pondelok 20. augusta 2012

Make me smile 56

Takže zlatíčka, ospravedlňujem sa za meškanie a ďakujem za chápanie, že sú prázdniny :D...len aby som to ujasnila...nebojte TO tam ešte určite bude, len si to nechávam na tú správnu chvíľu, nepýtajte sa ma kedy to bude, lebo sama neviem :D ale určite to bude stáť za to :D :D :D


Náš pobyt tu sa končí.Zajtra odchádzame domov.Sedíme pri jazere a každý sa snaží užiť si posledné chvíle.Daisy a Phoebe po tom, ako celý deň blznili zaspali v hojdacej sieti.Fizzy a Lottie sa snažia využiť slnečné počasie a pokúšajú sa opáliť.Hoci sme im hovorili,že je to márne.Chalani hrajú futbal a ja s Louisom sa stále doťahujeme a robíme si zle.Louis tu mal laptop a ukazoval mi fotky a videá.Z koncertu, turné ale aj zo súkromia.



.Pri niektorých fotkách som myslela, že zomrem. pri fotkách, ktoré mal s dievčatami som sa rozplývala.Bol strašné zlatý.Miluje deti a je to na ňom vidieť.



Keď mi hovoril príhody z turné a koncertov, niekedy som mala na mále aby som si necvrkla.Napríklad, keď sa stavil so Zaynom o to, či si oblečie kostým mrkvy na koncert.Louis to spravil a Zayn si na oplátku musel obliecť na tlačovku mini sukňu.A keď rozkročil nohy svet uvidel jeho nové zelené spodky.Alebo keď pri stretnutí s fanúšikmi dostal od jedného dievčaťa balík mrkvy.Zaskočilo ho to ale uznal,že to bolo originálne.Alebo keď mu vysvetlil,že on v skutočnosti nemiluje mrkvu.Vraj sa ich raz pri jednom rozhovore pýtali aké by malo byť ich vysnívané dievča.Chalani hovorili, že by malo byť pekné, úprimné... a on to chcel niečim ozvláštniť a tak povedal,že by malo mať rado mrkvu a odvtedy mu to ostalo.Bola som šokovaná z viacerých vecí.



No a tie ich face-y ( :D ) myslím, že netreba komentovať.



,,Toto nie!´´,,Ukáž mi to!´´- rýchlo preklikol pár fotiek, tak aby som to nevidela.Vytrhla som mu ho a vrátila sa na tie fotky.


Začala som sa smiať, zobral mi ho.,,Nie, počkaj.´´snažila som sa ho získať späť, no on ho zdvihol do vzduchu.Kľakla som si a snažila sa ho získať.Vtedy ma chytil okolo pása a stiahol na seba .Dal mi pusu na nos a ja som na neho vyplazila jazyk.Prevalil sa na mňa a začal ma štekliť.Zvýjala som sa pod ním,Kričalôa a kopala nohami.On dobre vedel,že som strašne šteklivá a vedel to aj využiť.Prestal.Konečne som sa poriadne nadýchla a zotrela si slzy.Zuhol sa a ústamiu mi zaprdel na bruchu.Prišla ďalšia vlna smiechu, len som nevedela, či z toho ako to šteklilo alebo z toho bláznivého nápadu.,,Louis, daj mi to!Okamžite!Nerozumieš?Neser tygra!...´´kričala som na neho,keď mi zobral mobil a začal sa mi v ňom hrabať.nenávidím to.Vrhla som sa na neho a snažila sa mu ho vytrhnúť,márne.Stále je to chalan a je silnejší ako ja.Ha! No počkaj, ty si ma mohol štekliť vtedy, teraz som na rade ja.Jooo.Trafila som správne.Louis sa hodil na zem a začal sa zvýjať.Víťazne som sa usmiala.

LOUIS
No počkaj,však ja ti ukážem.Prevrátil som sa na ňu a v šoku som si ju prehodil cez  plece a bežal s ňou ku jazeru.,,Louis! Opováž sa ! Si mŕtvy človek ak to urobíš! Počuješ?!Okamžite ma pusti!´´začala sebou metať, kopať nohami a biť ma po zadku.No ja som sa nevedel prestať smiať.A už som spolu s ňou skočil z móla do jazera.,,Tomlinson, ty, ty,ty...´´nevedela čo povedať.Začal som sa smiať a tak ma potopila.
Celý čas sme bláznili v jazere:potápali sa, skákali, prskali sa vodou.Okolitý svet pre nás neexistoval.Cítil som vtedy niečo, čo cítim,iba keď som s ňou-Neviem to popísať.keď sa na mňa pozrela,pochopil som, čo myslel tým Liam, keď povedal, že sa topí s morí čokolády( myslel tým Dan),teraz to chápem.Keď sa ma dotkla prešlo mnou akoby 340 woltow, na celom tele som mal husaciu kožu,prešla mnou zároveň zimnica a vlna neznesiteľného tepla.Túžil som aby sa ma opäť dotkla.Túžil som ju mať vo svojom náručí už navždy a chrániť ju pred všetkým nebezpečím.Túžil som sa dotýkať jej pokožky, dívať sa jej do očí.Túžil som aby jej úsmev bol venovaný len a len mne.
Držím ju na rukách a točím ju po vode a ona sa smeje tým svojím zvonivým smiechom.Rozlieha sa do všetkých kútov.Prosím,prosím nech táto chvíľa nekončí....

3 komentáre:

  1. Prosím, daj ich už dokopy :D Už by mohli byť konečne spolu. Prosím pridaj dnes ďalšiu časť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. D-O-K-O-N-A-L-O-S-T !!! naozaj :) strasne sa tesim na dalsiu cast :) aaa :D :D pises to uzasne !! najlepsia poviedka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasa, xx ale aj tak cakam na TU cast :P ale nie (vlastne ano) ale chcem, aby uz boli spolu :))

    OdpovedaťOdstrániť