streda 29. augusta 2012

Make me smile 58


LOUIS
Betka má prísť za nami do parku, ale rozhodli sme sa,že ju vyzdvihneme cestou a skočíme ešte na zmrzku.Doma sme ju už nezastihli, tak ju čakáme na jednej križovatke, cez ktorú pôjde.Som celý nervózny,pretože sme sa dlho nevideli a už sa na ňu teším.,,Tak kde je toľko?´´-nervózne som poklepával nohou v aute,už som sa jej nevedel dočkať.,,Čo si taký nervózny? Každú chvíľu by tadeto mala ísť.´´smiala sa Lottie.,,Aha tam je.´´skríkol na dievča v bielých šatách s modrou stuhou okolo pása.
Vyzerala nádherne.Vietor sa jej pohrával s rozpustenými vlasami.Práve vchádzala na prechod,keď sa pohľadom zasekla na druhej strane ulice.Pozrel som sa tým smerom.Bolo tam len pár dievčat s našimi tričkami a jeden vysoký chalan.Pozrel som sa späť na Betku, pohla perami akoby niečo hovorila,doširoka sa usmiala a rozbehla sa cez cestu.Skoro ju zrazilo auto ale jej to bolo jedno, hodila sa tomu chalanovi okolo krku a on sa s nimi začal točiť.Čo to má do frasa znamenať?,,Kto to je?´´predbehol ma s otázkou Niall.,,Peťo, kto asi.´´usmiala sa Fizzy šťastne a nalepila sa na okno aby ich mohla lešie sledovať.Ja som mal na rozdiel od nej chuť zabíjať.,,Všetci sa s otvorenými ústami natisli na okná autá a sledovali ich.Ešteže má auto čierné sklá, nechcel by som vedie, čo by si ľudia o nás mysleli,keby nás akto videli.
Pozerali sme sa ako sa bozkávajú,obýmajú, stískajú.Nie, nemôžem sa na to pozerať.V očiach ma začali štípať slzy.Bol to strašný pociť.Odvrátil som radšej zrak.Srdce som na zovreté ako vo zveráku.Žalúdok úplne na vode a pľúca bez vzduchu.Nevládak som sa nadýchnuť.Akoby som mal na hrudi ťažký kameň.
,,No tak chlepci, nesledujte ich toľko.Zayn,radšej štartuj,poďme už do toho parku.Betku môžte spovedať aj potom,príde predsa za nami.´´Hneď ako to dopovedala Lottie, Zayn naštartoval auto a vyrazili sme smer Hyde park.Nevydržal som to, musel som sa obrátiť a pozrieť sa na ňu.Držala sa s ním za ruku a bežali.Ten šťastný úsmev mal patriť mne a nie jemu.Nadával som a preklínal ho.Ona patrí MNE.
 Všetci spoločne sme hrali futbal.Vidno, že Lottie a Fizzy sú moje sestry, ide im to sakra dobre.,,Aha, už idú.´´Povedal Harry a prstom ukázal ich smerom.,,Si normálny, prstom sa neukazuje.Nemusia vedieť, že ich sledujeme.´´okríkla ho Fizzy a treskla mu po ruke.Usmial som sa.Stáva sa z nej žena, už teraz cvičí chlapa, čo bude potom :D
,,No čo vy dve hrdličky .´´smial sa Niall hneď ako došli k nám.,,takže toto je ten tvoj princ?!´´krútila sa kolono nich Lottie a podrobne si ho obzerala.,,Tak toto je môj priateľ Peťo.´´povedala s rozpakami Betka.No keď sa pozrela na mňa tvár jej rosmutnela a zahryzla si do pery.Žeby ju mrzelo že sem prišiel? ,,Ahoj ja som Lottie.´´a začalo sa predstavovanie, až som prišiel na radu ja.,,Čau, ja som Louis.´´Trošku silnejšie som mu stlačil ruku, hups, stáva sa.,,Ok, my si berieme Peťa a vy máte Betku.´´rozdelil to hneď Harry.Super akoby to nestačilo, teraz ho mám ešte aj v tíme.
Hmmm.Prvý zápas sme vyhrali 5:2  z toho 3 góly strelil on.Je dobrý to musím uznať.No tie 2 som strelil ja.Nemohol som zniesť,že on je v niečom dobrý, ale aj tak má sere,že dál o góla viac ako ja.,,Louis, nesebči toľko.Čo ti je.Nikdy si nesebčil.´´prišiel ku mne Niall.,,Nechaj ma tak.´´a odyšiel som.je pravda,že som sebčil, viem.Ale nemohol som dopustiť,žeby on bol lepší.Sedel som na trávniku a pozoroval ich ako sa zhovárajú.betka tam len stála a počúvala.Usmievala sa,ale ja som vedel,že to nieje úprimný úsmev.Poznám ju, predstiera to.zameral som sa pohľadom na Peťa.nechápem čo sa jej na ňom môže páčiť.Bez vlasov, obočia,mihalníc, beh akéhokoľvek svalstva.Jediné čo má sú obrovské kruhy pod očami.Toto má byť chlap?

2 komentáre: