streda 19. septembra 2012

Make me smile 65

 Ahojte, trošku som sa pohrala s výzorom blogu(s menšou pomocou:), dúfam, že sa vám páči.Nebudem vás už dlho trápiť :D Poviedka sa pomaly ale už určite schyľuje ku koncu.Chcela by som vám priblížiť Peťa.Zamilovala som sa do filmu My sister´s keepr.V ňom hral tento herec
( Thomas Dekker)Taylor Ambrose, do kt. som sa platonicky zamilovala :DV tejto poviedke má leukémiu v poslednom štádiu, ale to už viete :DHodím vám sem pár fotiek, ako si ho predstavujem.Ja osobne si neviem predstaviť žiť s tým vedomím, že človek, kt. milujem čoskoro zomrie a ja s tým nemôžem nič robiť. 

BETKA
,,Zlatko, ako sa cítiš? Si strašne bledý.Zavolám lekára?´´vlastne to ani nebola otázka, už som vytáčala číslo na lekára.,,Cítim sa dobre, lovely.Nemusíš si robiť starosti.´´Stiahol si ma do náručia na postel, v kt. ležal a uväznil ma vo svojom objatí.,,Milujem ťa.´´zašepkala som mu do pokožky na krku.,,,Aj ja teba, sunshine.´´dal mi pusu do vlasov.

,,Zavolám Lucy, že dnes nemôžem ísť s dievčatami.Ostanem s tebou, nenechám ťa tu samého v  takomto stave.´´,,Nie, tak to určite nie.Dievčatá sa na to tešia celý týždeň.Už sa cítim dobre.Moja pani doktorka sa o mne dobre postarala.´´štípol ma do líca a dal mi pusu.Má pravdu, dievčatá sa na to tešia už celý týždeň a sú to naše posledné spoločné chvíle.Večer majú prísť chalani, zajtra si spolu ešte niekam vyrazíme, večer si spravíme rozlúčkovú párty a pozajtra odlietame.Uf.
Ale nemôžem ho tu nechať samého, čo keby sa to zopakovalo? Kto by mu podal prvú pomoc?Asi presne vedel na čo myslím.,,Som už dospelý, viem sa o seba postarať.Budem ti volať každú hodinu a číslo na doktora mám.No tak, sunshine, nemusíš sa báť,nikam ti neodídem.´´Po tej poznámke sa mi hneď zviavilo ako umier...,,S tým sa nežartuje.´´buchla som ho do ramena, no usmiala som sa.,,Dobre, idem to poutierať a pôjdem sa obliecť.´´
K Tomlisonovcom som dorazila o hodinu neskôr, ako som chcela.Zdržala som sa doma s Peťom a potom uháňala celým mestom na bicykli.,,Sunshine, už som tu.´´zavolala som hneď ako som prišla do chodby.,,Och, už si tu?!Už som myslela, že neprídeš.Tú sú desiaty a voda, mamina to nachytala ešte skôr ako išla do práce.´´,,To si naozaj myslíš, že by som neprišla?´´zasmiala som sa a vzala si vak od Lottie, ktorý mi podávala.Dám si ho na nosič, lepšie ako ho nosiť na chrbte.

,,Betka, už si prišla.´´  počula som krik z poschodia a následne sa spustilo po schodoch stádo koni, ktoré sa na mňa vrhli.Len tak-tak som to ustala.,,Ahojte princezny, tak čo, pripravené?´´,,Jasné.´´povedali jednohlasne.,,Ešte ja, počkajte na mňa.´´Bežala po schodoch Fizzy s ňou silná aróma.,,Fiz, ideme na turistiku, nie do klubu baliť chalanov, čo si sa tak navoňala? Však ma z toho až štípe v nose.´´smiala som sa a pošúchala si nos, fakt ma štípal.,,Nikdy nevieš kedy sa ti to zíde.´´mykla ľahostajne plecami.,,No bežte si po prilby.´´povedala som im a išla si sadnúť von na schody.nervózne som poklepkávala nohou.Nebol dobrý nápad nechať tam Peťa samého,čo ak.,,Si v poriadku?´´moje hororové , no však aj reálne predstavy zahnal hlas, ktorý bol pre moje uši rajskou záhradou.Od ľaknutia som až nadskočila.,,Prepáč, nechcel som ťa vystrašiť.´´zachichotal sa.,,Stalo sa niečo?´´,,Nie, všetko je v poriadku.´´zaklamala som.,,Bety, poď už,už sme nachystané.´´vybehla von Fizzy už aj s prilbou na hlave.,,Dávajte si pozor, dobre?A poslúchajte Betku.´´Kázal im ako správny starší brat.,,Jasné.´´kývla Lottie a všetky jej to odkývali.Louis dal na rozlúčku dievčatám pusu na líce, až prišiel ku mne.,,Dávaj si pozor.´´zašepkal a nahol sa ku mne.Jeho pery sa  mi jemne dotkli líca.V bruchu mi začali bláznivo poletovať motýle.,,Betka, no poď už.´´drgla to mňa Daisy a vytrhla ma z tranzu menom Louis.

Takto vyzeral Peťo, keď som ho stretla, skôr ako sa ho zmocnila tá hnusná choroba
A takto vyzerá teraz, nech vyzerá akokoľvek, pre mňa je dôležité aký je vo vnútri .

1 komentár:

  1. úžasné :) prosím nekonči s tou poviedkou je úžasná :( to mi nemôžeš spraviť :/

    OdpovedaťOdstrániť