utorok 7. augusta 2012

Make me smile 52


Betka
Tieto dni boli najtahšie.Nevedela som ako sa mám k nemu správať, a k tomu som musela ešte každý deň volávať s Peťom.Cítila som sa tak skazene.A keď prišla El.Mslela som,že ju raz v noci udusím, neskutočne mi liezla na nervy.A keď sa po Louisovi hádzala,obímala ho, boskávala sa s ním.Musela som odísť nedalo sa na to dívať.Pýtala sa ma,prečo som taká hnusná na ňu:,,Ja?! El spamätaj sa.´´a obišla som ju.Viem,uvedomujem si to,že som to prepískla ale, nedalo sa to inak.otrebovala som Louisa vymiesť zu hlavy,plne som sa sústredila na Peťa.Volali sme si skoro stále a ten hnusný pocit sa začal strácať.
Teraz ležíme všetci v obývačke a dívame sa na nejakú komédiu čo vybrala Fizzy.A teda že vybrala dobre.Och od toľkého smiechu mám krče v bruchu.Všade sú narosypané pukance.Totiž: Harry sa s Niallom ohadzovali  a neskôr sme sa zapojili aj my.No mali ste to vidieť.Musím uznať,že Liam má dobrú mušu.Raz sa mu trafil do výstrihu a druhý krát priamo do úst.Vo vrecku mi začal vybrovať mobil.Peťo.Pousmiala som sa.Postaviola a vyšla von.

LOUIS
Už je vonku prinajmenšom 2 hodiny a stále s nieky telefonuje.Netrpezlivo pobuchávam nohou.Chalanom to už lezie na nervy ale ja za to nemožem.Stále sa pozeram na hodiny a potom na okno, cez ktoré na ňu vidím.Stále sa usmieva.Vrrrr.Už som bol aj nenápadne pri okne, či nebudem počuť o čom sa rozprávajú, ale ona sa hovorí po slovensky.Už to nezvládam.Musel som sa postaviť a teraz sa tu prechádzam ako nejaký býk a to už majú nervy všetci.,,Podľa mňa telefonuje s Peťom.´´povedala Lottie bez toho aby odtrhla pohľad od telky.,,Kto je Peťo?´´chytil sa toho Zayn.,,Jej frajer.´´...Počkaj ona má fakt frajera? Mslel ssom si ,že si robí srandu,ke´d sme sa ku sebe tak mali, ja že to nie je také vážne.,,Ona má frajera? Veď o ňom niukdy nehovorila.´´zapojil sa Harry.,,Nemusí ti všetko vešať na nos.´´,,Sem-tam o ňom hovorila, výdy keď spolu volali odchádzala z miestnosti, aj keď jej nikto nerozumel.A ten váraz na tvári hovorí za všetko.´´,,Ale v poslednej dome s ním už tak často nevolávala.´´Zamiešala sa do toho Fizzy.Hmmm, poznám ten dôvod.,,No páni, takže naša malá slovenečka má frajera.´´zapískal Zayn.Mal som chuť toho Petra zaškrtiť,zlámať mu všetky kosti a potom ho zhodiť z mosta.Taký naštvatý som nebol ani vtedy,ke´d som zistil, že Lottie s Fizzy majú frajerov.,,Podľa mňa to tak nie je.Možno jej volajú zo slovenska.Napríklad mama.Už ako dlho sa s nimi nevidela.´´,,Nie volá s frajerom.´´začali sa prekrikovať Niall s Harrym.,,Tak fajn stávka?´´natiahol k Niallovi ruku Harry.Jasné, to by nebol on.,,Stávka.´´prijal to Niall.,,Ak prehrám, budem vám všetkým týždeň prať spodky.A ak prehráš ty, tak zasa ty.´´uuuuu tak to by som nechcel.Harry bol celý šťastný,že navrhol niečo také, ale niečo mi hovorilo, že vyhrá Niall.No Harry to si dám záležať aby si mal čo prať :D,,Vy ste blázni.´´smiala sa Fizzy.

7 komentárov:

  1. Ááá ... Louis žiarli :D:D:D Už chcem aby boli spolu !!! :D Teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ááá celá táto poviedka je úžasná, dokonalá, skvelá, neuveriteľná, neskutočná.. fúúú ... toľko som hádam ešte do koemntu pochvál nenapísala :D ale ty si to zaslúžiš :) vážne sa teším na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super užastne dokonale ja nemam slov :D :D toto je naozaj ta najlpepšia poviedka dufam že ešte nebudu spolu :D :D to je na tom to najlepšie nehc sa este hadaju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hrozne sa mi pači to ich žirlenie jeden na druheho to je na tom asi to najlepšie vpodstate cela poviedka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ženy, toľko pochvál? :D ...som strašne rada,že sa vám to páči:D naozaj....ani si neviete predstaviť aká som rada, dnes by som rada pridala ďalší diel, dúfam že sa mi to podarí....ale chápete leto, nevyspytateľné, nikdy neviete čo sa bude diať za 5 minút,preto som rada,že sa mi darí pridávať časti :D aj keď s chybami, ale na opravovanie nie je čas...vždy to píšem strašne rýchlo a potom je ešte milión vecí,ktoré mám spraviť, takže to nestíham...prepáčte :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prosím pridaj ďalšiu!!! už to nemožem vydržať!! :D :D strašne sa teším!!!

      Odstrániť