten jej chalan.Ona toho ľutuje? Považuje to za omyl? Ie prosím nie.Cítil som sa vo vnútru taký zovretý,žalúdok som mal vo zveráku.,,Ľutuješ to?´´opýtal som sa.Vo vnútri som tajne dúfal,že povie nie a že bude všetko fajn.Ale čím bola dlhšie ticho, vedel som že sa to nestane.A tak to aj bolo.Po tej vete čo vyslovila akoby ma bodlo 100 nožov do chrbta.,,Odíď,prosím,chcem byť sama.´´opäť sa mi otočila chrbtom.Pohladil som ju po ruke.Potreboval som sa jej naposledy dotknúť, jej porcelánovo häbkej pokožky.Postavil som sa a zašepkal: ,,Aj tak si moje všetko.´´chcel som povedať,že ju milujem.Ale po tomto, mám taký zmätok,že sám neviem čo cítim.Je tu ešte El.
Keď som stál pozrel som sa na ňu posledný krát, jej tebo sa striasalo pod vzlykmi.Trhalo mi to srdce.Ako múmia som prešiel okolo sotatných v obývačke, ktorý sa dívali na nejaký film.Išiel som bosý po tráve až k jezeru.Tráva bola mokrá od rosy ale mne to nevadilo.Ani to,že vonku je zima a ja som tu len v nohaviciach.Sadol som si na malé molo,ktoré bolo pri jazere a pozeral sa na jeho hladinu,kde sa odrážal obraz mesiaca a hviezdy....

3 komentáre:

  1. Kokóós :D Nemožem z tejto časti :D Kedy pridáš ďalšiu ???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som v šoku :D furt to tak napinavo skončiš :D a potom mám choré nápady jak to bude ďalej :D ale super je to (jak vždy) :) len už fakt je to dlho šak je 50 časť a ešte vždy nesu spolu :D a rýchlo ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to skvelé :) Inak pravda je dokonalé že si to dosiahla až po 50 časť a ešte stále nie sú spolu ale aj tak sú tie časti stále dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť