streda 12. septembra 2012

Make me smile 63


Daisy a Phoebe sme vyťiahli z vody, podotýkam, že horko-ťažko, aby sa išli natrieť.,,Už tam môžme ísť?´´opýtala sa už asi po stýkrát Phoebe.,,Nie, ešte nie.Veď tá voda vám neutečie.Čo keby sme sa išli prejsť a pozrieť nejaké mušie?´´navrhla Betka.,,Jasné!´´ vykríkol som a postavil sa.,,No čo dievčatá, Big Brother rozhodol, ide sa na mušle.´´smiala sa Betka.
,,Ako dlho chodíš s Peťom?´´opýtal somsa jej, keď sme kráčali po pláži.Dievčatá pobehovali okolo nás .Sem-tam sa nám ´´náhodou´´ dotkli ruky.,,O tri mesiace tomu budú 2 roky.´´usmiala sa,Fúúú, tak to je teda dlho.Myslel som, že tak nanajvyš rok.,,Vyzerá byť starší od teba.Koľko má?´´,,23´´,,Aha, a kde ste sa spoznali?´´,,V nemocnici.´´,,Óóóó, tak to muselo byť romantické.´´Povedal som dosť ironicky so znechutenou grimasou.Neviem prečo ale začal som sa smiať, prišlo mu to komické.,,Prestaň, hej.´´buchla ma do pleca.Tak som jej to vrátil,začali sme sa postrkovať a naháňať.,,Kere moje, kere moje.....´´śkríkol som a chytil ju do náručia, začal som sa s ňou točiť.Piesok sa mi zosunul pod nohami a ja som neudržal stabilitu.Spadli sme spolu na zem.ja som mal mäkké pristátie- ležal som na nej.Obaja sme sa prestali naraz smiať a začali sme hypnotyzovať toho druhého.Odhrnul som jej z tváre neposlušné premene vlasov.Zadíval som sa jej na pery, pohla nimi, jemne pootvorila ústa.To je jasný signál, chce to.Začal som sa k nej približovať.Zatvorila oči a ruku si položila jemne na môj chrbát.Jemne sa podomnou chvela, cítil som jej horúci dych na tvári.Už len pár milimetrov.Ruku presunula na môj krk a jemne si ma priťahovala bižšie.,,Louis,pozri je tu krab.´´skríkla Daisy.Betka sa strhla a rýcho sa odomňa odtiahla.,,To je super.´´odkričal som späť.,,Ukáž.´´rozbehla sa k nej betka.Chcela sa čo najrýchlejšie dostať odomňa.Prehnal som to.Najprv na ňu vysypem, že ju milujem a potom ju ešte aj chcem pobozkať.Asi som premrhal svoju prvú a poslednú šancu.Urýchlil som to.,,Bravo Louis, viac dokašľať si to už nemohol.´´zamrmľal som si popod nos a pobral sa za dievčatami.,,Betka, prepáč, nechcel som, nechcel.Neviem čo to do mňa vošlo. Nechcem pokaziť naše priateľstvo.´´
Betka
Priateľstvo?Ale veď predchvíľou mi na deke povedal, že ....že ma...a terza toto.Čo vlastne chce? Som z neho taká zmätená.Neviem, či mám ľutovať toho, že som sa od neho odtiahla alebo nie.Zozačiatku som toho ľutovala, a riadne.Mala som ho pobozkať, bez okolkov.Dať mu vedieť, čo k nemu cítim.Ale teraz?Že priateľstvo.....

4 komentáre:

  1. prebohaaaa už nech sú spoluu :(( :D ale je to super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no hezky :D :D uz sa mohli pobozkat a bum .. nic :D no je to peckove :) tesim ss na dalsiu cast :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna časť :) Možno sa opakujem ale na tvoj príbeh sa vážne oplatí čakať :)

    OdpovedaťOdstrániť