piatok 21. septembra 2012

Make me smile 66


Včera som sa vrátila celá rozbitá.Boli sme pri zrúcanine krásneho hradu.nevedela som sa nabažiť tej atmosféry.Potom sme skočili ku jazeru, ktoré bolo neďaleko.Akurát tam mali nejaké slávnosti.Takže sme sa povozili na loďke, najedli sa, vybláznili a potom sa pomaly pobrali späť.Po ceste sme ešte skočili do nejakého múzea.Myslela som si, že to bude otrava,ale tak ma to zaujalo, že sa mi odtiaľ ani nechcelo.A čo sa nám tam stalo? Prezeráme si to tam, keď niekto k nám príde a opýta sa nás:,,Odfotíte sa s nami?´´otočím sa a za nami 2 dievčatá tak vo veku 14-15.Nevedela som, či si robia srandu alebo čo.Fotiť sa a k tomu s nami? Prečo?Hodila som na ne nechápavý pohľad.,,No predsa, vy ste Louisove sestry, nie ?!A ty si jeho priateľka, prosím, odfote sa s nami.´´zasmiala sa.ČO?,,Ale ja nie som jeho priateľka, sme len kamarári.´´,,Ummm,kamaráti.´´a začali sa usmievať.,,Nie, naozaj sme len kamaráti, aj tak o pár dní odchádzam.´´Zvesili plecia a otáčali sa k odchodu.nechcela som, aby boli smutné.,,Ale to neznamená, že sa s vami neodfotíme.´´Ako som to povedala otočili sa celé vysmiaté a začali sme sa fotiť.Nakoniec sme nafotili také bláznivé fotky, že by som neverila.Nepovedala by som, keď som ich videla, že sú také fajn.Dozvedela som sa, že ževraj po nete koluje fáma, že s Louisom chodím a jeho vzťah s El je len taká naoko, aby ma uchránili pred novinármi.Že sa rozišli v dobrom a že ostali najlepšími kamarátmi.Bodaj by to tak bolo, bodaj by to bolo také jednoduché.Ale vysvetlila som im ako to je.Samozrejme, že som im nehovorila o tom, aké city k nemu prechovávam.Nakoniec som sa s nimi rozlúčila s dobrým pocitom.Ale neviem, či by som si na to vedela zvyknúť.byť obklopená novinármi, fanúšikmi.Vídať sa v novinách.Pripraviť sa na nenávistné listy, správy.....Neviem, či by som to zvládla.Keď sme dorazili domov chvíľu som kecala s Louisom.,,Ako to, že ste už doma? Veď ste mali prísť až večer a ty si bol doma už ráno.´´,,No, nebolo toho až tak veľa a tak som skočil na lietadlo a išiel domou skôr,Zayn išiel so mnou, aby si mohol užiť aj rodinu vkľude.Totiž ešte nezistili, že sme už doma.´´vedela som, že myslí novinárov.Je strašné, že musia takto žiť.Stále pod paľbou fotákou.Chápem, je to super, ale aj tak.Niekedy to už prelezie ponad hlavu.Louis sa snažil ešte vrátiť ku tomu rannému rozhovoru a vyzistiť, čo mi bolo, keď som bola také.nakoniec som mu povedala len takú okrajovú pravdu, že Peťovi bolo zle.Dievčatá zbehli dole celé vyvoňané zo sprcha až vtedy som si uvedomila, že ja pri ňom sedím taká neokupaná a spotené.Rýchlo som sa pobrala preč, dúfam že to necítil.... :D

1 komentár:

  1. Bože NIE! Už sa to blíži ku koncu :( ale ja nechcem koniec! :)) *K*

    OdpovedaťOdstrániť