nedeľa 5. augusta 2012

Make me smile 51


Zrazu sa mnou valila strašné slosť.Nevedel som na koho alebo na čo.Keby som mohol rozbyl by som niečo.Začal som päsťami trieskať do dreva a po tvári mi tiekly slzy..Bol som taký zúfalý, tak strašne to bolelo, potreboval som to dať zo seba von.Bez rozmýšľania som skočil do vody.Bol to šok pre telo.Akoby dostalo krč, výpadok, potopil som sa pod vodu a nemohol sa hýbať.Nič som nevidel.Snažil som sa zdvihnúť zdrevenené ruky a žačať plávať von.Dochádzal mi vzduch.POkúsil som sa ešte raz, ale bezuspešne.Zúfalosť mnou otriasala úplne.Posledný krár.Telo začalo konečne reagovať a dovolilo mi zodvihnúť ruky.Keď som sa vynoril nad hladinu zhlboka som sa nadýchol.Pozrel som sa na druhý koniec jazera a začal tam plávať.Potom som plával späť.Neviem koľko krát som to takto preplával ale cítil som,že mi začína byť lepšie.Tú zúfalosť, bolesť a hnev na samého seba akoby zo mňa obmývala vody.Nič som necítil ani vysilenie tela.Nič.Proste som len plával a plával.Priplával som ku mólu a chcel sa otočiť ale v tom ma zdrapili niečie ruky a vytiahli ma von.,,Šibe ti?!´´vyskočil som na dotyčného, hoci som mu ani nevidel do tváre.Otočil som sa a pozeral do zelených očí.,,Čo to dorábaš?´´Neodpovedal som.Nevedel som čo mu mám povedať.Pravdu? Čo ak by sa na mňa nahneval?Možno by sa mi uľavilo, ale keď ja....Bezradne som si sadol do tráva.Chvíľu stál nadomnou le potom sa tiež posadil.,,Keď som ťa videl ako prechádzaš okolo nás ako duch zľakol som sa.Niall sa išiel pozrieť na Betku.Vraj je tem ticho len sem-tam zaznie niejak čudný zvuk akoby plakala.A keď som videl ako tu tieskaš do móla vedel som, že niečo nie je s kostolným poriadkom.Keď si skočil do vody myslel som,že sa chceš zabiť.Ale kým som sem dobehol ty si už plával krížom-klrážom ako besný cez celé jazero.Tak mi prosím nehovor,že sa nič nestalo.Nie šom až taký sprostý.´´Po tom jeho monológu som sa musel usmiať.Harry je pobláznený, človek od neho málokedy počuje niečo rozumné, ale toto, to mi vyrazilo dych.Akoby som sa to s ním ani nerozprával.,,Posral som to, chápeš? Všetko!´´povedal som a skryl tvár do dlaní.Harry nič nepovedal len ma objal rukou okolo pliec.Strašne mi to pomohlo, dodal mi energiu,ktorej on má niekedy až neviac.,,Tak poď už dnu, lebo tu ešte prechladneš.´´povedal a postavil sa.Hoci sa mi nechcelo ale nakoniec ma hytiahol na nohy.Keď sme došli dnu, čakal som,že sa ma budú všetci vypytovať čo sa stalo, ale nikto sa nič nepýtal a za to som im bol vďačný.To by som už asi nezvládol.Stiahli ma k nim a aby som sa snimi pozeral,vôbec som nemal tušenia o čom bol film.Celý čas som rozmýčľal nad Betkou.Dúfam,že sa jej nič nestane.
Cez noc som nezažmúril ani na chvíľu oči.Stále som to mal pred očami, stále dookola.
Ráno somnemal žiadnu energiu a ani náladu.Sedel som na terase s hrnčekom kávy už od 5.Videl som výcho slnka.Bol tak nádherný, až teraz som začal vnímať veľa vecí z úplne iného pohľadu.Vystriedali sa pri mne už všetci ale keď usúdili, že dnes zo mňa nič nebude išli sa kúpať sami do jazera.Vôbec som nevidel Betku, bál som sa.Ale Fizzy hovorila, že sa s ňou rozprávala.Vyzerá vraj strašne ale žije a nemá na tele nijaké zranenia.Ako ma stihla ubezpečiť skôr,než som sa za ňou rozbehol.Po tej informácií sa mi uľavilo a znovu som sa zviezol na sedačku.Nemám ani tušenia koľko mohlo byť hodín, keď sa otvorili balkonové dvere a vyšla von, tá ktorú som tak túžil vidieť.Nevšimla si ma a ja som mohol zatiaľ preskúmať jej teko, či na ňom nenájdem stopy po ublíženi.Ale nič tam nebolo.Otočila sa a chcela si vziať zo stola jablko, ke´d ma zaregistrovala.Oči mala červené a opuchnuté, tvár jej horela, pod očami mala kruhy.Ten pohľad zabolel.Toto som s ňou spravil ja.Ako sa len musela kvôli mne trápiť.Otvoril som ústa, že jej niečo poviem ,hoci som nemal poňatia čo, ale vtedy sa otočila a vbehla do domu.
Takto to trvalo ešte niekoľko dní.Stále sa mi vyhýbala.Zapájala sa medzi ostatných, začala blázniť smiať sa.Človek by povedal,že je šťastná ale ja som vedel,že to tak nieje, že je to len maska aby sa kvôli nej netrápili ostatní.A ja som robil presne to isté.Keď prišla za mnou Daisy a Phoebe, že prečo som taký smutný a či ma nahnevali, som usúdil ,že to tak bude najlepšie, že nebudem trápiť ich hlavičky.A akoby toho nebolo dosť dotrepala sa sem ešte aj El.Bolo vidieť, že Betke jej prítomnosť prekáže, moc sa s ňou nebavila, pokiaľ nemusela, a vyhýbala sa všetkým situáciám, kedy by s ňou mohla byť sama.Neprajem nikomu tie výčitky svedomia,keď som sa musel bozkávať s El a pritom moje myšlienky stále lietali okolo Betky.Cítil som sa ako zradca.Betka si začala ešte lepšie rozumieť s Niallom a mňa to vytáčala do nepríčetnosti.Raz večer,keď si dievčatá skočili na babskú jazdu do mesta som na neho tak vyskočil,že keby tam neboli chalani tak sa asi pobijeme.Niall to bral v pohode, no ja som sa cítil ešte horšie, žiarlim na svojho kamaráta.

1 komentár:

  1. Úžasná časť !!!! Som zvedavá, kedy sa daju konečne dokopy :) Kedy pridáš ďalšiu časť ???

    OdpovedaťOdstrániť