streda 5. septembra 2012

Make me smile 61

Dnes len taká kratšia :) dúfam ,že sa vám to bude páčiť :)



Betka
Všetci sa super zabávali, Pobrala som sa ďalej od nich a sadla si na hojdačku.Premýšľala som nad tým všetkým a pritom pozorovala ľudí, ktorí mi za ten čas neuveriteľne prirástli k srdcu.Už len pár dní a budem sa musieť s nimi rozlúčiť.Už teraz, keď si na to spomeniem, mi je smutno.Niekto si ku mne prisadol.Kto iný by to bol ako moje slniečko.Oprela som sa o neho a nespúšťala z nich oči.Cítila som taký vnútorný pokoj, keď prišiel.,,O niečom sa chcem s tebou porozprávať.´´povedal dosť vážne.,,Pozrela som sa na neho a vyzvala ho pohľadom aby pokračoval.,,Je to len medzi nami.Viem, že medzi tebou a Louisom niečo je.Viem, že vtedy, v tú noc sa medzi vami niečo stalo.Nejdem z teba ťahať čo to bolo.Ale viem, že niečo vážne, keď ste sa potom spolu nerozprávali a vyhýbali sa.Chcel som Louisa schmatnúť a vytrieskať z neho, čo sa stalo, čo ti spravil, keď si bola taká.Ale potom....boli ste ako zamilovaný párik.Úplne to z vás sršalo, celý ste žiarli.Pristálo vám to....Ale teraz..vidím na tebe, že si zmätená.Bety, rozhodni sa, takto im ubližuješ obom.´´otočila som sa mu čelom, ale nedokázala som sa mu pozrieť do očí.Hrala som sa s gumičkou, ktorú som mala na ruke.,,Vieš Niall, ja ...niečo cítim k Louisovi, niečo silné...viem to...ale je tu Peťo.Prežili sme spolu tak veľa.Dobré aj zlé.Ja aj keby som akokoľvek chcela, nedokážem od neho odísť.Tak veľa pre mňa spravil, pomohol mi.nedokážem ho opustiť a už vôbec nie teraz.Vieš on....má málo času.´´plakala som, hovoriť o tom, pripustiť si to je pre mňa tak bolestivé.,,On má leukémiu...nereaguje na liečbu, má len pár mesiacov.Vieš, ja som mala byť pre neho v tom ťažkom období oporou.Prežili sme spolu tak veľa.Odkedy sa to dozvedel až dodnes.Chemoterapie, ožarovania...všetko.Ja som mala byť tá silná a pomáhať mu...ale bolo to naopak, ja som bola tá, ktorá to nezvládla, zložila sa, revala.To on pri mne stál a utešoval ma, on mi hovoril, že to bude dobré, hoci už od začiatku vedel, že to takto skončí.Je s tým vyrovnaný a ja nechápem ako to mohol dokázať.Bojím sa toho, keď to príde, bojím sa toho, čo bude potom......Niall aj keby som celým srdcom milovala Louisa, neodišla by som od Peťa.Nie teraz, keď tu je len pár mesiacov.´´,,Ale...´´chcel mi do toho vkročiť, ale ja som mu to nedovolila.,,Prestav si, že máš za pár mesiacov zomrieť a Lisa by ťa opustila kvôli inému, ako by si sa cítil?!´´ bol ticho.Len ma objal.,,Nech sa rozhodneš hocako, budem tu pre teba, navždy.´´

1 komentár: