piatok 14. septembra 2012

Make me smile 64


LOUIS
 ,,Zlatko, kde sa mi túlaš ?´´pribehol k nej Peťo a začal ju bozkávať.Radšej som sa pobral k deke ku deckám a ich nechal tam, obracal sa mi z toho žalúdok.,,Tak?´´vyzvedal hne´d Niall.,,Tak?!´´,,No ták, išiel si sa s ňou prejsť sám.Ďaleko od všetkých, tak, čo sa stalo?´´,,Nič sa nestalo, jasné?!Tak mi dajte už pokoj.´´Vyletel som na nich.Bolo mi to ľúto, ale teraz som ako tlakový hrniec.Celý zvyšok dňa sa mi vyhýbala.Na ceste späť sa vymenila s Niallom, tak to svedčilo za všetko.cesta autom bude trvať dlhšie, pretože sa stala nejaká havária.Všetci v aute spali, ani sa im nečudujem, vyšťavený z vody a slnka.A popravde, mne to aj vyhovovalo, mohol som sa venovať svojím myšlienkam.Z rádia hrala potichu pesnička Wonderwall, milujem ju.Pamätám si, keď sme sedeli na pláži a hrali ju spolu s I'm Your.Tí, čo si myslia, že Niall nevie spievať, nech si ich vypočujú.jeho hlas je nezvyčajný,zvláštny, vždy ma fascinuje.
,,Čo sa ta stalo, Lu?´´Do riti, ale som sa ľakol, rýchlo som strhol volant a vrátil sa do svojho pruhu.Protiidúce auto začalo trúbiť.Áááá, panika, stres.,,Louis!´´vykríkol som strachom Niall a nalepil sa na palubovku.,,Horan, šibe ti?! Mohol si nás zabiť.´´,,hej, nehádž to na mňa, neviem kto ku šoféruje, hej.´´ešte nech je dotknutý.,,Neviem, kto tu chce aby som dostal infarkt.´´V aute zavládlo hrobové ticho.Našťastie sa dievčatá nezobudili, ale keď som si predstavil, čo sa mohlo stať.To by som si nikdy neodpustil.,,Neodpovedal si mi.´´,,Už som vám to povedal tam na pláži, nestalo sa nič.´´,,Ale, no tak.Myslíš si, že sme všetci sprostí.Vidia to aj Fizzy s Lottie.Naozaj si myslíš, že nevidíme, že sa niečo deje.najprv spolu odídete na prechádzku a keď sa vrátite ty si ako sopka, ktorá čoskoro vybuchne a ona ako paradajka pred vystúpením v opare.celá červená, vystresovaná a nervózna.Celý zvyšok dňa ste sa k sebe nepriblížili a ani ste sa na seba nepozreli.A to nehovorím, čo sa medzi vami stalo tam na chate....nemusím mať IQ 120 na to, aby som videl, že sa medzi vami niečo deje.´´dokončil svoj monológ Niall, vedel som, že zahovárať to nemá cenu.,,Skoro sme sa pobozkali, ja, videl som a aj cítil, že to chce aj ona.´´,,A?´´,,Potom na mňa zakričali dievčatá a ona sa odtiahla...a zvyšok si videl.´´Niall bol ticho, nevedel som, čo si o tom myslieť, začínal som byť nervózny.,,Niall, tak do riti povedz niečo!´´Buchol som od nervozity a zúfalstva do volantu rukami.Čakal som, že ma podporí, a on čuší.,,Nehádž pušku do žita.Nevzdávaj sa bez boja.Si predsa pašák, nevzdáš sa len tak.´´Usmial sa a potľapkal mi po pleci, akoby niečo vedel.Ale, nechápem ako to ten chlapec robí, ako môže vidieť všetko tak ružovo.Celé dva dni ubiehali stále rovnako.Človek už pomaly nemal ani čas ísť na WC.To nové CD vyvolalo chaos.Od rána len rozhovory v rádiách, TV, časopisoch.Tlačovky, vystúpenia, autogramiády.No na kolaps.S dievčatami som sa snažil volávať čo najčastejšie.No zavolať Betke som nemal odvahu a tak som všetko zisťoval cez ne.zajtra by mali ísť na výlet na bicykloch, strašne sa tešia, mali by ísť ku nejakej zrúcanine hradu.Som rád, že sa im venuje, keď ja a mamina sme stále v práci.

3 komentáre: